יום שלישי, 14 ביולי 2009

לוריאל פריז - קרם COLLAGEN DOUBLE FILLER LIPS

קולגן דאבל פילר לשפתיים (צילום: יוני המנחם)

בהשראת טכניקות דרמטולוגיות מתקדמות לטיפול בקמטים, פיתחו מעבדות לוריאל את "קולגן דאבל פילר לשפתיים" - קרם דו-שלבי המסייע בהחלקה ומילוי השפתיים: שלב 1- מחליק את העור סביב השפתיים ע"י כדוריות קולגן, שלב 2 – מילוי ע"י חומצה היאלורונית למראה שפתיים מלאות ומטופחות יותר.

אזור השפתיים מאופיין בעור דק יחסית, ולכן "מסגיר" את הגיל האמיתי. זהו אזור המאופיין בריבוי של סימני הבעה, מצוי בתנועה מתמדת ונחשב לאחד האזורים הרגישים ביותר לתהליך ההזדקנות. עם הגיל, מתאר השפתיים הופך ברור פחות, קמטים מופיעים והשפתיים הופכות דקות יותר.

מחקרים קליניים מראים כי חלבון הקולגן מהווה כ- 70% מן המסה של הדרמיס – השכבה האמצעית של העור. לקולגן חשיבות גדולה במבנה ותפקוד תקינים של העור. עם הגיל וכתוצאה מהשפעת גורמים סביבתיים מזיקים (שמש, עישון וכו'), כמות ואיכות הקולגן בעור יורדים באופן משמעותי, ולכך יש השפעה ישירה על הופעת סימני גיל על עור הפנים: קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע, הלחיים, הרקות והצוואר שוקעים, תווים מסוימים כבר פחות ברורים וגוון עור הפנים הופך דהוי ועייף. אזור השפתיים, המאופיין בעור דק ורגיש במיוחד, הינו אחד האזורים הראשונים שבו הירידה בכמות ואיכות הקולגן באים לידי ביטוי.

כאמור, קולגן דאבל פילר שפתיים נאבק בקמטים ב-2 שלבים משלימים:
שלב 1 – החלקת העור סביב השפתיים: קרם המסייע בהחלקת הקמטים סביב השפתיים ועיצוב מתאר השפתיים. הפורמולה מכילה כדוריות קולגן אשר מתנפחות עד פי 9 מנפחן המקורי כאשר הן באות במגע עם הלחות הטבעית הקיימת בשכבה הקרנית (העליונה) של העור. תהליך זה מסייע להרחיב את נפח מבנה העור וממלא את הקמטים מבפנים.
שלב 2 – נפח השפתיים: קרם מילוי לשפתיים המכיל חומצה היאלורונית המסייעת בהשבת הנפח לשפתיים. חומצה היאלורונית הינה מולקולת סוכר, הנמצאת גם בדרמיס וגם באפידרמיס, תפקידה ללכוד מים, כדי לייצר ג'ל מימי בכל שכבות העור. מדובר ברכיב הקיים בעור באופן טבעי, ולו תפקיד חשוב בשמירה על הנפח והמבנה של רקמות העור.
התוצאה: באופן מיידי, הקמטים באזור השפתיים פחות נראים לעין, השפתיים מלוחחות ונראות מלאות יותר. יום אחר יום, סביבת השפתיים מעוצבת מחדש והשפתיים נראות צעירות יותר.
הקרם נעים ונספג בקלות, מהווה בסיס אידיאלי לאיפור ומכין את השפתיים למריחת השפתון.

את "קולגן דאבל פילר שפתיים" ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, רשת H&O ובפרפומריות נבחרות. הקרם מכיל 10 מ"ל (5 מ"ל בכל צד) ומחירו – 170 ₪ לפני הנחה.
שימו לב: במהלך חודש יולי ימכרו כל מוצרי סדרת קולגן במחיר מיוחד של 90 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails