יום שני, 20 ביולי 2009

הפסטיבל העולמי ה-12 לציורי גוף באוסטריה


הפסטיבל העולמי השנתי לציורי גוף, התקיים זו השנה ה-12, באוסטריה בין התאריכים 13-19 ביולי 2009, באירוע צבעוני ועשיר במבקרים (לטענת המארגנים, השנה ביקרו בפסטיבל 26,000 איש!). הפסטיבל משלב אמנים מסוגים שונים - רקדנים, נגנים, שחקנים, אומני ציור פנים וגוף וצלמים.


האירוע המרכזי של הפסטיבל היה תחרות בין 200 מציירי פנים וגוף מ-36 מדינות שונות. "זה היה מדהים לראות את התשוקה והמקצועיות שהפגינו המשתתפים ביצירותיהם", אמר מארגן התחרות Alex Barendregt. המוטיב המנחה של השנה היה "שירה - הכח שבמילים".

התחרות עצמה התקיימה בשלושת הימים האחרונים של הפסטיבל. למעט מזג אוויר גשום ואפור במיוחד שפקד את האיזור ביום השני של התחרות (יום שבת), האווירה היתה שמחה, צבעונית וססגונית מאוד.


הטקס המסכם של בחירת הזוכים נערך ביום ראשון, 19 ביולי, בשעות הערב. התחרות התקיימה בקטגוריות שונות כמו: ציורי גוף בצבעי אולטרה, אפקטים בציורי גוף, תחרות חובבנים ועוד. גם לנו היתה נציגות בכירה בתחרות עם אומנים מוכשרים ביותר: שלומית לנגרמן-מיגאי (מקום 13 בעולם בתחום האפקטים), דובי פריגר וליטל נווה (מקום 11 בעולם בתחום ציורי גוף במברשת/ספוג), עינת דן (מקום 4), דוד נח (מקום ראשון בעולם בתחרות החובבנים) ועוד.




חלק מהנציגים שלנו ועבודותיהם:

עבודתה של שלומית מיגאי

עינת דן

דוד נח בעבודה

דוד נח והתוצאה הסופית - מקום ראשון בתחרות החובבנים !!!

ליטל ודובי בעבודה
... והתוצאה הסופית

לצפיה בתמונות נוספות מהפסטיבל, הקליקו כאן.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails