יום ראשון, 19 בספטמבר 2021

שגרירת יופי חדשה ל-MAC

מותג הקוסמטיקה MAC הכריז השבוע על הראפרית האמריקאית סוויטי (Saweetie), כשגרירת היופי הבינלאומית החדשה של המותג.


סוויטי בת ה-28, שנולדה בשם דיאמונטה קיאבה ולנטין הארפר (Diamonté Qiava Valentin Harper), הינה זמרת-יוצרת וראפרית אמריקאית ומוכרת, למעשה, כמנהיגת רנסנס הראפ הנשי. היא פרצה לתודעת הציבור, כאשר הוציאה את המיני-אלבום הראשון שלה High Maintenance ב-2018, שכלל את הלהיט 'Icy Girl'. בהמשך הוציאה עוד מספר סינגלים נוספים שהפכו ללהיטים, ביניהם ‘Best Friend’, ‘My Type’ ועוד.



כשגרירת המותג העולמית של MAC, סוויטי תככב בקמפיינים המרכזיים של המותג ותעבוד לצד המאפרים של MAC בפיתוח מראות איפור. סוויטי גם תשתף את מעריציה בסודות היופי שלה, במראות האיפור החביבים עליה ועוד באמצעות הרשתות החברתיות השונות.



ההודעה על בחירתה של סוויטי כשגרירת היופי החדשה של MAC פורסמה לראשונה בסרטון שעלה בחשבון האינסטגרם של המותג – שם סוויטי אומרת "אני לגמרי נערת MAC", כשהיא לובשת שמלה כסופה צמודה, עונדת לצווארה צ'וקר עשוי יהלומים, מנופפת בציפורניים ארוכות ומנצנצות ולאזניה עגילי חישוק גדולים. כמו כן, שערה אסוף בקוקו גבוה ועיניה מאופרות באייליינר חתולי עם ריסים מלאכותיים. פשוט מהממת!


לדברי דרו אליוט (
Drew Elliott), מנהל הקריאייטיב העולמי של MAC Cosmetics, "סוויטי היא אחת מהאנשים שבאמת עושים הכל – מוזיקאית, מנכ"לית, שחקנית, מנחת תוכניות טלוויזיה, גיימרית, סנסציה ויראלית והרשימה עוד ארוכה. היא מוכשרת בטירוף וניתן להתחבר אליה. היא בעצם כל החברות הכי טובות שלנו."

"המסר של סוויטי על ביטחון עצמי והעצמה נשית מתאים באופן מושלם למותג כמו MAC, שתמיד אימץ ביטוי עצמי לא מתנצל בזרועות פתוחות," מוסיף אליוט. "היא תמיד אהבה את המוצרים שלנו ואמרה לי שבלעה קילוגרמים של ליפגלוס של MAC בחייה. סוויטי היא נערת MAC, כי היא בוסית, מנצחת, אמנית והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה... והולכת על זה. אני אובססיבי."

סוויטי וג'ון דמסי, נשיא חברות "אסתי לאודר"


אגב, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של סוויטי עם מותג יופי. בשנים האחרונות היא הוסיפה לקורות החיים שלה עוד כמה תפקידים בתחום. למשל, בפברואר 2021 היא הפכה לשגרירת מותג הלקים Sinful Colors שבבעלות "רבלון". במרץ 2020 היא השיקה קולקציה עם מותג היופי Morphe, שכונה בשם "מאחורי הקלעים עם סוויטי" (Backstage With Saweetie) וכלל פריטים כמו פלטת צלליות, ליפגלוס, מברשות איפור וספריי מקבע.

אבל רגע, זה לא הכל! נראה שההשפעה של סוויטי חורגת גם אל מחוץ לתחום היופי, המוזיקה והאופנה. בחודש שעבר היא שיתפה פעולה עם מק'דונלס, שהכניסו לתפריט שלהם ארוחה שלמה שהורכבה והוכנה על-שמה...

מה הלאה? נותר רק לחכות ולראות. בינתיים, נותר לנו רק לצפות ולראות מה יניב שיתוף הפעולה שלה עם MAC.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails