יום שני, 20 ביולי 2009

מאק - קולקציית ''Makeup Art Cosmetics''


לפני מספר שבועות הבאתי פרטים כלליים לגבי הקולקציה שצפויה לצאת באוגוסט הקרוב. עכשיו תוכלו גם להתרשם מתמונות המוצרים ולקבל גם קצת רקע על האנשים שמאחורי הקולקציה.

בחברת מאק רואים בפני האדם וגופו את בד הקנבס האולטימטיבי עבור המאפרים - המוצרים והמברשות משמשים להם ככלים. המאפרים של מאק מושפעים, בדרך כלל, מכל צורות האומנות, החל מציור וצילום ועד לדמויות מהסרטים, כאשר הם משתמשים באיפור כדרך להביע את עצמם: הם יוצרים עומק, קווי מיתאר מפוסלים, הארות והצללות, טקסטורות שונות, תערובות צבעים או סתם מורחים את הצבעים הישר מהשפופרת – בדיוק כמו ואן גוך. אבל במקרה זה, הקנבס מדבר בעצמו.



"אנחנו נקראים M.A.C … Makeup Art Cosmetics. כל פרצוף הוא בד קנבס עבורינו, אפשרות נהדרת לשינוי מרהיב-עין. זה נחמד להיות יפה, אבל זה הרבה יותר מדהים ומעניין להיות בעל אישיות, משהו לא שגרתי שבאמצעות האמנות יהפוך למרטיט באמת", אומר ג'יימס גאגר. סגן בכיר לנשיא החברה והמנהל האמנותי. "בהתאם למורשת האמנותית שלנו, היה זה אך הגיוני לפנות לשלושת האמנים ולהציע להם שיתוף פעולה יחודי בקולקציית החורף שלנו. כל אחד בתחומו הוא – איור, צילום וציור – יצר אוסף של צבעים בהשראתו הבלעדית".


חורף 2009 בהשראת מרילין מינטר, צלמת


למרילין מינטר - באמנות ובאופנה במידה שווה - יש תמיד נטיה לססגוניות, מה שהופך אותה להיות מועמדת מושלמת לבחירת הפיגמנטים הנוצצים והעמדתם בצורה מפתה. הצילומים הארוטיים של מינטר מתמקדים בדמויות עסיסיות ורטובות, שפתיים אדומות, עיניים מנצנצות או למשל עקבי סטילטו כסופים מתבוססים בבוץ. מינטר טוענת ש"מעולם לא פגשה דוגמנית שהיא באמת חשבה שהיא יפה" – יש לציין, כי השקפתה זו רחוקה מלהיות קשורה להלך המחשבה במאק, לפיה כולנו יפים. ואמנם, לפיגמנט עם שם כמו "Push the Edge" או גליטרים בגווני נחושת וזהב, יש את היכולת לגרום לכל אחד להרגיש ולהראות כמו שהם רוצים.


חורף 2009 בהשראת ריצ'ארד פיליפס, צייר


יש לציין, כי ריצ'ארד פיליפס הפתיע אפילו את עצמו בפרוייקט זה. כישרונו המופלא תורגם לאוסף חדש של מוצרי איפור. מיחזור של דמויות ותמונות פרסום משנות החמישים, שישים והשבעים וכן נושאים אשר לגביהן עולה התהייה בקשר לזהות – אלו הם המהות של פיליפס. הפורטרטים הנועזים והיפיפיים שלו הם מאוד טכניים ומדוייקים, כל-כך רלוונטיים לאמנות של מאק. אוסף של רביעיות צלליות, ליפסטיקים, ליפגלוסים וסמקים – הכל כאילו יצא החוצה מתוך בד הציור של פיליפס.


חורף 2009 בהשראת מאירה קלמן, מאיירת


מאירה קלמן, ישראלית לשעבר, הידועה ביצירותיה השובבות, הוסיפה המון קסם לקולקציה בעזרת עפרונות הטכנוקול והצלליות שובי העין. איוריה של מאירה הם חצופים ושנונים, תמיד משעשעים, צבעוניים ועליזים אך יחד עם זאת מתוחכמים מאוד. הדמויות של מאירה חמות וחריגות באותה מידה, מלאות אופטימיות עם קורטוב של סנוביזם. בקיצור – פשטות וטעם טוב.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails