יום שלישי, 2 במרץ 2021

Dermalogica Melting Moisture Masque

מותג הדרמו-קוסמטיקה "דרמלוג'יקה" משיק את Melting Moisture Masque – מסכת פנים חדשה, המזינה ומחדשת את העור, תוך שהיא חודרת את פני השטח שלו ומספקת לחות אקסטרימית לעור יבש כרוני.


המסכה החדשה הינה בעלת פורמולה חמאתית עשירה בוויטמינים, המספקת לחות אינטנסיבית ומתמשכת לחידוש מראה עור יבש. הפורמולה אמורה להיות מופעלת על-ידי חום העור, כאשר המרקם הבאלמי שלה הופך מהחום להיות שמן מזין, שמרגיע עור סדוק ויבש ומשפר באופן משמעותי את המראה העמום שלו.



מסכה טיפולית זו, כוללת גם מרכיבים רבי עוצמה, המחליקים את מרקם העור ומגינים עליו מפני רדיקלים חופשיים. בין הרכיבים ניתן למצוא קומפלקס MeltingPoint, המורכב מחמאת זרעי מנגו, חמאת שיאה, טריגליצרידים C10-18 ותערובת תמציות שמנים של מימוזה, חמניות וחוחובה. בנוסף, מכילה הפורמולה גם תמצית  מיקרו-אצת פלנקטון, שמרגיעה את העור ותומכת במחסום ההגנה שלו מפני זיהומים, וחומצה לינולאית (אומגה 6), הנועלת את הלחות בעור וגורמת לו להראות רך וגמיש.




המסיכה מיועדת לשימוש פעם או פעמיים בשבוע. מניחים כמות בגודל של גרגיר אפונה ומעסים את החומר אל תוך העור. כאמור, המרקם הבאלמי שלה יהפוך לשמן מזין תוך כדי העיסוי. את המסיכה אין צורך לשטוף, אלא רק לספוג עודפים (במידת הצורך) באמצעות מגבת.

המסכה מגיעה באריזת פחית מתכתית (50 מ"ל) עם משאבה, כאשר מספיקה לחיצה אחת להוצאת כמות חומר מדוייקת.



Dermalogica Melting Moisture Masque הושקה ממש בימים אלו בארה"ב ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails