יום ראשון, 28 בפברואר 2021

Clarins Everlasting Long-Wearing Hydrating Matte Foundation

מותג הקוסמטיקה "קלרינס" משיק את Clarins Everlasting Long-Wearing Hydrating Matte Foundation - מייקאפ נוזלי חדש. יחד עם המייקאפ מציג המותג גם את Everlasting Concealer, שמהווים יחדיו את הצמד המושלם להשגת מראה עור אחיד ועמיד למשך כל שעות היום.


המייקאפ החדש, המוצע ב-35 גוונים שונים, מציע פורמולה קלילה ועדינה, שבקושי מורגשת על העור, אך יחד עם זאת מעניקה כיסוי מלא עם גימור מאט לחלוטין אבל קורן, כאילו מבפנים. המייקאפ מצליח להסתיר פגמים, אדמומיות וכתמים ומצליח להתמזג עם העור בצורה מושלמת בזכות המרקם הקליל במיוחד שלו. כמו כן, הוא עמיד ל-24 שעות גם בתנאי לחות וזעה, מבלי להמרח או לעבור.





פורמולת המייקאפ מועשרת בתמציות צמחים, המטפלות ומטפחות את העור והופכות אותו ליפה יותר יום אחר יום: סוכרי שיבולת שועל אורגניים, היוצרים רשת על העור שתורמת לאחיזת האיפור עם הצמדות טובה יותר של הפיגמנטים על העור; אבקת במבוק הסופחת הפרשות חלב ומעניקה לעור גימור מאט, ותמציות של קינואה אורגנית וניצנית שומרות על הלחות שבו. על-מנת להבטיח גוון נאמן, הוסיפו ב"קלרינס" לפורמולה את קומפלקס Skin Tone Optimizing, הכולל תערובת פיגמנטים, פנינים ורודות ופודרות במיקוד רך לקבלת צבע זוהר וגוון הומוגני.




המוצר מגיע בבקבוק זכוכית שקוף (30 מ"ל) עם פקק מטאלי מוזהב ומשאבה. לבקבוק יש קצוות מעוקלים והוא נראה סופר מלוטש ויוקרתי.



כאמור, יחד עם המייקאפ מוצע גם Everlasting Concealer – קונסילר נוזלי חדש, הנלחם בקלות וביעילות בסימני עייפות ובכהויות באיזור שסביב העיניים. הקונסילר בעל כיסוי גבוה והוא מטשטש ומסתיר עיגולים שחורים עם אפקט טבעי ורענן. הקונסילר מגיע באריזת שפופרת לחיצה (12 מ"ל) והוא מוצע ב-7 גוונים שונים.



לפי שעה, המייקאפ והקונסילר זמינים במספר קטן של מדינות ובקרוב הם יהיו זמינים בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails