יום שלישי, 28 ביולי 2009

"מייבלין ניו-יורק" המאפרת הרשמית בשבוע האופנה

אחרי שנים של בלעדיות על איפור התצוגות, מפנה חברת M.A.C את מקומה לספונסרית החדשה, מייבלין ניו-יורק ומאיימת לגנוב את ההצגה בדרכים אחרות.

עכשיו זה רשמי חברת "מייבלין ניו-יורק" תעניק את החסות הראשית לאיפור בשבוע האופנה "מרצדס-בנץ" אשר יתקיים בניו-יורק. שיתוף הפעולה יחל כבר בתצוגות אביב- קיץ הקרובות ויימשך שנתיים. בכך דוחקת "מייבלין" הצידה את הספונסרית הקודמת – חברת M.A.C אשר הייתה ממונה על כך במשך שנים רבות.

ב"מייבלין ניו-יורק" ידאגו לאיפור הדוגמניות בתצוגות של כל המעצבים הידועים והנחשבים כמו שארלוט רונסון, טרייסי ריס ועוד. צוותי האיפור יעבדו תחת הנהגתה של שארלוט ווילר, המאפרת הראשית של החברה.



"שיתוף הפעולה עם 'מרצדס בנץ' בשבוע האופנה בניו-יורק הוא משהו באמת מרגש עבורנו, במיוחד אחרי שעשינו זאת באירועים דומים באמסטרדם, ברלין ומוסקבה", אומרים במייבלין ניו-יורק. "כמותג איפור אנו נרגשים מההזדמנות לחבור לפלטפורמה הכי נחשבת בעולם האופנה, אשר מתרחשת בתוך העיר שלנו, באמצעות הבמה המדהימה שניתנה לנו, אנו מקווים להציג את התחום הרחב של מומחיותנו ולהביא את ההשראה היצירתית שלנו אל עולם האופנה הכה מרגש וכמובן אל הצרכנים שלנו", מוסיפים בחברה. "אחרי הכל, "מייבלין ניו-יורק" משווקת בלמעלה מ-128 מדינות ברחבי העולם והיא מציעה מגוון של למעלה מ-200 מוצרי איפור. החברה משלבת פורמולות בטכנולוגיה מתקדמת עם חדשנות, במגמה ליצור קוסמטיקה נגישה עם סגנון מרענן".

להמשך, הקליקו כאן.

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails