יום ראשון, 12 במרץ 2023

Lancôme Rénergie HPN 300-Peptide Cream

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" מציג את Lancôme Rénergie HPN 300-Peptide Cream – קרם יום אנטי אייג'ינג חדש, המכיל בין השאר יותר מ-300 פפטידים טבעיים ותורם לשיקום מהיר של העור, כמו עור צעיר יותר.


סדרת "רנרג'י" של לנקום הינה סדרת עור פופולרית, המשתמשת בכוחו של המדע העדכני ביותר כדי לטפל בסימני ההזדקנות של העור. הפעם מצטרף לסדרה קרם Rénergie HPN 300-Peptide, המתהדר ביכולת התחדשות מהירה של העור, טשטוש מראה של קמטים וכתמים עדינים ומתן אפקט של הרמה. הכל הודות לפורמולה מתקדמת, המשלבת חומצה היאלורונית איכותית, יותר מ-300 סוגים שונים של פפטידים וניאצינמיד מרוכז.



ייחודיותו של הקרם הינה בעובדה שהוא מכיל יותר מ-300 סוגים של פפטידים טבעיים מהשורה הראשונה, שתורמים להתחדשות העור. מדובר בפפטידים מצמחים עשירים בחלבון כמו זרעי פשתן, תורמוס ואפונה, אשר שולבו בפורמולה מתקדמת התומכת במוצקות וגמישות העור ברמת הדרמיס.



בנוסף, הקרם מכיל ניאצינמיד, שמעניק לעור גוון אחיד יותר, וחומצה היאלורונית המחליקה את העור ומטפלת ברפיון שלו. לחומצה ההיאלורונית של "לנקום" יכולת חדירה גבוהה לעור וההשפעה הינה מיידית. למעשה, במותג מבטיחים שכבר אחרי שימוש של שבוע ימים בקרם ניתן יהיה להרגיש את השיפור באיכות העור.



מרקמו של הקרם הינו מרוכז ועשיר מאד, אבל הוא אינו דביק וקליל. הוא מגיע בצנצנת חדשה, עשויה מזכוכית ממוחזרת וניתנת למילוי חוזר, לעתיד בר-קיימא יותר. הקרם נבדק בפיקוח דרמטולוגי ומתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.



הקרם Lancôme Rénergie HPN 300-Peptide הושק בימים אלו באירופה ובקרוב יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails