יום חמישי, 4 בפברואר 2021

Careline Skin Booster Serum Collection

מותג הקוסמטיקה "קרליין" מציג את Skin Booster Serum – סדרה חדשה של בוסטרים לשיפור תפקוד ומראה העור, בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות.


כל שגרת טיפוח טובה צריכה לכלול תכשיר ניקוי, טונר (מי פנים), פילינג, קרם לחות ליום בשילוב מסנן קרינה כלשהו וקרם לחות ללילה. מעבר למוצרי בסיס אלו, שמתאימים לכל סוג העור, יש לנו לעיתים צורך במוצרים נוספים שיתנו לנו מענה על דאגות עור ספציפיות.

סדרת Skin Booster Serum של "קרליין" כוללת בוסטרים שונים, כאשר כל אחד מהם מכיל מרכיב מסויים בריכוז גבוה ומיועד לטיפול ממוקד בבעיות ודאגות עור מסויימות, כמו: חוסר אחידות בגוון ובמרקם העור, חוסר לחות, קמטים וקמטוטים, איבוד גמישות ונפח וכיוצ"ב.



הסדרה כוללת ארבעה בוסטרים שונים:

Pro-Vitamin C 7% - סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מכתמים, גוון לא אחיד, מראה עייף וחסר חיוניות. מכיל 7% ריכוז נקי של פרו-ויטמין C עמיד, המסייע בעיכוב משמעותי של תהליכי אובדן הגמישות והידלדלות העור המואצים עם העלייה בגיל, מבהיר את גוון העור ומחזק את ההגנה מפני נזקי קרינה וסביבה. מתאים לשימוש בבוקר ובערב.



Capsulated Pro-Retinol 2% - סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מחספוס, קמטים וקמטוטים, מראה עייף וחסר לחות. מכיל פרו-רטינול עמיד בריכוז 2% בטכנולוגיית קפסולציה ומרכיבי לחות והרגעה הכוללים אלנטואין, ויטמין B3 ופרו-ויטמין B5, שמן היפופיאה וחומצה היאלורונית. מסייע בצמצום עומק הקמטים, מסייע בייצור הקולגן ובהחלקת מרקם העור ומשפר את מאזן הלחות הטבעי. מתאים לשימוש בשעות הערב (יש להשתמש בקרם הגנה בשעות הבוקר).



Pro-Collagen 11.5% - סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מקמטים וקמטוטים, רפיון, חוסר גמישות, מראה עייף, חסר לחות וחיוניות. מכיל קומפלקס של 3 פפטידים המסייע בשיפור ושמירה על איכותם וחוזקם של הסיבים האלסטיים בעור (קולגן ואלסטין). מעשיר בלחות ומסייע במיצוק תווי הפנים וקו הלסת. מתאים לשימוש בוקר/ערב.



Hyaluronic Acid 2% - סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מסימני גיל ונזקי סביבה. מכיל שילוב של 3 חומצות היאלורוניות במשקלים מולקולריים שונים, המעניקות לעור מעטפת לחות, חיזוק ההגנה וסיוע בתיקון נזקי גיל וסביבה אופטימליים. כמו כן, מעניק לעור תחושת רכות וגמישות.



כל אחד מהבוסטרים בסדרה מתאים לשילוב עם המוצרים שבשגרת הטיפוח הרגילה ואף מאפשר להשיג במהירות את התוצאות המדוייקות הרצויות. בעזרת הטפטפת מוסיפים 3-2 טיפות לכל קרם פנים, סרום או מסכה ומערבבים בכף היד. ניתן להוסיף גם לפריימר או למייק-אפ נוזלי. במידה וקיימות מספר דאגות עור שונות, ניתן לשלב יותר מבוסטר אחד בשגרת הטיפוח היומיומית ולבנות מעין "מלתחת טיפוח" אישית, שעובדת בצורה מושלמת.

את סדרת הבוסטרים של "קרליין" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר החברה (מחיר ליח': 69.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל).


*המוצרים המוזכרים בפוסט זה התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails