יום שני, 22 בפברואר 2021

קריס ג'נר נכנסת לעסקי היופי

במה שנראה כמו צעד טבעי עבור כל אחד מבני משפחת קרדשיאן, גם קריס ג'נר (Kris Jenner) משיקה ליין מוצרי טיפוח!


חדשות ערוץ E! השיגו מסמכים, לפיהם קריס ג'נר הגישה בקשה לרישום סימנים מסחריים של "Kris Jenner Beauty", “Kris Jenner Skin” ו- “Kris Jenner Skin Care”, מותגים שיכולים לכלול "מוצרי קוסמטיקה, טיפוח עור, טיפוח ציפורניים, ריסים מלאכותיים, מוצרי טיפוח לשיער, בשמים" ועוד.



עוד נמסר, כי ג'נר עצמה לא התייחסה לשום מיזם עסקי חדש, אך עם סיום צילום סדרת הריאליטי המשפחתית של הקרדשיאן וגירושיהם של קים וקניה ווסט, האמא המפורסמת פשוט מוצאת עצמה פנויה לפעילות מקצועית חדשה. אחרי הכל, שתיים מבנותיה מנהלות בהצלחה יתרה מותגי איפור וטיפוח משלהן: קיילי היא בעלת המותג Kylie Cosmetics שהפך אותה למיליארדרית לכאורה, ולקים יש את KKW Beauty.



אז אולי קריס ג'נר בת ה-65 היא המטריארכלית של שבט קרדשיאן-ג'נר, אבל הפעם נראה שיש לה מה ללמוד בקשר לעסקי היופי מבנותיה. יחד עם זאת, גם היא העבירה שעות רבות מחייה תחת ידיהן המאומנות של מאפרים ומעצבי שיער מקצועיים רבים ויודעת בדיוק איך להראות נפלא וזוהרת בכל שעה.

למרות שהאם, כוכבת הריאליטי, טרם סיפקה הצהרה רישמית, המאשרת את כניסתה לעסקי היופי, אני כבר יכולה לדמיין את ליין מוצרי האיפור שלה (אם אכן יושק אחד כזה): יהיה בו בוודאי כל מה שצריך כדי ליצור את מראה האיפור המאפיין אותה כל כך, כולל פלטת צלליות בגוונים חומים מעושנים, עפרון עיניים שחור, מוצרי קונטור והארות ושפתונים בגוונים טבעיים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails