יום חמישי, 30 במרץ 2023

"השגריר השוויצרי" הגיע לדיוטי פרי בישראל!

ג'יימס ריצ'רדסון שמח להכריז על בואו של שגריר שוויץ לישראל: מותג הבישום Gisada (ג'יסאדה) עושה עלייה ומתמקם על מדפי הדיוטי פרי. זאת לאחר הצלחתו במדינות רבות בעולם באירופה, ארה"ב, אסיה ואפריקה.


הסיפור של ג'יסאדה מתחיל ב-2013 בציריך, כחלום של שני אחים עם רצון לבטא את התשוקה שלהם לבשמים בצורה לא שיגרתית וחדשנית, תוך שיתוף פעולה עם יצרני בשמים בעלי חזון ברור. כיום, בית הבישום, שהלוגו שלו שואב השראה מהרעיון הנשגב של טיסה, הוא שם נרדף לאלגנטיות מודרנית בשילוב עם סטנדרטים שוויצריים של מצויינות. תוך שנים ספורות זכתה החברה להצלחה רבה עם הפצה בינלאומית כמעט בכל מדינות אירופה, מדינות הבלקן, איחוד האמירויות הערביות, אסיה ואפריקה.

בג'יסאדה נפגשות מומחיות שוויצרית טיפוסית ואיכות גבוהה עם שליטה באמנות הבישום. כתוצאה מכך, מתקבלים ניחוחות בלעדיים החושפים קומפוזיציות מרשימות, המאופיינות באיזון מעודן. הכל מטופל עד הפרט הקטן ביותר: מפירמידת הריח ועד לאריזת הבקבוקים, שעיצובם תמיד אלגנטי, מפוכח ומתוחכם. אגב, תמציות השמן בניחוחות הם בריכוז הגבוה ביותר הקיים בקטגוריית הבישום.

הסדרה המובילה את המותג היא "אמבסדור", עם ניחוחות לגברים ונשים, ביניהם:

Gisada Ambassador Men – או דה פרפיום לגבר בהשראת ארצות המזרח (מחיר: 99$):



הבושם בעל ניחוח גברי תוסס, רענן ועמוק, בשילוב ריחות אוריינטליים. תווים עסיסיים וחריפים של מנדרינה, המעניקים לניחוח רושם ראשוני רענן של הדרים. אלו משתלבים עם החריפות של אדמוניות ופצ'ולי, בסיומת של ענבר המלווה בווניל משובח. זהו ניחוח המבטא את הסגנון האלגנטי של הגבר.

תווים עליונים: מנדרינה ירוקה, תפוח עץ, הל
תווי לב: פלפל שחור, לבנדר, אדמונית, פצ'ולי ומנגו
תווי בסיס: וטיבר, אמבר, וניל ועץ הטיק.


***

Gisada Ambassador Intense – הניחוח החדש ביותר לגבר בסדרת "אמבסדור" (מחיר: 119.9$):



זהו ניחוח יותר תוסס, יותר אינטנסיבי ואפילו יותר גברי! ניחוח הבושם מדיף רעננות הדרים מענגת של אשכולית וברגמוט, בשילוב ריחות אוריינטליים, המעניקים לגבר את הניחות הגברי הייחודי שלו.

תווים עליונים: אשכולית, ברגמוט, לבנדר, מנדרינה, פלפל ורוד והל
תווי לב: פטל, ציפורן, סחלב, גרניום מצרי, יסמין, אורכיד, קרמל וקינמון
תווי בסיס: וניל, פולי טונקה, וטיבר, אמבר, מאסק, פצ'ולי ועור


***

Gisada Ambassadora – ניחוח חושני ומתוחכם לנשים (מחיר: 99$):



הבושם, פירותי, מתוק וחמים. המתיקות הפירותית של מנדרינה ואוכמניות יוצרת דואט מושלם עם יסמין, וניל, מושק ואלגום. סיומת של פלפל ורוד המספק את אפקט הWOW.

תווים עליונים: מנדרינה, פלפל ורוד ואוכמניות
תווי לב: פריחת התפוז, יסמין ועץ הקשמיר
תווי בסיס: וטיבר, וניל, אלגום, מאסק, אבקת סוכר



עוד מציע המותג מגוון בשמים לגבר ולאישה, ביניהם גם סדרת היוקרה Gisada Luxury Collection.

אגב, את הקמפיין לסדרת בשמי "אמבסדור" מובילים הזמר והשחקן האיטלקי מיקאלה מורונה (Michele Morrone), כוכב הסדרה החושנית "365 ימים" מבית נטפליקס; והרקדנית והדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגז (Georgina Rodríguez), בת זוגו של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו וכוכבת הסדרה התיעודית, החושפת את חייה - "אני ג'ורג'ינה", שהפכה לאחת מהסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס.



את בשמי המותג Gisada ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'ארדסון בדיוטי פרי.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails