יום שבת, 18 בספטמבר 2021

Neutrogena Bright Boost

מותג הטיפוח "ניוטרוג'ינה" מבקש לעזור לנשים בשנות ה-30 הראשונות לחייהן להפוך את עורן מעמום לבריא, בהיר וזוהר יותר. סדרת Neutrogena Bright Boost החדשה של המותג, המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת ומחקרי מומחים, מציעה טיפול ממוקד בדיוק לכך.


בערך לקראת סוף שנות ה-20 – תחילת שנות ה-30 לחייך, החיים מפגישים אותך בדרך כלל עם מקום עבודה חדש, מערכת יחסים חדשה ועוד הרפתקאות חדשות אחרות. אבל הם מפגישים אותך גם עם שינויים בעור. סביר להניח שעברת כבר את שלב האקנה וקמטים עדיין ללא ממש מטרידים אותך, אבל אולי את מתחילה להבחין בקווים עדינים, כתמים כהים ועור עמום ויבש. זהו בדיוק הזמן להתחיל טיפול למניעת הזדקנות העור בשלב מוקדם, או כמו שמעדיפים ב"ניוטרוג'ינה" לקרוא לזה – "התחלה זוהרת".



לאחר שנים של מחקרים ופיתוח, הקימו "ניוטרוג'ינה" צוות של 4 מדעניות מדור המילניום, שפיתחו את סדרת Bright Boost, המבוססת על פורמולה ייחודית המסייעת בחידוש טבעי של תאי העור. פורמולה זו כוללת מרכיב בשם ניאוגלוקוזאמין (Neoglucosamine®). מרכיב זה מהווה את אבן הבניין של החומצה ההיאלורונית הטבעית של העור, אשר מושכת ולוכדת את הלחות בעור ועוזרת גם להחליק אותו. הניאוגלוקוזמין, בשילוב עם AHA ו- PHA, משטח את פני העור באמצעות פילינג עדין, המסייע להיפטר מתאי עור עייפים, משפר את מראה הכתמים הכהים ומעניק לעור גוון בהיר ואחיד יותר.

הסדרה כוללת ארבעה שלבי טיפוח, המתאימים לכל סוגי וגווני העור:

שלב 1: Neutrogena Bright Boost Resurfacing Micro Polish (מחיר: 55 ₪, תכולה: 75 מ"ל) – פילינג מחדש, בעל מרקם קרמי ההופך לקצף. מיועד להסיר לכלוך ותאי עור מתים ומסייע בתהליך ההתחדשות הטבעי של העור. בשימוש קבוע, הוא הופך את העור לזוהר יותר, הודות לחומצות הגליקוליות והמנדליות שהוא מכיל.



שלב 2: Neutrogena Bright Boost Illuminating Serum (מחיר: 100 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – סרום מאיר, שנועד לאזן את גוון העור ומרקמו, תוך שהוא מעניק לו זוהר. מכל המוצרים בסדרה, הסרום מכיל את הריכוז הגבוה ביותר של הניאוגלוקוזמין, מה שמסייע להפחית את מראה הפגמים והכתמים הכהים וחושף את הזוהר הפנימי הטבעי של העור.

השימוש בסרום מומלץ מאד לאחר שלב הפילינג, כאשר יש לעסות אותו עם קצות האצבעות לתוך העור, עד שהוא נספג. המוצר מכיל גם גליצרין, שמוסיף לחות והזנה לעור ומסייע בהענקת נפח לעור, וחלקיקים מחזירי אור מספקים זוהר עדין.



שלב 3: Neutrogena Bright Boost Gel Cream (מחיר: 100 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם ג'ל במרקם קליל, המיועד לשימוש אחרי הסרום. הפורמולה שלו מכילה ניאוגלוקוזמין, חומצות אלפא הידרוקסיות (חומצה מנדלית) וחומצות פוליהידרוקסיות, המסייעים לחיזוק תהליך ההתחדשות הטבעית של העור. אגב, בדיקות קליניות שבוצעו על-ידי חברת ג'ונסון & ג'ונסון צרכנות בע"מ, מצאו כי הפורמולה הזו שיפרה את הגוון ומרקם העור, כמו גם את מראה הקווים הדקים, בתוך שבוע ימים. עוד נמצא, כי בהירות העור השתפרה ב-25% - למעשה, 93% מהנבדקות הראו שיפור בבהירות העור.



שלב 4: Neutrogena Bright Boost Face Fluid Moisturizer SPF30 (מחיר: 80 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם לחות קליל עם מקדם הגנה ברמה של 30SPF, המעניק יתרונות טיפוח לצד הגנה רחבה מקרינת UV. בנוסף לניאוגלוקוזמין, שמסייע להגברת בהירות העור, קרם הלחות הנ"ל מזין את העור בנוגדי חימצון רבי עוצמה, ויטמינים C ו-E וזרעי מורינגה.



את מוצרי סדרת Neutrogena Bright Boost ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails