יום שלישי, 14 ביולי 2009

סטילה - חורף 2009


ב-"Smitten With Kitten" - קולקציית החורף של חברת סטילה לשנת 2009, חוזר לככב הגוון הורוד-שמפניה של הצללית הכי פופולרית בחברה - Kitten.

בקולקציה שתושק באתר החברה באוגוסט 2009 (ובחנויות בספטמבר), ניתן למצוא את המוצרים הבאים:
Kitten Smudge Pot - ג'ל רב-תכליתי בגוון ורוד-שמפניה, המשמש כבסיס (פריימר) לצלליות או להארת עצמות הלחיים ועצם הגבה.
Kitten Lip Glaze - גלוס עמיד בגוון ורוד-שמפניה, לשימוש בפני עצמו או מעל שפתון.
Black Cat Smudge Pot - אייליינר ג'ל בגוון שחור-זהב.
Lip Enamel Luxe Gloss - סדרת גלוסים חדשה לגמרי. הגלוסים הושקו לראשונה בשבוע האופנה לחורף 2009 ומהר מאוד הפכו להיות להיט אובססיבי בקרב המאפרים המקצועיים. הם עשירים בפיגמנט, עמידים לאורך זמן ובעלי ברק מיוחד. שימו לב, הודות לפורמולה המיוחדת שלהם, שאף נרשמה כפטנט, הגלוסים מועשרים בתמציות צמחים מיוחדות הפועלות על הסרוטנין במוח וגורמות למשתמשת בו למצב רוח טוב במיוחד - משיחה אחת והחיוך לא יורד לך מהשפתיים...
בסדרה 6 גוונים.

תגובה 1:

  1. יש לי סט איפור של סטילה של ארבע צלליות למראה אפור ומאז שקיבלית אותו מאח של סבתא שלי ואשתו שביאו לי את זה במתנה, אני לא מצליחה בכלל להשתמש במשהו אחר.

    אני מאוד שמחתי לפגוש אותך גם. אפילו שמתי תמונה קודם של כולנו, אבל התבקשתי להוריד אותה. הבלוג שלך אחלה, אינפורנמטיבי, מעודכם ומגניב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails