יום ראשון, 12 במרץ 2023

Salvatore Ferragamo Signorina Libera

סלבטורה פראגמו מציג את Salvatore Ferragamo Signorina Libera – בושם חדש לנשים עם ניחוח פרחוני מאסקי תוסס, שעוטף בהילה של יופי ואלגנטיות מודרנית.


בית האופנה האיטלקי היוקרתי ממשיך את מסעו עם ליין הבשמים האיקוני של Signorina ("סיניורינה") בשיתוף עם הבָּשם ג'רום אפינט (Jérôme Epinette). הניחוח החדש Signorina Libera ("סיניורינה ליברה") מצטרף לליין של ניחוחות ייחודיים כמו Signorina המקורי, שהושק ב-2012, Signorina Misteriosa ו- Signorina Ribelle.



"סיניורינה ליברה" הינו או דה פרפיום פרחוני בהיר ומפתיע, שנוצר בהשראת הרוח השובבה של האשה העצמאית, הצעירה והמודרנית. הוא מזמין את כל הנשים לבטא את אישיותן הייחודית, ללכת בדרכן שלהן באומץ ובבטחון להיות מי שהן, ללא פחד או דעה קדומה. הוא מעודד נשים לתמוך זו בזו ולאמץ את הערכים הנעלים של שמחה ואחדות.



הבושם מורכב מתערובת פרחונית-מושקית מפתה, הפותחת את הקסם שלו במנה מרעננת של אגס נוצץ וברגמוט מקלבריה, מעורבבים עם הרעננות הארומטית של שרף אלמי. לב הניחוח נשלט לחלוטין על-ידי זר חושני של ורדים עם שורש אוריס ונקטר שזיפים בניגוד מסנוור של גוונים עדינים וחושניים. המתקתקות של איריס איטלקי בתווי הבסיס מוכפלת על-ידי סוכר ורוד, בעוד שהחמימות של עץ הקשמיר ותווי אמברוקסאן משפרים את החוזק והיציבות של הניחוח.



הניחוח Signorina Libera מגיע בבקבוק צהוב שקוף, מוכתר בפקק ורוד מוזהב הזוהר כמו קרן אור יפה. כמו שאר הבקבוקים בליין, גם זה מעוטר בסרט Vara – הפעם בגוון צהוב, והוא עשוי מבד בר-קיימא.



את הבושם Signorina Libera ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN והוא זמין בשני גדלים שונים: 50 מ"ל אד"פ (מחיר: 319 ₪) ו- 100 מ"ל אד"פ (מחיר: 435 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails