יום חמישי, 9 בספטמבר 2021

DIOR Capture Totale Super Potent Serum Foundation

מותג הקוסמטיקה "דיור" מציג את DIOR Capture Totale Super Potent Serum Foundation – מייקאפ סרום חדש בעל תכונות טיפוח, בהשראת הסרום האייקוני של המותג, DIOR Capture Totale Super Potent Face Serum.


כאמור, המייקאפ החדש נוצר בהשראת סרום הפנים מאותה הסדרה, המתבסס על מדע תאי האם והמומחיות של "דיור" לתקן את ארבעת ממדי העור להשגת עור צעיר: מוצקות, קמטים, כתמים כהים וזוהר. המרקם הך והזוהר של המייקאפ סרום הזה הופך את העור לחלק, זוהר וגמיש באופן מיידי. הכיסוי שלו עמיד לכל היום והוא מספק לחות ונוחות עם אפקט נפח לאורך זמן.



הפורמולה שלו מועשרת בלונגוזה, המתואר כפרח "יוצא דופן" מגני "דיור" וידוע בתכונותיו המחיות, עם חומצה היאלורונית וקטורית. בזכות ריכוז גבוה של רכיבים מטפחי עור ופיגמנטים מתקנים, המייקאפ סרום עוטף בצורה מושלמת את קווי המיתאר של הפנים, מחליק את העור ומבהיר את הגוון שלו.



במותג טוענים, כי הפורמולה של המייקאפ סרום הזה משפרת באופן ניכר את מוצקות הפנים ואת מראה הקמטים. לדבריהם, בבדיקות אינסטרומנטליות שבוצעו על 32 נשים לאחר 4 שבועות שימוש במוצר, נמצא שעור הפנים שלהן נראה קורן לחלוטין והן נראו צעירות ב-3 שנים.




המייקאפ סרום מוצע ב-13 גוונים שונים:

·         0N Neutral

·         1W Warm

·         1N Neutral

·         1CR Cool Rosy

·         1.5N Neutral

·         2N Neutral

·         2W Warm

·         2CR Cool Rosy

·         3N Neutral

·         4N Neutral

·         5N Neutral

·         6N Neutral

·         7N Neutral



DIOR Capture Totale Super Potent Serum Foundation הושק בימים אלו והוא כבר זמין ברוב נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. בישראל הוא יהיה זמין לקראת סוף ספטמבר 2021.

 

תגובה 1:

  1. חייבת לנסות. נראה שלמות. מקווה שמתאים למריחה באצבעות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails