יום ראשון, 21 בפברואר 2021

ColourPop x Disney Bambi Collection

מותג האיפור "קולורפופ" לא מפסיק להפגיז עם קולקציות איפור חדשות, אחת אחרי השניה. האחרונה שבהן, שתושק בימים הקרובים, הינה קולקציית איפור שנוצרה בשיתוף עם חברת "דיסני" ומוקדשת כולה ל"במבי".


בכל פעם ש"קולורפופ" משתפים פעולה עם "דיסני" מדובר בהצלחה מובטחת, ואין נושא יותר מוצלח לבחור בו מאשר דמותו האלמותית של במבי, העופר המתוק, גיבור סרט האנימציה הקלאסי משנת 1942.

קולקציית האיפור האביבית נחשפה בסוף השבוע בדף האינסטגרם של "קולורפופ", כאשר אוהדי המותג זכו לקבל גם הצצה ראשונה למוצרים בסרטון שעלה בנוסף בחשבון הטיקטוק של המותג.

על-פי התמונות והסרטונים שהעלה המותג, נראה שכל אחד מהמוצרים בקולקציה מגיע באריזה בגוונים פסטליים חמודים של צהוב, ירוק לימוני ולבנדר לצד דמותם של במבי וחבריו.

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

ColourPop x Disney Bambi Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת חמש צלליות מלבניות ארוכות, שמגיעות בגימורים שונים של מאט, מטאלי ושימר. הפלטה מגיעה עם מראה מובנית, שלצידה מופיעה הדמות אליה מקושרת הפלטה. בקולקציה מוצעת הפלטה בשלושה שילובי גוונים שונים:

·         Flower – גוונים סגלגלים קרים

·         Bambi – גוונים חומים זהובים חמים

·         Thumper – גוונים חומים ורדרדים קרים




ColourPop x Disney Bambi Lux Lip Glosses – ליפגלוס שקפקף עם גימור שימרי. הליפגלוס מגיע באריזה עם טיובה שקופה, דרכה ניתן לראות את הגוון, ועם פקק צהוב לימוני. בקולקציה ניתן למצוא שלושה גוונים שונים, שמתכתבים עם פלטות הצלליות שבקולקציה ואף נושאים את שמן בהתאמה:

·         Flower – סגול

·         Bambi – חום

·         Thumper – ורוד



ColourPop x Disney Bambi Eyeliner Pencils – עפרונות עיניים, המוצעים בשלושה גוונים, המשלימים לכל אחד מהדמויות בקולקציה:

·         Purty – סגול כהה

·         Meadow - ניוד

·         Raindrops – סגול ורדרד



ColourPop x Disney Bambi Oh Deer False Lashes – ריסים מלאכותיים עם אפקט מוצלב לתוספת נפח ומרקם לריסים. הריסים מגיעים עם רצועה שחורה גמישה ליישום קל ונראה, שלהבדיל מריסים מלאכותיים קלאסיים שארוכים יותר בקצה החיצוני, הריסים בקולקציה הנוכחית ארוכים יותר במרכז ומתקצרים לכיוון הקצוות.



ColourPop x Disney Bambi Pixie Pouf Highlighter Body Puff –פודרת שימר שמגיעה באריזת קרטון עגולה וגדולה ופאף בסגנון רטרו. על האריזה החיצונית מופיע כיתוב "בוקר טוב" לצד שלושת הדמויות המרכזיות בעלילה, שיושבות בתוך שדה פרחים.



הקולקציה תהיה זמינה באתר של "קולורפופ" החל מה- 25 בפברואר 2021, וכמו שזה נראה, היא תהיה "סולד אאוט" בתוך זמן קצר.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails