יום שלישי, 2 בפברואר 2021

Urban Decay Naked Wild West Eyeshadow Palette

מותג האיפור "אורבן דיקיי" מרחיב את סדרת פלטת הצלליות Naked עם Wild West – פלטת צלליות חדשה, המבוססת על גוונים בהשראת המדבר והמערב הפרוע.


הפלטה מתוארת כפלטת צלליות נטולת אכזריות וצמחונית עם 12 צלליות בגוונים נייטרלים, החל מאפרסק חיוור וברונזה מטאלית ועד ירוק כחלחל עמוק וטורקיז שימרי. הצלליות בפלטה מוצעות בגימורים שונים של מאט קרמי, מטאלי ושימר והן בעלות מרקם, שמתמזג ומטשטש בקלות.

ששת הצלליות מצד שמאל של הפלטה נעות על סקלת גוונים טבעיים חמים ומתאימים לשמש כצלליות בסיס או צלליות מעבר. כמו כן, הן נראות נפלא בפני עצמן ליצירת מראה איפור טבעי ויומיומי. לעומתן, ששת הצלליות שבצד הימני של הפלטה מציעות גוונים עזים קרים, שאידיאליים ליצירת עומק, הוספת מימדיות ובכלל ליצירת איפור עיניים נועז יותר.




אגב, כיאה לנושא הפלטה, שמות הצלליות בה קשורים למערב הפרוע ולעולם הקאובויים (בוקרים):

·         Standoff – בז' רך, מאט

·         Spur – אפרסק חיוור, מאט

·         Nudie – חום חם בהיר, מאט

·         Hold ‘Em – ברונזה חמה, מטאלי קרמי

·         Cowboy Rick – כסף חם, מטאלי קרמי

·         Laredo – טאופ, מאט

·         Bud – טורקיז רך, שימר

·         Rustler – נחושת כהה, שימר

·         Ghost Town – טרקוטה, מאט

·         Whiskey – חום עשיר, מאט

·         Tex – ירוק-כחול כהה, מאט

·         Pony Up – אפור-חום כהה קר, מאט



הפלטה מגיעה באריזה יפייפיה, עשויה הפעם פלסטיק – להבדיל מהפלטות האחרות בסדרה, שהיו עשויות מקרטון או פח. על האריזה מופיע הדפס צבעוני וססגוני של עור נחש, שמשתלב נהדר עם כל אווירת מגפי הבוקרים. כמו כן, לפלטה מצורפת מברשת דו-צדדית המיועדת להנחת הצלליות וטשטושן.



הפלטה תושק ב-8 בפברואר 2021 באתר של רשת "ספורה" ובאתר המותג, והחל מה-28 בפברואר 2021 היא תהיה זמינה גם בחנויות הרשת ובשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. מחירה, אגב, הוא 49$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails