יום שני, 1 במרץ 2021

AHAVA pRetinolTM Line

AHAVA מעבדות ים המלח משיקה את ™pRetinol – סדרת מוצרים מהפכנית עם אפקט הרטינול, ללא תופעות הלוואי של רטינול.


הרטינול (תצורה מסויימת של ויטמין A) הפך בשנים האחרונות לשחקן מרכזי בתחום הקוסמטיקה: הוא מעודד את התחדשות התאים בעור ואת יצירת הקולגן, מפחית שומניות, מבהיר את העור ומחזיר לו את הזוהר הטבעי שלו, מחליק את מרקם העור ומשפר משמעותית את מראהו. יחד עם זאת, בשימוש מרוכז מידי או לא מבוקר הוא עלול לגרום לקילופים ואדמומיות בעור ולתחושת צריבה. כמו כן, חשיפה לשמש במהלך השימוש עלולה לגרום לפיגמנטציה קשה.

סדרת הטיפוח החדשה AHAVA pRetinolTM מבטיחה יתרונות אנטי-אייג'ינג עם אפקט של רטינול, רק ללא כל אותן תופעות הלוואי! הסדרה מבוססת על קומפלקס (פטנט), הגורם לתהליך של ייצור עצמי של רטינול בעור באמצעות אספקה של מרכיבי "טרום רטינול", אותם הוא ממיר לרטינול ולכן אינו גורם לתופעות לוואי. התוצאה – צמצום מראה הקמטים והחלקת העור.



הפורמולה הבלעדית ל-AHAVA רותמת את הסגולות המצויות באצת הדונליאלה סלינה המופלאה מים המלח. אצה זו מהווה מקור טבעי ועשיר של בטא-קרוטן, שהינו מרכיב 'טרום-רטינול'. בנוסף לכך, הקומפלקס מכיל עוד שני מרכיבי "טרום-רטינול": ניאצינאמיד (ויטמין B3) ו-™Osmoter (הרכב המינרלים הבלעדי של AHAVA). קומפלקס זה הוכח מחקרית כמוביל תהליך ייצור עצמי של חומצה רטינואית בעור (רטינול).



תהליך זה טבעי ובטוח יותר עבור העור ולכן אינו כולל את התוויות הנגד שיש למוצרים המכילים רטינול מן המוכן. כלומר, מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש גם בשעות היום, במהלך הקיץ, ובזמן הריון.

סדרת pRetinolTM כוללת 4 מוצרים לטיפול ממוקד:

קרם פנים pRetinolTM (מחיר: 319 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - קרם רטינול להחלקת קמטים, מעניק לחות והזנה לאורך זמן ומסייע לעכב הופעת קמטים עתידיים. הקרם מתאים לשימוש ביום ובלילה.



סרום pRetinolTM (מחיר: 289 ₪, תכולה: 30 מ"ל) - מצמצם את מראה הקמטים והקמטוטים, משפר את הזוהר באופן נראה לעין. הסרום בעל מרקם משיי וקליל והוא נספג במהירות בעור.



קרם עיניים pRetinolTM (מחיר: 249 ₪, תכולה: 15 מ"ל) - מצמצם את מראה הקמטים והקמטוטים, משפר את הגמישות והמוצקות סביב העיניים, מחליק קמטי הבעה למראה רענן יותר, מזין בלחות ומחזק את גמישות העור.



מסכת בד pRetinolTM (מחיר: 199 ₪, תכולה: מארז של 6 יחידות): להחלקת מראה הקמטים, מעניקה לחות, הזנה וזוהר מידי לעור עמום ומהדקת את קווי המתאר כך שייראו מוצקים יותר.



את סדרת המוצרים החדשה ניתן להשיג באתר האונליין של החברה וברשת חנויות AHAVA (דיזנגוף ת"א, ממילא ירושלים וחנויות ים המלח). מידע נוסף ניתן למצוא בדף הפייסבוק ובחשבון האינסטגרם.

שימו לב! לרגל השקת הסדרה, מציעה AHAVA הנחה של 20% על כל המוצרים באתר. רוצים הנחה נוספת? הקלידו את קוד הקופון pRetinol15 ותקבלו 15% הנחה בנוסף להנחות הקיימות באתר (בתוקף עד ל- 31/3/21)!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails