יום רביעי, 1 בספטמבר 2021

BVLGARI Man Terrae Essence

בית "בולגרי" גאים להשיק את BVLGARI Man Terrae Essence – ניחוח נוסף בקולקציית בשמי "בולגרי מן", הלוכד את השפע של האדמה הפוריה ונדיבות הטבע.


Bvlgari Man Terrae Essence מעשיר את אוסף בשמי "בולגרי מן", שהחל בשנת 2010 ומוקדש לכוחם של אלמנטים מהטבע. אחרי האש, עץ ואוויר, "בולגרי מן" שם דגש על יסוד ה"אדמה", נותן כבוד לעוצמתה, לעושר האותנטי שלה ולפריון המגוון שלה.



על הרכבו של הניחוח חתום הבָּשם אלברטו מורילס ((Alberto Morillas, ששאב השראה מאדמת טוסקנה הפוריה והעשירה, ויצר גרסה חמימה ועשירה, המושפעת מהרב-גוניות, החופשיות והנדיבות של אדמה זו.

זהו ניחוח עצי אוריינטלי עוטף, שמחזיר אותנו למקורות, למהות החיים האמיתית. מסע חדש, שמתחיל מהמקום שבו הכל התחיל. הוא פותח בתווים הדריים מרעננים של אתרוג קלברי וקלמונדין (הכלאה של מנדרינה), המזכירים נוף איטלקי שטוף שמש המאוכלס במטעי הדרים ונופים זהובים; בעקבותיהם מגיע לב עצי ועמוק החושף ברית חסרת תקדים של שני ווטיברים, המעניקים לניחוח את עוצמתו הגולמית. שורש הווטיבר הראשון הינו יליד ג'אווה, בעל אופי רב עוצמה ופנים מעושנות. השני מגיע מהאיטי ומבטא את מהותו של יער סתווי שטוף שמש, עם תווים מנוגדים: אדמתי וקטיפתי, מחוספס ורך. בבסיס הניחוח אנו נחשפים לאקורד ה"טרה", שנוצר במיוחד ע"י מורילס עבור "בולגרי". אקורד זה מעניק לניחוח חתימה ייחודית משלו ומוסיף לו עושר אדמתי אותנטי.



Bvlgari Man Terrae Essence מוגש בבקבוק המעוצב בסגנון האופייני לכל בשמי הסדרה, רק שהפעם בקבוק הזכוכית הינו בגוון ענברי והוא חתום בפקק נחושתי.



את Bvlgari Man Terrae Essence ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות (מחיר: 429 ₪, תכולה: 100 מ"ל או דה פרפיום).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails