יום ראשון, 28 בפברואר 2021

BECCA Cosmetics: הסוף!

בסוף השבוע האחרון פורסמה ידיעה מצערת, לפיה מותג הקוסמטיקה BECCA Cosmetics מתכוון להפסיק את פעילותו ולסגור את החברה עד ספטמבר 2021. אולי לא נוכל לדעת את הסיבות האמיתיות שהובילו לכך, אבל אפשר לשער בוודאות שההשלכות של מגפת הקורונה חשפו נקודות תורפה כלשהן והשפיעו באופן משמעותי על המכירות של המותג.


את ההודעה המצערת פרסם המותג באופן רשמי בחשבון האינסטגרם שלו, במילים הבאות:

"למגיפה העולמית הייתה השפעה על כולם ברחבי העולם ברמות שונות. היתה לזה גם השפעה עצומה על כל כך הרבה עסקים. הצטברות של אתגרים שונים ב-BECCA, יחד עם ההשפעה העולמית של ה- COVID-19, היו למרבה הצער יותר ממה שהעסק שלנו יכול לעמוד בו, ונאלצנו לקבל את ההחלטה קורעת הלב לסגור את המותג BECCA בסוף ספטמבר 2021.

אנו מאמינים בכם ומאמינים שהיופי שבכם הוא האור שאתם חולקים עם העולם. אנו בטוחים שרוחה שלBECCA תמשיך לחיות דרך כולכם.

אנא המשיכו להאיר את האני האמיתי שלכם. האירו את דרככם ותפרצו את הגבולות שלכם. תפיצו חיוביות ותאירו את הדרך לאחרים כאשר אתם משפיעים על העולם הזה. תאירו בתנאים שלך.

עם הרבה אהבה והכרת תודה,
צוות BECCA "

המותג BECCA נוסד בשנת 2001 ובשנת 2016 הוא נרכש על-ידי קונצרן "אסתי לאודר", שהחל לקדם באופן פעיל את פעילות המותג מחוץ לצפון אמריקה. לא ממש בזמן, אבל בסוף 2019 הגיע המותג סוף-סוף לחנויות לא מקוונות, מה שכנראה גם דרש עלויות מסויימות.

בשנת 2020 לא היו למותג השקות רבות, אבל אחת מהן, שזכתה למחלוקות רבות היא קולקציית BECCA Zero. הקולקציה כללה מייקאפ שקוף, שדומה בתכונותיו לפריימר סיליקוני שמחליק מעט את מרקם העור. הביקורות לא היו נלהבות ו/או מחמיאות ביותר והרוב הסכימו שהוא בעצם לא עשה כלום!



דווקא לקראת עונת החגים, הוציא המותג קולקציה בשיתוף פעולה עם הדוגמנית והשחקנית ברבי פריירה (Barbie Ferreira), שהתגלתה כמוצלחת וחגיגית למדי, אבל כנראה שעדיין לא רוממה מספיק את הכנסות המותג...



זה כל כך מצער לראות עסק נסגר ובמיוחד כזה שהציע מוצרים טובים ומוצלחים ועשה דרך יפה ממותג קטן למותג בינלאומי. בכל אופן, אם לא יצא לכם עדיין לרכוש אחד ממוצרי המותג, זה הזמן שלכם לעשות זאת לפני שיעלמו לגמרי. ממליצה לכם להתחיל עם ההיילייטרים, ברונזרים ומייקאפים.

 

תגובה 1:

  1. עצוב אבל כבר בשנה אחרונה מרגישים את החוסר של החברה, כמעט ואין הרבה אתרים ששולחים מוצרים שלהם לארץ וכמעט ואין מלאי חבל היו להם כמה מוצרים טובים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails