יום שני, 20 בדצמבר 2010

בחורה זהב

פוסט אורח מאת קובי טיריפינטו

model_Metalic_girls קולור קלאב סילבסטר 2011

השנה האזרחית החדשה עוד רגע כבר כאן, ואתן מוכרחות להיכנס לאווירת החגיגות בטיימס סקוור ולתכנן במדויק את הלוק האולטימטיבי למסיבת הסילבסטר.

פאייטים, נצנצים, חגורות בצבעי ניאון ושלל בלינג בלינג: אין הרי ערב מתאים מהסילבסטר בשביל להפוך לדיוות גלאם מנצנצת. אז בין אם את חובבת טראש נלהבת, או שסתם בא לך לדפוק הופעה של הלייף – ארגנו לך כמה טיפים, מודלים לחיקוי ושלל פריטים שיעשו לך את הערב.
נתחיל בעובדה פשוטה: גם לוק נוצץ וטראשי יכול להיות סטייליסטי ומוקפד. או במילים אחרות, עם קצת שיק, הקפדה והשקעה תוכלי לאמץ לעצמך את מראה סטפני והבלינג-בלינג האיכותי שלה.

בגזרת האיפור מאמינה רוית אסף, בעלת רשת בתי ספר למקצועות האיפור, כי שם המשחק הוא זוהר, במין הערצה לפאם פטאל בלילה חורפי עם זהב שובה, מקסים ונצחי. "זהב בעפעף, זהב בקו העין התחתון ושפתיים חושניות, אדומות, מלאות וסקסיות". "אחרי הכל", אומרת אסף, "הפוקוס ביום הזה הוא על הנשיקה". המלצתה, לפני שאתן יוצאות מהבית, לתחום את שפתיכן ולמשוח אותן בשפתון מרכך לנשיקה מושלמת. מראה הפנים, אגב, פורצלני נקי עם נגיעות של סומק ורוד רך ופודרה מנצנצת.

רוית אסף רוית אסף

בגזרת הלק, שם המשחק הוא אבני חן. ב-chic מציגים סדרת לקים ייחודית עם אקסטרה נצנוץ, ואילו ב-ORLY האמריקאית השיקו קולקציה במהדורה מוגבלת שכל כולה זועקת כריסטמטס. קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג טוענת כי בשנים האחרונות אפשר להבחין במסיבות הסילבסטר בטרנד מתעצם של בגדים עם אלמנטים של זהב. הזהב, לדבריה, כמו השחור, נותן מראה נשי, יוקרתי וקלאסי. המבחר בין גווני הצבע והגזרות השונות מאפשר להתאימו לכל סגנון וטעם אישי וזאת הסיבה, כי קולקציית הלקים מוצגת בדמותם של המתכות האצילות (הכסף, והזהב). ב"קולור קלאב" הניו-יורקית עושים זאת בגדול ומשיקים קולקציית סילבסטר ייחודית בשם Girls metallic, אשר זועקת זהב, זהב, זהב. המראה מיועד לאותן נשים שבוחרות להתבלט בבגד מבד זהב מבריק עם אלמנטים מוזהבים קטנים שיוסיפו למראה ייחודיות וחן. הרייט רוז, מבעלי החברה, טוענת כי ההשראה למראה נערת הסילבסטר היא אותם כדורי הבדולח המנצנצים שנתלים על עצי האשוח ימים ספורים לפני כניסתה של השנה האזרחית החדשה. הקולקציה במהדורה מוגבלת מאגדת שלושה גוונים: זהב, כסף וגולת הכותרת לק עם שבבים אולטרא-סגוליים.

סילבסטר לקים

בגזרת השיער בחרו מעצבי השיער אריק מאיוסט ל'סרינה קי', ויניב קצב להחזיר אותנו לשנות ה-40 וה-50 הזוהרות. התסרוקות אסופות ומוגבהות לאחור עם דגש על נפח בקודקוד ובחלקו האחורי של הראש. "ניתן כמובן לאבזר את השיער בתכשיטים ובקשתות מנצנצות או בסיכה בשילוב אבן חן נוצצת. התכשיט בשיער יעניק לכן מראה אצלי וזוהר", מבטיח מאיוסט.

מימין: אריק מאיוסט ל"סרינה קי", משמאל: יניב קצב

בגזרת האאוטפיט מאמינה מצדה זאבי, כי המראה הקלאסי והאולטימטיבי הוא שמלה שחורה קטנה, עקבים שחורים גבוהים וחגורה מנומרת, שתתן לקלאסיקה קורטוב של סקס אפיל טראשי. אבל אם אתן נועזות קצת יותר, ממליצה המעצבת מיכל אמה לבחור בשמלה כסופה או מוזהבת עם עיטורים בצבעי ניאון זרחניים ואז, כמובן, אין כל צורך באבזור נוסף. אופציה נוספת היא להוסיף טבעת זהב גדולה, משובצת קריסטלים במראה מט ושקוף, שרשראות OVER SIZE בכסף וזהב וכמובן עגילים תואמים. עקרון דומה אגב תקף גם לגבי תכשיטים מוזהבים. בגד מוזהב לא זקוק להמון תכשיטים מסביבו. במקרה הזה היופי של המתכת יהיה בקווים עדינים ומינון צנוע. ובמקרה שהבגד פחות בולט שימוש בתכשיטי זהב יקשט אותך וישלים את המראה למהודר יותר. חגורות דקות בצבע זהב משדרגות את השמלה באופן משמעותי. קיימים המון סוגים של חגורות, מחגורת עור מצופה בזהב, אבזמים בצורות שונות בצבע זהב ועד רצועות בד קלועות בגווני זהב.

1aהכל נוצץ -  סיכת שיער (ירון ברכה), טבעת (בני פרי-זן), צמידים (מצדה וענבר שחק)

ולקינוח: נעליים. נעל היא פריט חשוב המשלים את המראה ויכול לשנותו. נעלים מוזהבות אמורות להיות עדינות מאוד. למשל, כפכף על עקב דק וקטן או סנדל עם רצועות דקות. שימוש בחרוזים או אבנים קטנות על רצועות הסנדל או הכפכף ישדרגו מאוד את הנעל, עקבי סטילטו בשילוב שרשרת זהב הכבולה על כף רגליכן או עקבי פיפ-טואו משובצים בטקסטורה צבעונית משגעת ומנצנצת יהיו בהחלט אופציה רלוונטית. לנועזות במיוחד שווה לאמץ גם בנדנה מנומרת או זרחנית על המצח, בשילוב תכשיטים בזהב ושחור. כל אלה יקנו לכן את הלוק הכובש והמתבקש של הערב. אגב, שו מוסיפה, כי שילוב לק המתאים לבגדים יוסיף גם לכף הרגל מראה מטופח ויפה. לאיפור בשילוב עם בגדי זהב, ממליץ המאפר רועי חמו ללכת על צבעים טבעיים וחמים (גווני חום) עם נגיעות קטנות של שמנת או זהב בהיר. "כמובן שאיפור הוא נושא מאוד אינדיבידואלי ותלוי בצבע העור, העיניים והשיער. החוכמה בבגדי זהב והאיפור המלווה אותם – היא למצוא את הקו המאזן בין צבע בולט ומושך בדגש אלגנטי למראה טבעי וזורם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails