יום ראשון, 21 במרץ 2021

יוליה גל מציגה: Proven – מותג טיפוח חדש!

יוליה גל, בעלת רשת טיפולי הקוסמטיקה Yullia, משיקה לראשונה את מותג הטיפוח Proven, הכוללת סדרת מוצרי פרימיום לשימוש בייתי וליין נוסף לשימוש מקצועי.


המותג Proven הוקם ע"י גל לאחר מחקר ופיתוח, הכולל התנסות מקצועית לאורך 20 שנה ברשת מכוני הקוסמטיקה ובתי הספר למקצועות הקוסמטיקה שהקימה. סדרת המוצרים של המותג מבוססת על פורמולות המשלבות קומפלקסים של רכיבים פעילים טבעיים עם טכנולוגיות מתקדמות.

יוליה גל (צילום: גיא שנקרמן)


סדרת הפרימיום של המותג, המיועדת לשימוש ביתי, כוללת: סבון אנטיספטי טיפולי, קרם ידיים טיפולי, קרם רגליים טיפולי, נוזל טיפולי לפטרת ואקזמת כף הרגל, ג'ל היגייני לידיים ומוצרי בסיס לטיפוח וחיזוק הציפורניים. כאמור, לצד מוצרים אלו מושקת גם סדרת פרמיום לשימוש מקצועי בלבד. חשוב לציין, כי כל המוצרים הינם נטולי פרבנים ולא עברו ניסויים בבעלי חיים.



לדברי יוליה גל, המותג נוצר "במטרה להביא את האיכות ללא פשרות והסטנדרטים הגבוהים של הרשת למכוני הפרימיום בארץ ובעולם וכמובן גם ישירות לבית הלקוח. בכוונתנו להביא את הבשורה ללקוחות בישראל וגם אל מעבר לים, כרגע חתמנו על הסכמים עם חברות ברוסיה ובמגעים מתקדמים במזרח התיכון בתקווה להגיע למדינות נוספות בהמשך."

את מוצרי Proven ניתן לרכוש באתר המותג (משלוח בפריסה ארצית עד 3 ימי עסקים), בכל אחד מ-12 סניפי Yullia, ב- Yullia School ובאתר "גילטי".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails