יום שלישי, 28 במרץ 2023

Palette Naturals Permanent Color Creme

מותג צבעי השיער פאלטה מבית שוורצקופף מציג את Palette Naturals Color – סדרה של צבעים קבועים לשיער ללא אמוניה, הכוללת מבחר גדול של גוונים טבעיים חדשים.


צביעת שיער הפכה פופולרית יותר ויותר במהלך השנים האחרונות. למרות שמדובר במנהג נפוץ, אף אחת מאיתנו לא היתה רוצה לפגוע במחלפות השיער היקרות שלה בתהליך זה. כל מי שצובעת את שיערה במספרה או לבד בבית, בוודאי הבחינה בריח החריף האופייני לו בדרך כלל. זה בגלל האמוניה- כימיקל חסר צבע שמשתמשים בו בצבעים. החומר הזה עלול לגרום לצריבה בעיניים, באף ובגרון, ואם זה לא גרוע מספיק, הוא יכול גם לפגוע בשיער ובקרקפת.

השימוש באמוניה נעשה כדי לסייע לשיער לקבל צבע קבוע והיא אף מסייעת בתהליך ההבהרה. אבל האם זה באמת הכרחי? בשנים האחרונות חלו שיפורים בתעשיית צבעי השיער והקוסמטיקה בכלל והמגמה הרווחת היא להפחית בחומרים מזיקים לגוף ולסביבה.

מותג צבעי השיער פאלטה מציג סדרה חדשה של צבעים טבעיים ללא אמוניה, בעלי פורמולה טבעונית, ללא פרבנים וללא סיליקון. הסדרה מבוססת על רכיבים טבעיים להזנה עוצמתית, כולל קונדישנר עם 96% רכיבים ממקור טבעי. כמו כן, היא מכילה 93% רכיבים מתכלים. קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים מראה שיער טבעי וטיפוח אינטנסיבי עם כיסוי של עד 100% שיער לבן, מהשורש ועד הקצוות.

בישראל מוצעת הסדרה ב-17 גוונים חדשים, שנבחרו בקפידה כדי להתאים לדרישה של הצרכנית המקומית. כל אחד מהגוונים מגיע עם ניחוח פירותי, שמעשיר את חוויית הצביעה.



כאמור, לכל גוון הותאמו רכיבי צבע ממקור טבעי כדי לשמור על השתקפויות טבעיות של השיער:

·         קקאו – לגווני חום ושחור מלאי ברק;

·         גוג'י ברי – לגווני אדום למראה מלא חיים;

·         חמאת שיאה – לגווני בלונד למראה טבעי;

·         קוקוס – לגווני בלונד בהירים למראה בריא.

כל ערכת צבע של פאלטה נטורלס קולור מכילה: שפופרת קרם צבע (50 מ"ל); בקבוק פיזור עם תחליב מפתח (50 מ"ל) וקונדישנר מזין (15 מ"ל); המכיל חלב שיבולת שועל, מחליק את פני סיב השערה ומעניק ברק חושני; כפפות ועלון הוראות מפורט. 

את ערכת הצבע Palette naturals ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ (מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails