יום שבת, 18 בספטמבר 2021

Pupa Winter Blooming Fall/Winter 2021 Collection

קולקציית האיפור של "פופה" לסתיו/חורף 2021 כוללת מוצרי איפור וטיפוח בעלי תווים פרחוניים, שנותנים תחושה מפנקת לעור הפנים, השפתיים והציפורניים.


הקולקציה נוצרה בהשראת צבעי הפריחה בסתיו ובחורף וכדי "להעניק לה חיים" שולבו בפורמולות המוצרים תווים פרחוניים, המבוססים על ורד טייף – מרכיב מוערך במיוחד בעולם הבישום. פלטת הצבעים של הקולקציה כוללת גוונים מעודנים, המחוממים על-ידי נגיעות זהובות כדי להדגיש את תווי הפנים, להחיות את העור ולהעניק לו מראה זוהר.

בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Pupa Winter Blooming Palette – פלטת צלליות, הכוללת 7 גוונים בעלי גימורים שונים: מאט קטיפתי, סאטן משיי ומטאלי עשיר עם אפקט תלת-מיימדי. הצלליות בעלות פיגמנט עשיר ורווי ומרקם רך, קל לטשטוש ומיזוג.

הגוונים בפלטה:

·         Brown Orchid – חום חם, מאט

·         Intense Dahlia – חום סגלגל, מאט

·         Shiny Camellia – ורוד עתיק, סאטן

·         Precious Cyclamen – ורוד חם, סאטן

·         Gold Jasmine – זהב, מטאלי

·         Nude Rose – ורוד בהיר מאד, מאט

·         Snowdrop – לבן שנהב, מאט



Pupa Winter Blooming Multiplay – עפרון עיניים בעל שלוש תפקידים: לשרטוט אייליינר, לתיחום העין ובסיס קרמי לצללית. המרקם של העפרון הינו רך וחלק והפורמולה שלו מכילה שמן חוחובה, ויטמינים E ו-C ושמן זרעי כותנה, המבטיחים הרגשת נוחות בעיניים ובעפעפיים. בצידו השני של העפרון ניתן למצוא אפליקטור ספוגי מובנה, המאפשר טשטוש של העפרון.

העפרון מוצע בקולקציה בגוון אחד – חום שוקולד.



Pupa Winter Blooming Petalips – שפתון המשלב נוחות של באלם עם גימור של שפתון מאט. הפורמולה שלו כוללת רכיבים קטיפתיים בעלי תכונות ריכוך ולחות ופודרות מינרליות עדינות במיוחד, המעניקות לשפתון את הגימור המאט. כמו כן, לשפתון ניחוח עדין של ורדים.

בקולקציה מוצע השפתון בשני גוונים:

·         Tea Rose – סגול כהה

·         Ruby Rose – סגול שזיף



Pupa Winter Blooming Highlighter Blush – סומק מאיר בעל מרקם קטיפתי רך, מועשר במיקרו-חלקיקי זהב זוהרים. על הסומק מופיע תבליט יפה בצורת עלי כותרת של ורד, שמזכיר גם את הניחוח שלו.

·         Glow Rose – ורוד חם



Pupa Winter Blooming Nail Polish – לק בעל פורמולה המכילה שרפים שונים, המענקים לצבע גימור בוהק, ייבוש מהיר, עמידות ארוכה וגימור תלת מימדי. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים שונים, התואמים לגווני השפתונים שבאוסף:

·         Tea Rose – סגול כהה

·         Ruby Rose – סגול שזיף



Pupa Winter Blooming Serum – סרום המיועד להעניק לפנים מראה בריא ורענן. מועשר בחומצה היאלורונית ומולקולות נוגדות זיהומים. ניתן להשתמש בו לבד או בשילוב עם קרם לחות. המרקם שלו קליל ונספג במהירות. כמו כן, יש לו ניחוח עדין של ורד דמשקאי. הסרום מגיע בבקבוקון עם אפליקטור טפטפת, המאפשר להוציא כמות מדודה של חומר.



Pupa Winter Blooming Petalips Care – מוצר טיפוח, המעניק לחות והזנה לשפתיים במהלך העונה הקרה של השנה. הפורמולה שלו כוללת חליטת עלי כותרת מיובשים בשמן טבעי, שמעניק לשפתיים גימור מבריק קל. השמן נמרח בקלות על השפתיים הודות לאפליקטור רול-און הנוח לשימוש.



Pupa Winter Blooming Eau De Toilette 15ml – או דה טואלט (15 מ"ל), המבטא בצורה הטובה ביותר את ההשראה לקולקציה זו. לבושם תווי ריח פרחוניים וענבריים- תווי העליונים מבוססים על קסיס ואפרסק; ליבו- ורד טייף, מגנוליה, שושנת העמקים ואירוס; ולבסוף בסיס עצי ומתמשך, מועשר בתווים של מאסק ורוד.



הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails