יום ראשון, 19 במרץ 2023

MAC Cosmetics Skinfinish Sunstruck Matte & Radiant Bronzer

לקראת קיץ 2023, מציג מותג הקוסמטיקה MAC את MAC Skinfinish Sunstruck Bronzer – סדרה חדשה של פודרות ברונזר בשני גימורים שונים: מאט וזוהר.


חובבי המותג MAC בוודאי שמו לב לאחרונה, שהמותג החל לחסל את אוסף הברונזרים שלהם. כעת, מתבררת הסיבה לכך: האוסף החדש MAC Skinfinish Sunstruck Bronzer מחליף את זה הקודם ונראה שיכנס מעתה לליין הקבוע של המותג.

MAC Skinfinish Sunstruck Matte Bronzers פודרת ברונזר בגימור מאט רך, שמספק חימום ועומק לעור הפנים. הברונזר עוצב לשפר את גוון העור הטבעי ופורמולת הפודרה-קרם שלו, הכוללת פיגמנטים בעיבוד כפול, מעניקה כיסוי שניתן לבניה ומתמזגת בצורה טבעית עם העור.



הברונזר בגימור מאט מוצע בעשרה גוונים שונים:

·         Matte Light Rosy

·         Matte Light Golden

·         Matte Medium Rosy

·         Matte Medium Golden

·         Matte Deep Rosy

·         Matte Deep Golden

·         Matte Rich Rosy

·         Matte Rich Golden

·         Matte Richer Golden

·         Matte Richer Rosy



MAC Skinfinish Sunstruck Radiant Bronzer – פודרת ברונזר שנועדה להוסיף חמימות וזוהר לעור הפנים. פורמולת הפודרה-קרם כוללת פיגמנטים בעיבוד כפול ותערובת כריות מרשמלו למרקם משיי, שתמיד נראה חלק ומעודן על העור.



הברונזר בגימור זוהר מוצע בחמישה גוונים שונים:

·         Radiant Rosy Light

·         Radiant Medium Golden

·         Radiant Deep Golden

·         Radiant Rich Rosy

·         Radiant Richer Rosy



הברונזרים בשני הגימורים מתאימים לכל סוגי העור ומציעים עמידות עד 24 שעות, כולל בתנאי לחות וזיעה. כל אחד מהם מגיע באריזת קומפקט עגולה (תכולה: 8 גרם), עם מראה מובנית בתוך המכסה שלה.



יחד עם הברונזרים החדשים מושקת גם מברשת יעודית חדשה - MAC 143S Bronzer Fan Brush: מברשת מניפה בגודל בינוני, בעלת סיבים ישרים וגליים שעוצבה במיוחד כדי להניח ברונזר בצורה חלקה ואחידה על פני עור הפנים. הזיפים הרכים והצפופים שלה מאפשרים לבנות את הכיסוי ולמזג את הברונזר עם גימור טבעי שזוף וזוהר.




הברונזרים החדשים, כולל המברשת, הושקו בימים אלו בארה"ב ובקרוב ניתן יהיה להשיגם גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails