יום ראשון, 19 בספטמבר 2021

Becca Cosmetics: (כמעט) הסוף!

לפני כמה חודשים, חסידי מותג הקוסמטיקה האוסטרלי "בקה" (Becca) נחרדו לגלות, שקבוצת האם של המותג, קונצרן אסתי לאודר, מתכוונת להפסיק את פעילותו והחברה אמורה להיסגר ממש בימים אלו. רגע לפני הסוף, נמצא סוג של פתרון!


כזכור, "בקה קוסמטיקס" הודיעה על סגירת המותג בעקבות ההשפעה של מגפת הקורונה על עסקי החברה. אולי לא מדובר פה במותג גדול וידוע מאד, אבל אין ספק, שהוא אחראי לכמה ממוצרי איפור רבי-המכר הגדולים בעשור האחרון. בין המוצרים הללו ניתן למצוא את הפריימר המאיר, ההיילייטר האייקוני Champagne Pop, הקורקטורים המצויינים, שכל מאפר שמכבד את עצמו מחזיק בתיק האיפור שלו, ועוד. בעקבות ההודעה על הסגירה והורדת המחירים, מיהרו מעריצי המותג להצטייד במוצרים האהובים עליהם – חלקם אף רכשו כמויות כפולות, שיחזיקו להם לזמן ארוך במיוחד.



על-פי הודעת החברה מפברואר 2021, החברה אמורה להפסיק את פעילותה ממש בימים אלו. לפני שעות אחדות, התפרסמה הודעה מטעם מותג היופי "סמאשבוקס", לפיה הוא ישיק מחדש שניים מהמוצרים הפופולריים ביותר של המותג "בקה", במסגרת שיתוף פעולה חדש שמכונה Smashbox Loves Becca.



בהודעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של "סמאשבוקס" נאמר: "פסס... יש לנו חדשות גדולות לחלוק. המוצרים האהובים ביותר של @Beccacosmetics מצאו בית חדש לנצח עם @Smashboxcosmetics. האורות נדלקים עם Under Eye Brightening Corrector (קורקטור) ו- Shimmering Skin Perfector™ Pressed Highlighter (היילייטר) בגוון Champagne Pop. זמין החל מאוקטובר הקרוב." 


אתר האונליין הבינלאומי של "סמאשבוקס" אף מבטיח, כי בקרוב יושקו גוונים חדשים לשני המוצרים הללו. ההיילייטר של "בקה" היה זמין בעבר בשמונה גוונים שונים, בעוד שהקורקטור היה זמין בשני גוונים בלבד. שני המותגים נמצאים תחת מטריית חברת "אסתי לאודר", כך ש"אימוץ" המוצרים הנמכרים ביותר של "בקה" על-ידי "סמאשבוקס" נראית לכאורה עסקה טובה עבור אוהדי שני המותגים יחדיו.

כאמור, המוצרים של "בקה" יושקו על-ידי "סמאשבוקס" החל מאוקטובר 2021. טרם ידוע לי אם נוכל להשיגם גם בישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails