יום רביעי, 3 במרץ 2021

Givenchy L'interdit Edition Millésime Eau de Parfum

בית "ג'יבנשי" משיק את Givenchy L'interdit Edition Millésime EdP – ניחוח חדש, אלגנטי ורומנטי, כמו זר יפה של פרחים לבנים.


אחרי המהדורה המקורית מ- 1957, הניחוח L’Interdit Eau de Parfum שהושק בשנת 2018, היווה את המחווה האולטימטיבית של ג'יבנשי לתעוזת הנשים. לנשים שלא אוסרות על עצמן כלום ולא נותנות לאף אחד לאסור עליהן דבר. ניחוח מרגש עם הזמנה נועזת לביצוע עבירה שצפה בעקבותיו.

בית ג'יבנשי מתאר את חתימת הניחוח של L’Interdit כ"פרח התת-קרקעי הראשון". ליבו הפרחוני ספוג תווים של אקורד עצי כהה: הנשיות השופעת של פרח לבן נתקלת בפן חתרני ומסתורי.

לקראת אביב 2021, ג'יבנשי מדגישים את אחד המרכיבים המרכזיים של L’Interdit במהדורה האקסקלוסיבית של Edition Millesime ("מהדורת וינטג'"): פריחת תפוז, תו הקורן מתוך הזר הלבן ההיפנוטי של הניחוח.



עם Edition Millesime, הבָּשמים אן פליפו (Anne Flipo), פאני באל (Fanny Bal) ודומיניק רופיו (Dominique Ropion), לוקחים את L’Interdit לשטח לא מוכר. מצרים היתה המקום בו הם מצאו סוג של פריחת תפוז עבור "ג'יבנשי". עצי תפוז משגשגים באיזור הדלתא בנילוס, לא הרחק מהים – פרחיהם פורחים בין מרץ לאפריל וממלאים את האוויר בריח שמבשר על חזרת האביב.

פריחת התפוז בלב ליבו של L’Interdit Millesime מהווה את החתימה לאיכות ייחודית. כל בקבוק מכיל כמות שוות ערך למעל מאה פרחים שנקטפו ידנית במהלך חודש מרץ 2020, במיוחד עבור בית "ג'יבנשי". אותם עלי כותרת יקרים נאספו על סדינים לבנים גדולים שנפרשו מתחת לעצים. פרחים טריים אלו טופלו מייד על-מנת לשמר את רעננותם ואת עושר הריח שלהם. בצורה זו L’Interdit Millésime יכול לחשוף את כל הניואנסים של הפרח יוצא הדופן הזה.




הניחוח פותח בפרץ של פריחת תפוז שטופת-חיים ושמשית ברגע ששואפים אותו, והוא מועשר על-ידי העסיסיות של תפוז מריר ורעננות של ג'ינג'ר. לאחר מכן, התמצית האבסולוטית של פריחת התפוז משחררת מתיקות עשירה של פקעת ממכרת. ליבו המתוחכם מעניק ניגודיות עם הפריכות העדינה של הנירולי. מאסק וחלב שקדים, משפרי חושניות אמיתיים, נקשרים לאקורד עצי שובה לב, המורכב מתמציות ווטיבר ופטצ'ולי.

עבור הניחוח Edition Millesime ובהתאם למדיניות האחריות החברתית והסביבתית שלה, ג'יבנשי בחרה בפריחת תפוז ממקור בר-קיימא: חומר גלם מספק הידוע במצרים בהתחייבויותיו הסביבתיות. מקור זה נוקט צעדים קוהרנטיים לדישון הקרקע ולהשקיה כלכלית של מים מהשדות. כמו כן, הוא מבטיח תנאי עבודה מכבדים עבור הנשים והגברים שלוקחים חלק בעיבוד וקצירת פריחת התפוז. 

למהדורה זו, ג'יבנשי חושפים גם אריזה שעוצבה מחדש בכדי להגביל את ההשפעה הסביבתית: גודלה הצטמצם על-מנת להפחית ב-10% מכמות החומר בשימוש. כמו כן, הקרטון של האריזה שלו מגיע ממקור בר-קיימא מוסמך.



הניחוח Givenchy L'interdit Edition Millésime EdP זמין (תכולה: 50 מ"ל) החל ממרץ 2021 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails