יום שישי, 10 בדצמבר 2010

L'OCCITANE מרחיבה את סדרת ה- Divine לעור בוגר מקו האימורטל

adlaeisha.indd

נראה של'אוקסיטן קשובה מאד למשאלות לקוחותיה: אחרי שהשיקה את קרם הפנים האלוהי (תרתי משמע), שצבר הצלחה בסדר גודל לא רגיל, ל'אוקסיטן משיקה 2 מוצרים נוספים מסדרת ה-Divine: קרם עיניים וסרום מרוכז.
כזכור, סדרת ה- Divine מקו האימורטל מציעה מוצרים ייחודיים, המטפלים בכל תסמיני הגיל המבוגר: כתמי גיל, קמטוטים, חוסר גמישות ומיצוק. המוצרים עונים על כל צרכיו של העור הבוגר, מעניקים חיוניות, התחדשות כוללת של העור ומצמצמים ביעילות פגמים שהצטברו במהלך השנים.

קרם עיניים Divine Eyes:
קרם-ג'ל בעל מרקם קריר ורענן המיועד לאזור העיניים. הקרם נלחם בסימני העייפות כגון תפיחות מתחת לעפעף התחתון, עפעפיים כבדים ו"עיגולים כהים". כבר מהשימוש הראשון, ההרגשה היא שהעיניים נפקחות והתחושה הינה של רעננות ואור.
לאחר 7 ימים של שימוש ניכרת הקלה בתפיחות, בעיגולים הכהים ובקמטוטים שבצידי העיניים. לאחר שימוש רצוף במשך 4 שבועות ניכר שינוי משמעותי במראה העור שבאזור העיניים, ללא קשר לגיל ולסוג העור.

קרם עיניים דיווין קרים- לאוקסיטן. צילום גון סל

קרם העיניים DIVINE EYESמכיל מיקרו קפסולות, המכילות שמן אימורטל אורגני (הוכח בפטנט רשום כמעודד את ייצור הקולגן ומעניק מראה חיוני "פתוח" ובריא לעור העדין סביב העיניים) ושמן אתרי הדס טהור (עובד ברמת האפידרמיס משמר, מאריך ומגביר את פעילות פרוטאין Sirt-1 אשר ידוע כפרוטאין המאריך את חיי התא ומעניק לו חיוניות). שני המרכיבים הללו עובדים בסינרגיה גבוהה במיוחד ומעניקים טיפול מושלם.
הפורמולה הייחודית של הקרם מכילה גם שעוות כוסמת ותמצית צמחית העשירים באומגה 3 ובאומגה 6 ומעניקים הזנה ונוחות לאזור העיניים.
הקרם מגיע בבקבוק העשוי מזכוכית עבה במיוחד, המוגנת מחדירת אור, ועם משאבה המונעת מאוויר להיכנס ולקצר את חיי המוצר.
מחיר: 249 ₪ (תכולה: 15 מ"ל).

סרום מרוכז Divine:
סרום דיווין אימורטל הינו הסרום האולטימטיבי לשיפור והצערת מראה העור. כבר מהשימוש הראשון העור מרגיש חלק יותר, הקמטוטים מטושטשים ומלאים יותר וגוון העור הופך חיוני ובעל מראה בריא. העור נהנה מזוהר לאורך שעות ארוכות.
המרקם הרענן דמוי קטיפה עשיר בנגזרת של חומצה הילארונית הממלאת ומטשטשת את הקמטוטים ומונעת מהם להעמיק; נגזרת של וויטמין C משפרת באופן מיידי את מרקם העור ו"מאירה" אותו.
גם בסרום ניתן למצוא את שני המרכיבים הפעילים העיקריים: שמן אימורטל אורגני טהור ושמן אתרי הדס טהור, הנותנים תשובה מלאה לטיפול משקם לנזקי העור השונים.

DivineSerum

הפורמולה הייחודית של הסרום ממריצה את ייצור הקולגן ומשפרת ביעילות את חילוף החומרים בתא. חילוף מהיר של התאים, טשטוש הכתמים וטיפול בקמטוטים מעניקים לעור וויטאליות, הרגשת נוחות ויותר מכל מראה אחיד, חיוני ובריא.
מחיר: 489 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)

ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר – www.loccitane.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails