יום ראשון, 21 בפברואר 2021

Dior Backstage Face & Body Powder-No-Powder

מותג הקוסמטיקה "דיור" מרחיב את סדרת ה- Dior Backstage המופלאה שלו, עם מוצר חדש: Dior Backstage Face & Body Powder-No-Powder – פודרה ללא פודרה.


סדרת Dior Backstage כוללת מוצרי איפור חיוניים, המשמשים מאפרים מקצועיים ב"טרפת" של מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה. המוצרים בסדרה מגיעים בטווח רחב מאד של גוונים, שיתאימו לכל גווני העור, ועם טקסטורות בלעדיות ומודולריות.

המוצר החדש בסדרה - Face & Body Powder-No-Powder, נוצר כדי לסייע ביצירת מראה עור אחיד, מאט ומואר באופן טבעי, שנמשך לאורך כל היום ללא אפקט אבקתי של פודרה. באופן מיידי העור נראה מושלם: הפגמים מטושטשים, הברק השומני מתפוגג, מרקם העור מוחלק והעור נראה אחיד באופן טבעי לחלוטין.



פורמולת הפודרה מבוססת על ג'ל שקוף והיא מועשרת בפיגמנטים בעלי פוקוס רך (לטשטוש פגמים והענקת מראה מאט) ובחלקיקים מיקרוניים של אם הפנינה, שמעניקים לעור גימור קורן טבעי ולא "פודרתי".

הפודרה המיוחדת הינה רב תכליתית: ניתן להשתמש בה לבדה מעל עור נקי או מעל מייקאפ, כדי ליצור מראה מאט, לטשטש פגמים ולתקן איפור. כמו כן, ניתן ליצור באמצעותה אפקט שיזוף כמו ברונזר (תלוי בעוצמת הגוון הנבחר) או להעניק הארה כמו היילייטר. בכל מצב, האפקט המתקבל הינו מדהים בטבעיותו ובשקיפותו.



אגב, הפודרה מיועדת באופן טבעי גם לגברים, מאחר והגימור שלה מושלם וטבעי, מבלי להותיר עקבות שימוש גלויים.



הפודרה מוצעת ב-10 גוונים שונים (תלוי מדינה) – החל מ- 0N Neutral, המיועד לעור חיוור מאד, ועד ל- 9N Neutral, המיועד לעור כהה מאד.



יחד עם הפודרה מוצעת גם מברשת פנים חדשה, שמספרה N°18. המברשת מצויידת בסיבים סינתטיים קצרים ורכים, שמקובצים יחדיו במבנה צפוף מאד. בצורה זו, הם אוספים את כמות החומר האידיאלית במשיחה אחת ומפזרים אותה בצורה אחידה. כמו כן, המברשת מעוצבת בצורה מעוקלת, כך שיהיה נוח להחזיק ולהשתמש בה.




הפודרה זמינה ממש בימים אלו בצרפת והחל מה-1 במרץ 2021 היא תהיה זמינה גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails