יום ראשון, 21 במרץ 2021

יופי להכיר: Florasis Beauty

בשיטוטיי ברשת בחיפוש אחרי חדשות יופי שונות, נתקלתי לאחרונה במותג הסיני Florasis Beauty ("פלורסיס ביוטי"), שמציג מוצרי איפור שהם לא פחות מיצירות אמנות מהממות ביופיין. מה שמוסיף להם נופך קסום נוסף, היא העובדה שפורמולות המוצרים של המותג מבוססות על מרכיבים סיניים עתיקים.


אחת מיצירות האמנות הקסומות הללו היא פרי שיתוף פעולה של המותג עם מעצבת האופנה הסינית שיונג יינג (Xiong Ying) ובעלת מותג האופנה Heaven Gaia, שהקימה בשנת 2013. את הרעיונות לקולקציות שלה שואבת שיונג יינג מההיסטוריה של סין העתיקה, על ציורי הקיר שלה, הרקמות, המסורות, התרבות התיאטרלית והאמנות העממית.

שיתוף הפעולה בין שני הצדדים בא לידי ביטוי בשבוע האופנה הסיני בינואר האחרון, שם שימש המותג "פלורסיס" כ"יועץ אסתטיקה אוריינטלי" וכ"שותף קוסמטי אקסקלוסיבי". הפרשנות שהציגו השניים לפתיחת המופע בנושא "שמים וארץ • ים" עוררה התרגשות רבה בקרב הקהל. השניים הציגו יופי אתני ואוריינטלי בבגדים ובקוסמטיקה, שהעבירו את האסתטיקה הסינית במיטבה. ויש בהחלט מה להעריץ בה!




כוכבת הקולקציה היא הפלטה Florasis Luoshenfu, שנוצרה בהשראת יצירת המופת של המשורר הסיני קאו זי (Cao Zhi), אודות הנימפה של נהר לואו, שסיפורה מסופר ומוטבע על-גבי הצלליות שבפלטה. למעשה, זוהי פלטת צלליות רב-תכליתית, שיכולה לשמש גם כסומק והיילייטר. וכמו כל מוצרי המותג, גם הפלטה הזו מהווה יצירת אומנות מופתית לשמה.




העיצוב של הפלטה כל כך מיוחד, כך שהיא לא רק כלי איפור, אלא ממש אביזר אופנתי מושלם!



הנה עוד כמה פריטים של המותג Florasis Beauty, שכל אחד מהם פשוט גורם לי לעונג והתרגשות רק מלצפות בכל הפריטים וההדפסים המדהימים על המוצרים עצמם ועל האריזות המעוצבות והמיוחדות שלהם. זה פשוט קסם, שאי-אפשר לתאר!










כמו כן, מהתבוננות בתמונות נראה שגם האיכות של המוצרים לא נופלת מרמת העיצובים שלהם וככל הנראה גם המחיר הוא בהתאם.



אגב, לצערי, לפי שעה, מוצרי המותג נמכרים רק בסין, אבל בעקבות הביקוש הרב המותג עובד על אתר אונליין בינלאומי. מומלץ לעקוב אחרי פרסומים בנושא בדף האינסטגרם של המותג.

 

2 תגובות:

  1. ואוו איזה מותג מדהים. כל כך הרבה יופי/אומנות/עדינות בכל מוצר.

    השבמחק
  2. מהתמונות אפשר ממש להרגיש כמו גיישה, מרהיב עצם המחשבה והכוונה של החברה.
    בהחלט האיכות לא נופלת, יצא לי לנסות אודם אחד ואומרת לכן, לא תתאכזבו לרגע.
    מה שכן, לא ראיתי מבחר רב לאחרונה בחנויות בארץ, מעניין אם מישהי יודעת
    לגבי ריקול שבוצע או שינוי המדיניות?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails