יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

L'ORÉAL PARIS חוגגת יומולדת 50 ל-ELNETT - ספריי לשיער מספר 1 בעולם

elnett_784x0

בימים אלו חוגג לוריאל פריז, מותג השיער הבינלאומי, יום הולדת 50 לספריי השיער שכבש את העולם והפך להיות מס' 1 בתחומו – ELNETT ("אלנט"). הצלחת ספריי אלנט בעולם נובעת מיתרונותיו הבולטים של הספריי, שבהתזה אחת מתפזר בעדינות ובאחידות על השיער. הספריי מכיל מרכיבים מייצבים, השומרים על עיצוב השיער לאורך היום ומרכיבים מטפחים כגון סרמיד, השומרים על רכות השיער לאורך כל העיצוב. הברק של הספריי מחזק את הברק שבשיער ומשאיר אותו רך וזוהר. ספרי אלנט שומר על תסרוקת יציבה מבלי לאבד את התחושה הטבעית, מגן על השיער מפני הלחות החיצונית וניתן להסרה בהברשה קלה ומיידית.

הספריי, שהושק בשנת 1961, שימש בעיצוב שיערן של הכוכבות הגדולות והנוצצות ביותר, החל מקתרין דנב, בריג'יט ברדו, ג'ניפר אניסטון, ליז הארלי ופנלופה קרוז (שהובילו את מסעות הפרסום של המוצר) ועד קלאודיה שיפר, לטיסיה קסטה, דיאן קרוגר ופרידה פינטו, שנבחרו להוביל את קמפיין 2011.

elnett[1] ספריי אלנט במודעת פרסום ישנה

הקמפיין החדש, שצולם על-ידי וינסנט פיטרס, נוצר בהשראת אופנת שנות ה-60, המגיעה אלינו בסערה במיוחד על ידי מכתיבת האופנה, הסדרה עטורת הפרסים "מד מן". "מד מן" הביאה עימה את השיק הניו-יורקי של שנות ה60, אופנת הוינטאג', שגרמה לכל בחורה לרכוש מיד פריט עם ניחוח תקופתי נשי ומתקתק. התלבושות הססגוניות, חצאיות הברך, תחרה ופנינים השתלטו לנו על הארון, יחד עם התסרוקות.

בסדרת אלנט ניתן למצוא 5 מוצרים: ספריי חזק מאוד, ספריי חזק, ספריי לשיער רגיל, ספריי לשיער צבוע וספריי לשיער יבש, והם מגיעים בשני גדלים: 400 מ"ל (55.99 ₪) או 200 מ"ל (40.99 ₪).

0210_ws_elnett_300x300

שימו לב, במהלך חודש דצמבר 2010 ספריי אלנט נמכר במחיר מבצע: 400 מ"ל יימכר ב- 39.99 ₪ ו-200 מ"ל ב- 28.99 ₪.
את ספריי אלנט של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails