יום שלישי, 16 בפברואר 2021

גרניה בחרה בדרו ברימור כמנהלת קריאטיבית של המותג

מותג הקוסמטיקה Garnier ("גרנייה") חתם על הסכם עם השחקנית ומנחת הטלוויזיה דרו ברימור (Drew Barrymore), לפיו היא תשמש כמנהלת הקריאטיבית המפורסמת הראשונה של המותג. כמו כן, היא תהיה הפנים של Whole Blends Sulfate Free Remedy - ליין מוצרי שיער נקיים חדש של המותג.


ברימור, יחד עם צוות "גרנייה", יצרו פרסומת טלוויזיה עבור המותג, ששודרה לראשונה בארה"ב במהלך הפסקת הפרסומות בתכנית האירוח של דרו - The Drew Barrymore show. אגב, הפרסומת שודרה ישר לאחר שדרו בישרה במהלך התכנית על שיתוף הפעולה שלה עם המותג.



"הפכתי למעריצה של מוצרי Garnier Whole Blends, מאז שניסיתי את מוצרי סדרת הזית בקיץ האחרון", אומרת ברימור. "אז כשפנו אליי עם הרעיון לעזור להם להשיק את קולקציית המוצרים החדשה, שמבוססת על דבש ואינה מכילה סולפטים, הייתי ממש בעניין. המוצרים מדהימים וטובים לשיער, אבל מה שעוד יותר טוב זה, שהמותג עושה כל-כך הרבה דברים טובים כדי להחזיר לכדור הארץ ולסייע לו להיות ירוק יותר. יש להם גישה כוללת מקצה לקצה לקיימות, יופי ירוק יותר ולעבודה עם אירגונים שאינם ממשלתיים, כמו למשל אירגון הדואג להגן ולשמור על 10 מיליון דבורים, וזה ממש חשוב עבורי."

גם ב"גרנייה" מאד מרוצים משיתוף הפעולה החדש, כך לדברי אדריאן קוסקאס (Adrien Koskas), נשיא המותג העולמי של "גרנייה": "אנו שמחים לקבל את דרו למותג 'גרנייה'. יחד השלכנו את ספר החוקים בכל מה שקשור לפרסום מוצרי טיפוח לשיער ויצרנו גישה ממש רעננה, שאנו מקווים שתתחבר לצרכנים שלנו. המעורבות של דרו היתה פנומנלית, גם בגלל שהיא באמת אוהבת את המוצרים וגם בגלל התרומה הקריאטיבית שלה לקמפיין."

לצערי, בישראל לא ניתן להשיג את מוצרי הטיפוח לשיער של גרנייה, מלבד צבעי שיער.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails