יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

SMASHBOX – טיפים למראה זוהר בערב הסילבסטר

כל מסיבה שואפת להיות שמחה, עליזה ונוצצת. איפור מסיבות טוב מטרתו לרומם את מצב הרוח ולגרום למתאפרת להראות מושלמת מכל זווית ובכל תאורה! תאורת המסיבות מאפשרת לנו להשתולל בגוונים ובסגנונות איפור נועזים שלא היו "עוברים" באור יום.

IMG_8769 אסתי גינזבורג במראה סילבסטר זוהר (צילום: יניב אדרי)

מירב אליהו, מנהלת תחום Smashbox ברשת "אפריל", חולקת עימנו טיפים למראה זוהר בערב הסילבסטר ובכלל:

פנים – הדליקו את הפנסים:
פריימר "פוטו פיניש" יכין את עורך לאיפור המושלם, יעלים פגמים ויטשטש קמטוטים ונקבוביות. הפריימר הכרחי למסיבות, כיוון שהוא הופך את האיפור לעמיד לאורך זמן גם בתנאי לחות וחום! לאחר משיחת הפריימר משתמשים במייק אפ נוזלי בעזרת מברשת מייק-אפ המעניקה מראה מושלם ואחיד ללא מאמץ. מעט יותר מייק-אפ באיזור ה-T (מצח, אף, סנטר) יבטיח שסינדרלה תהיה יפה גם אחרי חצות. קונסילר נוזלי בזוויות החיצוניות והפנימיות של העיניים יעניק נוכחות מהפנטת למבט.

תוספת הכרחית לסילבסטר- שימר!
תחליב זוהר המבוסס על מפזרי אור אופטיים, לשימוש על עצמות הלחיים, גשר האף, העפעפיים והמחשוף. השימר יוצר "תאורה מלאכותית" ומחמיא בכל זווית. השימר של סמאשבוקס - ARTIFICIAL LIGHT, הוא אחד הסודות השמורים של הוליווד. הגוון המומלץ לערב המסיבה הוא גוון ה-פנינה הבוהק, המחייה את העור ומחטב את הפנים.

עיניים- מעושן וחתולי עם קריצה לשנות ה-80:
המראה המעושן הקלאסי מקבל קריצה נוספת, כאשר מושכים את זוויות העיניים כלפי חוץ לכיוון הרקות בתנועה חתולית. מומלץ ליצור את המראה בעזרת אייליינר קרם, הניתן לטשטוש ומעניק עומק למבט מבלי ללכלך את עבודת האיפור (כפי שצללית אבקה עשויה ללכלך). ניתן לגוון את המראה בעזרת ה"מעושן החדש" - מעושן בצבע. המראה עדיין מעושן, מצועף ומסתורי אולם הצלליות מקבלות גוונים סגולים, כחולים, ירוקים, חומים ומטאליים. זהו חידוש מרענן, המאפשר גם לבעלות עיניים קטנות להנות מהמראה. מומלץ לבחור צללית כהה ליצירת הזווית של המראה וצללית בהירה שתימשח על עצם הגבה ותעניק ניגוד לצבע הכהה והמעושן. את הצללית המעושנת יש למשוח במברשת עם ראש מעוגל מסביב לכל העין עם דגש על הזוויות החיצוניות. ניתן להוסיף אייליינר צבעוני מעל או להרטיב את הצללית להדגשה של קו הריסים. כמה שכבות של מסקרה לאש DNA מאריכה במיוחד בגוון שחור ישלימו את המראה.

את מוצרי "סמאשבוקס" ניתן להשיג בלעדית ברשת "אפריל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails