יום שלישי, 2 בפברואר 2021

Chanel Perle et Eclat de Chanel (Le Blanc) Spring 2021 Collection

מותג הקוסמטיקה היוקרתי "שאנל" ישיק את Perle et Eclat de Chanel – קולקציית איפור לאביב 2021, שנוצרה בהשראת פנינים זוהרות.


יחד עם ז'קט הטוויד והשמלה השחורה הקטנה, אחד הפריטים הייצוגיים של בית האופנה "שאנל" היא שרשרת פנינים ארוכה. פנינים אייקוניות אלו, הן שהיוו את ההשראה לקולקציה, המאופיינת בגוונים של לבן וורוד, כמו פניני האקויה היפניות המבריקות והזוהרות.

בקולקציה, המושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Chanel Perle de Lumiere – פודרה זוהרת (היילייטר) יפייפיה בגוון שמפניה ורדרדה, המוסיפה זוהר לפנים ויוצרת מראה תלת מימדי. על הפודרה מופיעה הטבעה בצורה של פנינים לצד הלוגו האייקוני של המותג.

לפודרה מצורפת מברשת עגולה שטוחה, אשר באמצעות הקצה שלה ניתן להוסיף מעט פודרה זוהרת על עצמות הלחיים והרקות, או להניח אותה באמצעות צידה השטוח על כל שטח הפנים, הכתפיים ואזור הדקולטה למראה זוהר כללי.




Chanel Les 4 Ombre Eyeshadow – רביעיית צלליות, המבוססת על גוונים של פנינים: לבן פלטינה פרוסטי, לבן צדף עם ברק ורדרד, ורוד מוזהב ובורגונדי נחושתי:

·         374 Allure Eclat



Chanel Baume Essentielle – סטיק באלם לשימוש על העיניים, לחיים ושפתיים. בקולקציה הוא מוצע ב-2 גוונים חדשים:

·         Plantanier – ורוד שקוף

·         Perlucent – לבן פנינה מנצנץ



Chanel Stylo Ombre et Contour – עפרונות עיניים קרמיים, המשמשים לתיחום העין או כצללית קרמית על כל שטח העפעף. בקולקציה מוצעים שני גוונים:

·         38 Burgundy Perle – בורגונדי עם ברק נחושתי מטאלי

·         40 Beige Perle – בז' עם ברק ברונזה מטאלי



Chanel Rouge Coco Lipstick – שפתון המספק כיסוי מלא עם גימור קרמי והרגשה קלילה על השפתיים. הפורמולה שלו כוללת קומפלקס בלעדי של חמאת חוחובה ומימוזה, שעוות חמניות וסיליקון, המספקים לחות מתמשכת וברק זוהר. בקולקציה מוצעים שני גוונים שונים:

·         496 Tandress – ורוד אפרסקי תוסס וחם

·         498 Eclat – ורוד קלאסי עם פנינה מנצנצת

Chanel Rouge Coco Flash Lipstick – שפתון בעל פיגמנט עז, שמשתנה במגע עם השפתיים ומעצים אותן בברק גבוה. הפורמולה שלו כוללת תערובת חדשנית של שמנים, המלחחים ומחליקים את השפתיים. בקולקציה מוצעים שני גוונים שונים:

·         154 De Sur – ורוד שנהבי שימרי

·         156 Delicates – אדום ורדרד עם ברק פנינתי מנצנץ



Chanel Rouge Allure Lipstick – שפתון תוסס ושוהר עם מרקם אולטרה עדין, המתמזג עם השפתיים כמו עור שני. השפתון בעל צבע עמוק וגימור סאטן קורן. בקולקציה הוא מוצע בגוון אחד:

·         192 Profondour – חום ורוד מבריק



Chanel Le Vernis – לק:

·         889 Perle Blanche – לבן עם ברק ורדרד שימרי

·         891 Perle Burgundy – בורגונדי שימרי



הקולקציה תושק בתחילת פברואר 2021 בארה"ב ובסוף פברואר-תחילת מרץ 2021 היא תהיה זמינה גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails