יום שני, 8 במרץ 2021

Makeup Forever Watertone Skin Perfecting Fresh Foundation

מותג האיפור MUFE ("מייקאפ פור אבר") משיק את Watertone Skin Perfecting Fresh Foundation – מייקאפ חדש בעל פורמולה חדשנית שעושה טוב לעור.


כמו ששמו מעיד עליו, המייקאפ החדש בעל פורמולה מיימית קלילה ביותר, שמספקת לחות מושלמת לעור במשך 24 שעות, מצליחה לצמצם את הופעת הפגמים ולספק גימור טבעי וזוהר. כמו כן, המייקאפ מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, והוא שומר על מראה רענן לאורך כל היום.




פורמולת המייקאפ, המורכבת מ-78% רכיבי לחות ו- 94% מרכיבים טבעיים, מאפשרת לעור "לנשום" במהלך כל זמן הלבישה. כמו כן, היא עמידה בתנאי לחות וזיעה ואינה מכתימה. יש לציין, כי המייקאפ החדש נוצר בעזרתם של המאפרים המקצועיים של המותג, שתרמו מתוך נסיונם והידע שצברו במהלך עבודתם.




המייקאפ מוצע ב-12 גוונים שונים, המתמזגים בצורה הרמונית עם העור והוא מגיע בתוך בקבוק זכוכית חלק ומעוגל (40 מ"ל) עם משאבה.



יחד עם המייקאפ מציע המותג שני "כלים" לשימוש איתו:

Artisan Brush #116 – מברשת, המיועדת לשימוש עם מוצרים בעלי פורמולה מיימית. מניחים עליה ישירות את החומר (מייקאפ) והיא תאסוף ותספק את הכמות המתאימה ליצירת גימור מושלם, ממש כמו של איירבראש.

Watertone Sponge – ספוגית איפור העשויה מחומרים ייחודיים המופעלים על-ידי מים ומאפשרים לו להפוך לכלי רך וקופצני, המחליק את המייקאפ בצורה מושלמת על העור. הספוגית מאפשרת לבנות את הבסיס בקלות עד לכיסוי בינוני עם גימור רענן בכל פעם.


כמובן, אם מעדיפים, ניתן להניח את המייקאפ גם באמצעות אצבעות הידיים.

המייקאפ Watertone של MUFE זמין החל ממרץ 2021 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם וברשת "ספורה".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails