יום ראשון, 19 במרץ 2023

BVLGARI Man Rain Essence

בולגרי מרחיבה את קולקציית בשמי הגברים שלה עם השקתו של Bvlgari Man Rain Essence - או דה פרפום מרענן וממריץ, המצטרף לסדרת בשמי הגבר מבית בולגרי- ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבע.


הטבע מלא פלאים וככזה הוא מקור השראה בלתי נדלה לקולקציית הבישום Bvlgari Man. בהמשכו של המסע עוצר הנשימה לחשיפת הקשר העמוק ביותר בין האדם לעולם הטבע המקיף אותו, מגלה "בולגרי" את האנרגיה המתחדשת של המים ולוכדת את כוחו הטרנספורמטיבי של הגשם.

כמו הרגע הקסום שבו טיפת הגשם האחרונה יורדת ופתאום הכל נראה אחרת, Bvlgari Man Rain Essence הוא הזמנה לטעום מהכוח המשתנה והיצירתי של תופעת הטבע הזו, באמצעות חתימה רעננה, ממריצה ומינרלית.



הריח. הצליל. מקור חיים שאין לו תחליף. סימן שהשינוי מגיע. גשם הוא לא רק תופעת טבע שמביאה חידוש והתחדשות דרך המים; זה גם מעורר תחושה נלהבת המאפשרת לכל אדם לתפוס באופן אינסטינקטיבי את השינויים והתנועות של הטבע, לחוות איך הכל מתחיל, וכשזה נגמר, להתכונן להתחלות חדשות. כוחו החודר עובר דרך השמיים, העצים ואפילו האדמה, נוגע בכל יצור חי ואפילו באדם עצמו, שיכול להרגיש את כוחו הדינמי והאנרגיה המעצבת הזורמת דרכו. כי הטבע חי והחיים האלה מחברים אותו עם האדם.

ניחוח עוצר נשימה, צליל רך וקצבי שאין לטעות בו ואחריו שקט, תחושה ממריצה כשהוא פוגע בעור וגם התחושה שהוא מותיר אחריו כשזה נגמר. תוך התמקדות בחוויה האוניברסלית והרב חושית שהגשם מביא עמו בתרבויות ובעונות שונות, המותג Bvlgari מציע פרשנות משלו לאלמנט המים: הוא חושף את כל כוחו הטרנספורמטיבי, המתחדש והחיוני.

הגשם קשור עמוקות להיסטוריה האנושית, לאירועים משמעותיים ולהשפעות משמחות כמו פוריות ולידה מחדש. גם היום גשם מלווה את החיים, בכך שהוא מניע את הטבע, פותח עונות חדשות ויוצר איזון חדש. עם הצליל השליו שלו, הוא מרגיע את הנפש ומספק רגע של צבירת אנרגיה חדשה.

ללא קשר לאסוציאציה או סמליות, התופעה מעוררת הרגשות הזו תמיד משאירה את חותמה. היא מעוררת שינוי משחרר, טרנספורמציה ותנועה פנימית. בהשראת כוחו המחייה של הגשם, אנשים מרגישים באופן טבעי באלמנט שלהם, מוכנים לקבל שינוי ולהפוך לחלק פעיל ממנו.

אלברטו מורילאס (Alberto Morillas), מאסטר הבישום ויוצר הניחוחות בקולקציית Bvlgari Man, לוכד ציפייה, התרגשות ועקבות חיים של גשם בניחוח החדש. Bvlgari Man Rain Essence הינו ניחוח נועז ובו בזמן חיוני כמו גשם, רענן, עצי ומאסקי. הוא מותיר אחריו שובל שקוף ונוצץ, שעוצמתו מתבטאת בעוצמת המינרלים, המעוררים את השקיפות של המים, יסוד טבעי מתחדש.



נדמה שהתווים הראשונים מכריזים בשקט שמשהו מגיע... השמיים משנים צבע, האוויר שונה, רענן יותר. ומיד הוא חודר לניחוח החיוני ומשחרר את הארומה האנרגטית של התה הירוק ואת הרעננות הנוצצת של תמצית התפוז. גילוי מגיע: גשם בא. שלווה רצופת מתח מרגש. טיפות הגשם הראשונות עומדות לרדת.

בלב הניחוח מוקרנת העוצמה הטהורה של הרגע הנתון. טיפה אחר טיפה, הגשם מדגמן ללא הפסקה את הנוף, מחלחל לכל משטח, מעורר את הטבע והאנרגיות שלו באמצעות האקורד השקוף של הלוטוס הלבן והאקורד האלגנטי, המודרני להפליא, של מושק קריסטלי. כל הכוח היצירתי והחיוני של הגשם בא לידי ביטוי מיד בעזרת תווים צמחיים ומימיים, הנופלים על העור טיפה אחר טיפה.

ברגע ששוקעים לגמרי בזרימת האנרגיה הטהורה הזו, הכל משתנה. הגשם חלף, אבל הכוח שהוא הותיר ושחרר נמצא בכל מקום. האדם טעם באינטנסיביות את כוחו המתחדש של הטבע, הוא מפוצץ באנרגיה וכוח חדשים: ממש כמו הטבע המרענן והמחודש, גם הוא מרגיש מחוזק מהגוונים הגבריים והעמוקים של ענבר מינרלי ועץ גואיאק בבסיס הניחוח. הגשם חשף את החיוניות הבלתי נדלית החבויה בתוכו.



הגשם "מעצב" את הטבע ובאותו אופן, נראה שגם הבקבוק של Bvlgari Man Rain Essence מעוצב על ידי אנרגיה נוזלית שיוצרת השתקפויות בלתי צפויות ומקרינה חן מעודן. ברק כסוף אלגנטי ואפקט המראה שובה הלב של הפקק, המזכיר השתקפות של טיפת מים, משלימים את בקבוק הזכוכית השקוף עם השתקפויות בהירות. העיצוב משרה תחושה נקייה ורעננה מהניחוח.



האריזה החיצונית הכסופה מרוככת על ידי תבליט עדין המזכיר טיפות גשם. העיצוב הוא הזמנה ויזואלית ומוחשית לטבול בעולם החיוני של הניחוח Bvlgari Man Rain Essence.

Man Rain Essence מצטרף לקולקציית בשמי הגברים Bvlgari Man, הכוללת בתוכה ארבעה בשמים אייקוניים המספרים סיפור מפואר דרך ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבע: Bvlgari Man In Black, Bvlgari Man Wood Essence, Bvlgari Man Glacial Essence ו- Bvlgari Man Terrae Essence.



את הבושם החדש BVLGARI Man Rain Essence ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN (מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪, תכולה: 100 מ"ל אד"פ). 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails