יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

L'OCCITANE משיקה את VERDON - קו מוצרים לגבר

mg_img

ל'אוקסיטן מציגה את VERDON - קו מוצרים לגברים, הקרוי על-שמו של הקניון השני בגודלו בעולם – ה"וורדון", בדרום-מזרח צרפת – עמק יוצא דופן עם סביבה טבעית ייחודית ושמורה עשירה, המהווה בית ללמעלה מ- 2,200 זנים של צמחים. בחירה הגיונית לאור העובדה שהמוצרים מהווים שילוב של יופי עם רכיבים טבעיים. למעשה, קו המוצרים מבוסס על פיתוח תרכובת (מוגנת בפטנט) של מרכיבים פעילים, אשר פועלים יחדיו בסינרגיה ונותנים את המענה המושלם לצרכים הספציפיים של העור הגברי: מעניקה לחות מיידית ולאורך זמן עבור תחושה של נוחות מוחלטת; מעניקה לעור מרץ, מעוררת מרעננת ונותנת זוהר בריא; מחזקת את עמידות העור בפני תנאי סביבה קשים ומותירה את העור מאט ונקי באופן מושלם.
התרכובת משלבת שלושה מרכיבים אורגניים: שמן אובליפיחה - מפיח מרץ, מגן על השכבה ההידרוליפידית ומפיח חיים בעור; מי אובליפיחה אורגניים - המעניקים לחות; תמצית ג'נפי (זן נדיר של ארטימיסיה) - המספקת הגנה; ושמן אתרי מנטה, לזיכוך, טיהור והגנה מפני רדיקליים חופשיים.

מוצרי הסדרה:

לאוקסיטן או דה טואלט קו הוורדון 15 או דה טואלט Eau de Toilette Verdon:
החושים מתעוררים ומתחדדים אל מול הניחוח הרענן, העז והממריץ של או דה טואלט וורדון. הרגשה אמיתית של צלילה למי המעיינות הרעננים בערוצי העמקים שבגבעות פרובאנס.
תערובת מדויקת של שמנים אתריים: מנטה פיפירטה, הדרים וניחוח של מים זורמים וטריים גורמים לתחושת שמחה ואופטימיות. או טואלט וורדון מכיל אלכוהול אורגני.
מחיר: 151 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

לאוקסיטן קו הוורדון גל רחצה ושמפו 79 שח 150 מל צילום גון סל ג'ל רחצה ושמפו Verdon Fresh Water Shower Gel:
מוצר אחד שהוא שניים: פורמולה מקציפה מרעננת ביותר, אשר גורמת להרגיש במקלחת כאילו עומדים מתחת למפל מים! מנקה בעדינות את העור ואת השיער, וגורם לתחושה אולטימטיבית של רעננות!
ערך מוסף של המוצר: פורמולה מתכלה אשר אינה פוגעת בסביבה.
מחיר: 79 ₪ (תכולה: 150 מ"ל)

לאוקסיטן קו הורדון קרם לחות אנרגטי 129 שח 50 מל צילום גון סל קרם לחות אנרגטי Verdon Energy Moisturizer:
קרם ג'ל לא שמנוני, מרענן במיוחד, חודר לעור תוך דקות, מרווה את צימאונו ומתקן את השכבה ההידרוליפידית, יוצר תחושה של נוחות טהורה וזוהר בריא. הקרם מפחית את המראה השמנוני של העור ומעניק לו הגנה ממושכת מפני גורמים חיצוניים קשים.
מחיר: 129 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

לאוקסיטן קו הוורדון דאודרנט 75 מל 100 שח דאודורנט אורגני מרענן Verdon Organic Fresh Deodorant:
דאודורנט סטיק, לא דביק ומרענן, אשר מחליק בקלות על העור ומתייבש בשניות. נותן תחושה של רעננות מיידית ומגן מפני ריחות לא נעימים. פעילות שמן אתרי מנטה פיפירטה, שמן אתרי מרווה ושמן אתרי לבנדר מעניקה אפקטיביות יעילה ובטוחה.
דאודורנט אורגני, באישור אירגון אקוסרט Ecocert*, ללא פאראבנים וללא מלחי אלומיניום.
מחיר: 100 ₪ (תכולה: 75 גרם)

לאוקסיטן- גל גילוח מסדרת הוורדון 100 מל 70 שח צילום גון סל ג'ל גילוח ממריץ Verdon Invigorating Shave:
ג'ל מרענן ביותר אשר הופך לקצף ברגע שהוא נוגע בעור. הקצף הקרמי יוצר מחסום הגנה כדי להבטיח גילוח קרוב ובטוח. הג'ל מכיל חומרים מרגיעים טבעיים כדי להרגיע את העור במהלך הגילוח ואחריו. לאחר השימוש העור נותר בעל גוון חיוני ורכות נעימה למגע.
המחיר: 70 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

לאוקסיטן קו הוורדון גל פנים מרעננים 79 שח 150 מל צילום גון סל מי אפטר שייב מרעננים Verdon Refreshing Face Splash:
2 שימושים במוצר אחד: מי אפטר שייב (פייס ספלאש) מיועדים לשימוש לאחר גילוח להרגעת העור ולחיטוי, או כמי פנים לאחר אימון גופני מאמץ לקירור והתרעננות.
מועשרים בתכונות המרפאות והמועילות של שמן אתרי מנטה פיפירטה, בתכונות המזינות ועשירות בלחות של תמצית אובליפיחה ובתכונות המגנות של תמצית צמחית המופקת מצמחים הגדלים בהרים. כל אלו נותנים לעור הרגשת חוזק ורעננות. מרכיבי הרגעה מצמח הביסאבולול מותירים את העור נינוח ללא הרגשת מתח או יובש.
מחיר: 79 ₪ (תכולה: 150 מ"ל)

Verdon Pure Face Wash ג'ל לניקוי פנים Verdon Pure Face Wash:
סבון פנים בעל הקצפה עדינה, מנקה עודפי חֶלֵב מן העור למניעת פצעונים ונקודות שחורות. העור נותר נקי ורענן. נבדק דרמטולוגית לרגישות. מועשר בשמן מנטה פיפירטה, מרכיבי לחות מצמח האובליפיחה, מרכיבים לריכוך העור מתמצית צמחים הגדלים בהרים ומי צמחי מים צלולים מנהר הוורדון בפרובאנס.
מחיר: 79 ₪ (תכולה: 150 מ"ל)

Verdon Soap סבון פנים טהור וורדון Verdon Soap:
סבון מוצק לשימוש יומיומי באמבט. פורמולה המבוססת על 100% מרכיבים צמחיים, מועשר בשמן מנטה פיפירטה, מרכיבי לחות מצמחי מים, מרכיבים לריכוך העור מתמצית צמחי הרים ומי מעיין צלולים.
סבון פנים בעל הקצפה עדינה מנקה עודפי חֶלֵב מן העור למניעת פצעונים ונקודות שחורות. העור נותר נקי ורענן.
מחיר: 26 ₪ (תכולה: 100 גרם)

כל המוצרים מסדרת הוורדון נבדקו דרמטולוגית לרגישות.

זהו גם המקום לשוב ולהזכיר, כי ל'אוקסיטן מחוייבת לסביבה: בקבוקי הפלסטיק והזכוכית עשויים מ-100% בקבוקים ממוחזרים (אין קופסאות) והם מצוידים בפקקי הברגה ומשאבות, הניתנים להסרה מהבקבוקים לפני המיחזור. כמו כן, התוויות עשויות מהחומר ממנו עשויים הבקבוקים (פוליאתילן טרפטאלט (PET)), כדי לא להפריע לתהליך המיחזור.

את מוצרי ל'אוקסיטן ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר: www.loccitane.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails