יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

DIOR – קולקציית Garden Party (אביב 2012)

קולקציית האביב של דיור, שתעלה על המדפים במהלך ינואר-פברואר 2012, נוצרה בהשראת הגן של כריסטיאן דיור בגרנוויל שבנורמנדי. ביתו של דיור שכן, למעשה, על קצהו של צוק והיה חשוף לרוחות עזות, כך שהיה מאד קשה לטפח צמחיה כלשהי בשטח הפתוח של הבית, שלא לדבר על פרחים עדינים. אבל עם קצת נחישות מצידו של דיור (וסבלנות של כמה שנים) הצליח דיור לגדל גינה יפה, שופעת בפרחים – רובם ורדים, שהיו חביבים עליו במיוחד.

מה בקולקציה:

Dior Garden Clutch – פלטה המגיעה בצורת ארנק קלאץ' ומוצעת בשני גוונים: Milly Garden (כסופים/ורודים) ו- Granville Garden (ירוקים/אפרסקיים). הפלטה מכילה צלליות ושפתונים, כאשר החלק של השפתונים מכוסה בלוחית כסופה כשהקלאץ' נסגר.

AmbSavoirFaireMinaudiere_280F39F092352001MinaudGardenPartyFermF39 F092352001MinaudGardenPartyGlossF39 F092352002MinaudGardenPartyGlossF39

5 Couleurs Palette Garden Edition – פלטת צלליות (מהדורה מוגבלת) המוצעת בשני גוונים שונים: Garden Pastels Harmony (ירוקים) ו- Garden Roses Harmony (ורודים) – כל פלטה מכילה 5 צלליות בגווונים עזים ואופייניים לעונת האביב. אגב, ככל הנראה, התבליט של הורדים שמופיע על הצלליות נעשה בעבודת יד.

AmbSavoirFaire5Couleurs280F39

F014835441FAP5CoulGardenF39 F014835841FAP5CoulGardenF39

Dior Vernis Garden Party – לקים בשני גוונים: Waterlily (ירוק) ו- Forget-Me-Not (ורוד סגלגל) – לשניהם ניחוח ורדים.

montage_vernis280F39 AmbVernisBroch280F39

Rosy Glow – סומק יפייפה במרקם פודרה, הפועל בדיוק כמו אותם סמקים המגיעים בגרסת ג'ל ומתקבלים באופן שונה על כל משתמשת, בהתאם לחום העור שלה.

AmbBlushRosyGlowBroch for screen F071510001RosyGlowF39

Dior Ultra Addict Gloss – ליפגלוס בשלושה גוונים: Rose Mondain, Lilas Party ו- Rose Pretty.

lips

עוד בקולקציה: שפתונים בסדרת Rouge Dior ו- Rouge Serum ופלטות של 3 צלליות. בנוסף, במותג אמורים להשיק מעגל ריסים חדש ומיוחד הפועל על חום (מהדורה מוגבלת), בושם חדש ועוד – הכל יפורט בשלב מאוחר יותר.

כאמור, הקולקציה תושק רק בעוד 3-4 חודשים. בינתיים נותר לנו להמתין ולרייר על התמונות של המוצרים...

יום שני, 17 באוקטובר 2011

SHU UEMURA – קולקציית WKW (חגים 2011)

holiday2011_shuuemura022

קולקציית החגים של "שו אומורה" לשנת 2011 נוצרה בשיתוף פעולה עם השחקן והבמאי המוערך וונג קאר ווי (Wong Kar-wai או בקיצור WKW). בין סרטיו המפורסמים והחשובים ניתן למצוא את "מצב רוח לאהבה", "2046", "לילות בלוברי" ו-"הליידי משנחאי".

holiday2011_shuuemura004 KWK בעבודה

לכבוד שיתוף הפעולה עם "שו אומורה" הכין WKW סרטון מהמם בשם MASK (מסיכה), שטיזר ממנו הועלה לרשת זה מכבר (הסרטון המלא צפוי להתפרסם מחר, ה-18 באוקטובר 2011):

 

הקולקציה עצמה מסקרנת לא פחות, ורק מלהתבונן בתמונות גורם לי לשקוע בדיכאון על כך שהמוצרים לא נמכרים בארץ...

holiday2011_shuuemura000

מה בקולקציה:

Glitter Mascara – מסקרה עם נצנצים:
Golden Masquerade – מסקרה שקופה עם נצנצים מוזהבים

holiday2011_shuuemura009

Lustrous Glow Powder – סומק/פודרה זוהרת:
Rouge Luster – ורוד חם זוהר

3

False Eyelash – ריסים מלאכותיים:
Dance in Glitter – ריסים בשני אורכים עם נצנצים
Jeweled Love – ריסים בגוון ורוד פוקסיה עם קריסטלים

5

4

Rouge Unlimited – שפתונים:
Rouge Luster – אדום רך עם ברק מוזהב
Pink Flush – ורוד חם בגימור גלוסי
Glitter Fuse – בז' עם אבקה מוזהבת

holiday2011_shuuemura016

Mini Nail Duo – צמדי לקים מוקטנים:
Festive Rouge – לבן פנינה עם נצנצים מוזהבים יחד עם אדום כהה
Bleu Splendor – כסף עם נצנצים רב-גונים יחד עם כחול כהה

holiday2011_shuuemura011 holiday2011_shuuemura010

Flashing Gold Mini Brush Set – סט מברשות מוקטנות:
סט של 4 מברשות בתוך נרתיק נוח לנשיאה עם אימג' מיוחד מתוך הסרט MASK.

holiday2011_shuuemura014 holiday2011_shuuemura015

Brightening Cleansing Oil Advanced Formula – מסיר איפור:
מהדורה מיוחדת של מסיר האיפור הנהדר של המותג, באריזה המעוטרת בסצנה מתוך הסרטון MASK.

holiday2011_shuuemura017

Eye & Cheek Palette – פלטת צלליות ולחיים:
Burning in Water – צלליות בגוונים כחולים וכסופים עם סומק קרמי אדמדם
Drowning in Flame – צלליות בגוונים ורודים וזהובים עם סומק קרמי כתמתם

6 7

כל המוצרים בקולקציה הינם במהדורה מוגבלת בהחלט ועל כולם מופיע, בצורה כזו או אחרת, איור/כיתוב הקשור בשם הקולקציה ו/או בסרטון הקשור אליה.

יצירת מופת

gaga-glam-three-looks

הזמרת ליידי גאגא, המשמשת גם כדוברת קרן האיידס "ויוה גלאם" של MAC, וניקולא פורמיקאטי – המעצב וסטייליסט הבית של גאגא, השיקו השבוע סרטון קצר בו הם מציגים את יצירת המופת שלהם (ה-Masterpiece) – שמלת "ויוה גלאם" שיצרו יחדיו כחלק מקמפיין המודעות החברתית לאיידס של הקרן:

הכל החל במהלך אינטראקטיבי באתר Vivaglam.com של M.A.C, במסגרתו התבקשו גולשים מרחבי כל העולם כולו להעלות לאתר תמונות אישיות שלהם, אשר שולבו מאוחר יותר ביצירת המופת של ניקולא – שמלת הויוה גלאם. אגב, באמצעות המהלך הזה נחשפו הגולשים באתר למידע על איידס ונגיף ה-HIV ואף עודדו את חבריהם ברשתות החברתיות השונות בהן הם נוטלים חלק, "לחיות בתשוקה ואהבה עם הגנה".

הסרטון, שנעשה בבימויה של רות הוגבן, חוגג את הצלחת הקמפיין שליידי גאגא השתתפה בו עבור "ויוה גלאם" - קמפיין שסייע בגיוס 55 מיליון דולר לקרן האיידס של M.A.C בשנתיים האחרונות בהן היא שימשה כדוברת הקרן. בפברואר 2011, ליידי גאגא קבעה כמטרה את הסכום 250 מיליון דולר כיעד לגיוס התרומות של קרן האיידס של M.A.C  (בכל השנים בהן היא פועלת, מאז 1994). ליידי גאגא צופה ומקווה שהיעד ייכבש עד יולי 2012, החודש בו תיערך ועידת האיידס הבינלאומית.

עם תום תפקידה כדוברת קרן האיידס "ויוה גלאם" של M.A.C (לתפקיד נכנסים ניקי מינאז' וריקי מרטין), ליידי גאגא מעודדת את קהל מעריציה (או כפי שהיא מכנה אותם Little Monsters) ואת אוהבי M.A.C  להמשיך בדרך אל השגת יעד ה- 250 מיליון: "קרן האיידס של M.A.C גייסה עד עכשיו 224 מיליון דולר. צאו לרכוש את ליפסטיק ויוה גלאם לחברות, בנות הזוג, אמהות, אחיות או לעצמכם... רק עוד 26 מיליון נותרו להשגת היעד... קדימה, מפלצות קטנות!"

אגב, גאגא שאוהבת מאד את המוצרים של MAC, מדברת על כך בסרטון נוסף שצולם "מאחורי הקלעים" של סרטון ה- Masterpiece (יצירת המופת). בסרטון מסבירה גאגא מדוע היא שמחה לקחת חלק בקמפיין ויוה גלאם:

Laline למען העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

רשת Laline, הרשת הבינ"ל למוצרי טיפוח לגוף ולנפש, יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", במסגרתו יפעלו השתיים להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של סרטן השד ולהעלאת המודעות למחלה.

במהלך חודש אוקטובר, תפעל הרשת במספר מהלכים אשר יסייעו לעמותה להפיץ את מטרותיה, תוך מתן בולטות ונראות ברצפת החנות וחשיפה בתקשורת:

1. 20% מהרווחים ממכירת הבשמים הוורודים: Eau de toilette Laline ו- Perfume oil roll on Laline במהלך חודש אוקטובר, יועברו לעמותת אחת מתשע.

Ialine בושם חדש בניחוח וניל מחיר 189.99 שח צילום יונתן בלום

2. כרטיס מעקב היבדקות – כרטיס "אישינשי": עיצוב והפקה של כרטיס ייחודי המסייע לנשים במעקב היבדקות, יינתן לנשים בכל רכישה.

3. תזכורת בכל חשבונית שתצא מהקופה, הלקוחה תקבל תזכורת לבדיקה: "אחת משמונה נשים תחלה בסרטן שד- גילוי מוקדם יכול להציל חיים. בדקי את עצמך באופן קבוע בהתאם לכרטיס המעקב אישי נשי המצורף. לפרטים: עמותת "אחת מתשע", 1-800-363-400"

חשוב לציין, כי מודעות למחלה ובדיקה מוקדמת יכולים להביא לסיכויי החלמה של למעלה מ- 90%. כל אישה ואישה צריכה לקחת את האחריות על גופה ועל בריאותה ולהבין את המשמעות של הנתון הזה!

מעבדות קאמדיס מציעים: Topic Face Cream לטיפול בעור פנים רגיש בעונות המעבר

עונות המעבר ושינויי הלחות באוויר יוצרים אצל רבים מאתנו רגישויות שונות בעור הפנים. חברת 'קאמדיס' המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש, מציגה את טופיק מדיס- קרם פנים - המיועד להקלה הן על עור יבש, רגיש ומגורה האופייני למקרי אטופיק דרמטיטיס ואקזמה, והן להקלה בתגובות אלרגיות אחרות המתבטאות בגרד ובאדמומיות, בעור הפנים בעונה זו.

Topic_Face_Cream_Box Tube

קרם הפנים Topic face cream הינו קרם עדין לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מועשר במרכיבי לחות לשיקום העור. מחזק את שכבת השומנים הטבעית ומסייע בהזנת הלחות החסרה לעור. הוא מתאים במיוחד לאזורים עדינים, כגון פנים וצוואר. מעניק לעור מגע קטיפתי.
אגב, המוצר מתאים גם לתינוקות מגיל חצי שנה, שכן כ-90% מהסובלים מאטופיק דרמטיטיס הינם תינוקות וילדים עד גיל 5.

המחיר: 90 ₪ (70 מ"ל).
להשיג ברשתות הניו פארם, עדן טבע מרקט, קסטל, בתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל וכן בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. 
ניתן להזמין גם דוגמיות בפייסבוק.

יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

רשת SABON פותחת חנות אונליין בינלאומית

SABON, רשת מוצרי הטיפוח והאווירה שנוסדה בישראל והינה אחת מהרשתות הבינלאומיות המובילות בתחומן, ממשיכה את מהלך התחזקותה הבינלאומי ומשיקה חנות און ליין בהשקעה של 300,000 ₪.
חנות האון-ליין תפעל במסגרת האתר הבינלאומי החדש של הרשת, אשר פותח ועוצב בישראל ויושק בשלב ראשון בישראל, איטליה, צרפת, ספרד ויפן ויהיה זהה בנראות שלו ובתכניו.

SABON צילום יחצ חול

לראשונה, יאפשר אתר SABON רכישת מוצרים באמצעות האינטרנט עם משלוח עד לבית הלקוח. באתר יוצע כל מגוון המוצרים והמהדורות המיוחדות המוצעים בחנויות הרשת, כולל אופציות למתנות מעוצבות למבחר אירועים ומטרות ובתקציבים משתנים, לנוחות הלקוחות, אשר יגיעו ארוזות לבית הלקוח.
האתר מעוצב כולו בצורה ובשפה הייחודית של SABON, כבית המחולק לחדרים, בהשראת החנויות והמוצרים של המותג. בכל חדר מוצעות קטגוריות מוצרים שונות: בחדר האמבט - מוצרי אמבט, בחדר המגורים – מוצרי אוירה לבית וכיוצ"ב. השיטוט ב"בית של SABON" באתר מנסה להעביר את התחושה והאווירה הייחודיות המתקבלות כאשר נכנסים לכל אחת מחנויות המותג בעולם.

כתובת האתר בישראל: WWW.SABON.CO.IL

MAYBELLINE מציע מארז לקים במבצע

מותג האיפור "מייבלין ניו יורק" מציע מבצע מיוחד ברשת מגה: רביעיית לקים מסדרת מיני קולורמה ב- 34.99 ₪ בלבד!

מארז 4 לקים ב 34.99 שח במגה

לדברי החברה, סדרת הלקים מיני קולורמה מעניקה לציפורניים צבע מדהים ועמיד ל-5 ימים לפחות. הצבע אינו נסדק, אינו מצהיב או מתקלף. הנוסחה מורכבת משכבות זוהרות ועמידות, המשלבות בתוכן חלקיקי שרפים פלסטיים, השומרים על הצבע ומעניקים לו את הברק ממש כמו ביום המריחה.

תכולת הלקים: 7.5 מ"ל.
המבצע בתוקף ברשת מגה בלבד עד ה 31/10/11

יום שבת, 15 באוקטובר 2011

לא לאסייתיות בלבד!

Visual-Yfke-1_Miracle-Skin-Perfector  

כולנו מבקשות לעצמנו עור פנים יפה, קורן ובריא, נכון? אז נראה של-GARNIER (גרנייה) יש בדיוק את מה שאנחנו צריכות! לאחרונה השיק המותג את Miracle Skin Perfector - BB cream – מוצר טיפוח חדשני לעור, המכיל בעצם 5 מוצרים באחד: הוא מחליק את עור הפנים, מעניק לו לחות, מגן עליו (SPF15), מתקן פגמים קלים ומעניק לו מראה זוהר ויפה.

סביב השקתו של ה-BB קרם של גרנייה נוצר כבר באז לא קטן – למעשה, גרנייה הוא "המותג הגדול" הראשון שמייעד את הקרם לשוק האירופאי. באסיה, ה-BB קרם הפך כבר מזמן להיות מוצר מבוקש מאד ונראה שבגרנייה מקווים שהקרם שלהם יתפוס מקום של כבוד גם אצל הצרכנית האירופאית.

Pack textuur_Miracle-Skin-Perfector

ה-BB קרם - קיצור של "Blemish Balm" (מתקן פגמים) - הינו קרם טיפוח בעל תכונות הבראה חזקות ומהירות. הקרם הראשון מסוג זה פותח בשנות החמישים על-ידי רופאי עור בגרמניה ויועד לשימוש כטיפול משקם לאחר ניתוח פלסטי ו/או קילוף משמעותי בעור. הסתבר, שהעור היה מתאושש במהירות עצומה לאחר השימוש בקרם והוא הפך להיות ממש "תרופת פלא". שנים רבות לאחר מכן הוא התגלה במקרה על-ידי חובבי מוצרי הטיפוח והיופי, כשמישהו הביא איתו את הקרם לקוריאה. מהר מאד הוא הפך להיות מוצר פופולארי מאד באסיה, שמשאיר את העור יפה וקורן, וכמעט כל אשה אסייתית שמכבדת את עצמה, מחזיקה מוצר כזה אצלה.

Visual-Yfke-3_Miracle-Skin-Perfector

ה-BB קרם של גרנייה משלב תועלות טיפוח ואיפור יחדיו והוא מהווה מוצר יופי הכרחי. כאמור, הפורמולה שלו פועלת בכמה מישורים: טיפוח, הרגעה והגנה, יחד עם הפיכה מיידית של גוון העור לאחיד והותרת העור קורן וזוהר באופן טבעי. המרכיבים הפעילים בקרם כוללים, בין השאר, חומצה היאלורונית (מעניקה לחות מוגברת), ליפידיור (לשמירה על הלחות), ויטמין C (נוגד חימצון הנלחם ברדיקלים חופשיים) ופיגמנטים מינרליים (להבטחת מראה עור קורן).

Miracle Skin Perfector, ה-BB קרם של גרנייה, מוצע בשני גוונים והוא בעקרון מתאים לכל סוגי העור. הכיסוי שלו הוא קל עד בינוני והוא בקיצור - מוצר טיפוח אמיתי עם תועלות יופי נוספות!

כאמור, הקרם הושק לאחרונה באירופה. לנו נותר רק לחכות בציפייה שהוא יגיע גם אלינו במהרה...

יום שישי, 14 באוקטובר 2011

YSL רוצה לתפוס מקום מרכזי בשוק מוצרי הטיפוח לעור

146884_1318596644

אחרי שבשנתיים האחרונות עבדו באיב סאן לורן בצמוד לחברת האם שלהם – לוריאל, כדי להתמקצע בתחום טיפוח העור, הם מוכנים כעת להפוך לשחקן מפתח בתחום. למרות שהם כבר מחזיקים בליין מוצרי טיפוח משלהם, נראה שהם רוצים שאנחנו, כלקוחות, נהיה נאמנים לו לפחות כמו למוצר המנצח שלהם- הטוש אקלה.

כעת, לקראת השקתה של סדרת מוצרי טיפוח חדשה לעור, מאמינים בחברה, כי זו תהווה ציון דרך לפריצה הגדולה של איב סאן לורן בתחום. לדבריהם, הסדרה החדשה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ממעבדות המחקר של לוריאל, כזו שטרם נעשה בה שימוש ביישום על-פני העור.

הסדרה, הנושאת את השם Forever Youth Liberator, מבוססת על גליקוביולוגי (משהו שקשור למדעי הרב-סוכריים, שזה סוג מסויים של פחמימות...) ולתגלית לפיה ככל שהגיל עולה כמות הגליקנים (אותם רב-סוכריים) בעור פוחתת, מה שלמעשה גורם לעיכוב ההתחדשות של העור.

146885_1318596683

כדי לגבש את ליין המוצרים בסדרה, לוריאל פיתחה פטנט משולש של גליקנים סינתטיים, המכונים גליקנקטיפ (Glycanactif), שכנראה מסייעים לשפר את התקשורת הבין-תאית, לבנות מחדש את רקמות העור ולחדש את השכבה שבין הדרמיס לאפידרמיס, ובכך להקטין את הופעת הסימנים השכיחים ביותר של הזדקנות העור.

הסדרה החדשה תושק בינואר 2012 - תחילה באירופה ויפן וחודשיים מאוחר יותר בארה"ב, והיא תכלול סרום (מוצר הדגל שלה), מוס לניקוי העור, תחליב פנים, קרם פנים, קרם עשיר, קרם עיניים וקרם ותחליב עם SPF15.

מהדורת סוף השבוע של הביוטי בלוג'ס

beautyblogs-logo-copy1

מועדים לשמחה חברים!
אוסף פוסטים שווים מהביוטי בלוג'ס מהשבועיים האחרונים - פוסטים שמחים וצבעוניים, כיאה לתקופת החגים:

ב-Shopaholic! on a budget ליאור בלק אדום סתווי חדש של ESSIE;

בבלוג למראה זוהר! שרון מביאה למכורות האיפור שבינינו מדריך לשופינג ברודוס;

בשקר החן והבל היופי, ישראלה מופתעת לטובה ממוצרי איפור חדשים של קרליין - מסקרה, שפתון ועפרון עיניים;

ב-All My Hobbies  מביאה לנו Peacha לק סגול של גולדן רוז, רגע לפני שהיא יוצאת לחופשה;

ב-Beauty News לבנת מפרגנת לספר האיפור החדש של ירין שחף;

בבלוג של תמי מרגלית תמי מספרת על עבודתה עם דיילות ועל הדרך ממליצה על מותג האיפור Bcosmic

ב-StarDust טל מתפעלת מהמייקאפ דיור פוראבר, של דיור...;

ב-Tuli's Nails תולי נותנת הצצה קטנה לכמה ממוצרי הדגל של בורז'ואה, רגע לפני שהיא יוצאת לחופשה...;

בריסים ורסיסים קורין באיפור עיניים ירוק, וטכניקה פשוטה לטשטוש צלליות;

ביופי של בלוג, הרמוני יוצאת מהקופסא עם ציורי גוף מדליקים;

בבלוגיפור עדי באיפור של סתיו, ומסקרה חדשה של מייבלין;

ב-Makeup Addiction רות בתמונות של איפור עיניים מעושן בגוונים שונים, מהמגזין S MODA;

ב-There is Beauty In All of us מרינה על שגרת האיפור והטיפוח שלה בחופשה האחרונה;

במעבדה מיכל על צרכנות מוסרית במוצרי איפור וקוסמטיקה;

ב-Ksyu Style אוקסנה בפוסט מלא ממתקים משאנל שעושים לנו חשק...;

וב-Bbeauty על העיר בורוד. גם ת"א שלנו הוארה בורוד כאות הזדהות עם חודש המודעות לסרטן השד;

בברכת מועדים לשמחה, ובציפייה לחדשות ובשורות טובות השבוע, יחד עם כל עם ישראל!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails