יום רביעי, 15 במרץ 2023

Givenchy Gentleman Society

בית ג'יבנשי משיק את Givenchy Gentleman Society - ניחוח חדש לגברים, המוקדש לג'נטלמנים מודרניים ולגבריות הפתוחה והמכילה שלהם. זהו ניחוח המשלב תווים פרחוניים, עציים וארומטיים במשחק של ניגודים, המוקדש לגבריות מודרנית.


ניחוח הגברים האייקוני "ג'נטלמן" מבית ג'יבנשי נולד ב-1974 – או דה פרפיום שעשה היסטוריה בעולם הבשמים הגברי. מהגרסה המקורית, עם התווים החריפים, חמימים ועציים, ועד לגרסאות המודרניות והמפתות יותר, כמו הבושם Givenchy Gentleman Reserve Privée perfume, הצליח בית האופנה הצרפתי הוותיק להסתגל לזמנים המשתנים ומציג כעת את Givenchy Gentleman Society – בושם חדש המוקדש לגברים מודרניים.



הניחוח החדש מייצג גבריות פתוחה, אלגנטית, אמפתית ומכילה, עם תחושת שייכות חזקה לקהילה של אנשים מחוברים. הזר הפרחוני, העצי והחריף הוא הזמנה להישאר ייחודי ונאמן לעצמך, ללא פשרות ועם כבוד לזולת.



הבושם Givenchy Gentleman Society שייך למשפחה הארומטית-פרחונית-עצית והוא מבטיח להשאיר שובל מסקרן ומוכר. על הרכבת הניחוח אמונות הבשמיות מאיה לרנוט (Maïa Lernout) וקארין דוברויל (Karine Dubreuil), שהרכיבו פירמידת ריח שובת לב עם דואליות פרחונית-עצית חזקה. הניחוח נפתח עם רמזים רעננים וארומטיים של הל וגרגירי ערער, מעוטרים ברמיזה עשבונית של מרווה. הלב הינו נרקיס פראי, שמפנה מקום לתווים ירוקים מעושרים ברמזים אבקתיים של חמאת איריס. את הבסיס חותמים וניל אבסולוט, עצי ארז ופאלו סנטו עם שפריץ רענן ומפתיע של וטיבר.



כמו הניחוח, כך גם הבקבוק של Givenchy Gentleman Society הינו גם עוצמתי וגם מעודן, והוא שואב השראה מעולם האופנה, המשלב השפעות של בגדי רחוב יחד עם התיחכום של אופנת הקוטור. זהו בקבוק מזכוכית לכה שחורה ומבריקה, עם קווים נקיים והחלטיים. שם הניחוח מוחלף בחותמת מתכת עם הטבעת ה-4G, הלוגו הייחודי של המותג. כמו כן, לאריזה החיצונית יש עיצוב כרומתי עם הלוגו של ג'יבנשי מודגש על-ידי מסגרת שחורה, שמזכירה מאד את הבושם האייקוני לנשים L'Interdit. עם זאת, המותג לא שם דגש רק על העיצוב, אלא גם על קיימות. הבקבוק עשוי מ-15% זכוכית ממוחזרת והאריזה החיצונית עשויה מקרטון שמגיע מיערות המנוהלים בצורה סביבתית ואחראית.



את הקמפיין לבושם מוביל בנג'מין קלמנטיין (Benjamin Clementine), ג'נטלמן מודרני רב כישרונות. הוא זמר-יוצר מוערך בשל המנגינות האינטנסיביות שלו והמילים העמוקות והנוגעות שלו. כמו כן, הוא הוגדר ע"י ה"ניו יורק טיימס" כאחד מ-28 הגאונים של המוסיקה בימינו. אגב, הוא גם גילם תפקיד מישני, כמבשר השינוי, בסרט "חולית" בבימויו של דניס וילנב (Denis Villeneuve). הרקע הרב-תרבותי, האלגנטיות והאופי הנדיב שלו הופכים אותו לנציג המושלם של הגבריות המודרנית על-פי ג'יבנשי. לצידו של קלמנטיין מופיעים בקמפיין גם המחליק מתיאס אל קולאלי (Matthias El Koulali) והרקדן סליאן ריוס (Sullian Rios), שמזמינים אותנו להכנס ל"חבורת הג'נטלמנים" עם הסגנון האולטרה-עכשווי שלהם.



את הבושם Givenchy Gentleman Society ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN (מחיר מומלץ לצרכן: 529 ₪, תכולה: 100 מ"ל אד"פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails