יום שני, 30 בינואר 2012

קרם עם הרבה AHAVA בעיניים

בשנה האחרונה עברה חברת AHAVA תהליך של התחדשות ושינוי משמעותי – אריזות המוצרים הוחלפו והפורמולות עברו שינוי, בנוסף לשורה של צעדים והשקות. שני דברים עיקריים הובילו את המהפך הנ"ל – הדוגמנית היפה תהילה ריץ' בתפקיד הפרזנטורית של המותג ו-"אקסטרים" - הסדרה המתקדמת ביותר של המותג בתחום טיפוח הפנים, המבוססת על אפקט סינרגטי של מרכיבים טבעיים מקצוות מנוגדים ברחבי העולם: מינרלים מהמקום הנמוך ביותר בעולם (ים המלח) ותמציות צמחים מהמקום הגבוה בעולם (הרי ההימלאיה). מדובר פה, למעשה, בפטנט רשום על הסינרגיה שבין הרכיבים הללו, המעצימה את האפקט נוגד החימצון ולכן מספקת פריצת דרך מקורית וטבעית לטיפול אחר, הן בקמטים והן ברפיון העור.

בימים אלו הרחיבו ב-AHAVA את סדרת "אקסטרים" עם מוצר חדש – קרם עיניים אנטי אייג'ינג, המצטרף לקרם היום והתמצית הטיפולית ללילה, ומיועד להעצים את קונספט האקסטרים שמציעה סדרה זו.

DSCF4304 DSCF4308

הרכיבים בקרם מתקיימים בתנאי אקלים קיצוניים על-פני כדור הארץ והם בעלי יכולת הישרדות עצמית המצליחה להגן גם על העור העדין שבאיזור העיניים. אחד המרכיבים העיקריים בפורמולה היא אצה מיקרוסקופית אדומה, שגדלה באזור נחשולי האוקיינוס, במקום בו מתקיים המפגש בין הגאות והשפל- אזור עם הרבה מערבולות, מליחות רבה וקרינה חזקה במיוחד של השמש. סוד ההישרדות של אותה אצה נעוץ במין מעטפת הגנה המורכבת מרב-סוכרים טבעיים (פוליסכרידים), המסייעים לבודד אותה מאותם גורמים מזיקים. אותו רב-סוכר תורגם לחומר גלם המשמש כיום בקוסמטיקה ומכונה בשם "אלגארד". האלגארד שנמצא בקרם העיניים של AHAVA משמש, למעשה, מעין עור שני העוטף את האיזור העדין שמסביב לעיניים ומעניק לו הגנה אקטיבית יומיומית מפני הזדקנות העור המהירה. התוצאה: שיפור מיידי באלסטיות של העור ומראה מוצק, זוהר וחיוני יותר באיזור זה.

DSCF4306

הקרם מגיע בצנצנת פלסטיק קטנה (15 מ"ל).

DSCF4313

אישית, אני מעדיפה את קרם העיניים שלי בתוך שפופרת או באריזת משאבה, כדי למנוע את הצורך בטבילת האצבעות בתוך הקרם- דבר שאינו היגייני בעליל.

המרקם של הקרם חלק ונעים ומתקבלת תחושה רכה ונעימה למגע כשהוא מונח על העור. העור מרגיש מלוחח מאד, אך יחד עם זאת הקרם נספג במהירות רבה ולא משאיר תחושה כבדה באזור. אגב, מספיקה כמות ממש קטנה בכל שימוש.

DSCF4318 DSCF4324 DSCF4323

את הקרם מומלץ למרוח בבוקר ובערב. לדברי החברה, כבר מהמריחה הראשונה ניכרת הפחתה של כ-20% בעומק הקמטוטים (בתוך כחצי שעה). למזלי, אין לי כמעט קמטוטים באיזור העיניים ואני גם לא יודעת לאמוד את עומק ההשפעה של הקרם על אלו שכן קיימים, אבל בהחלט מתקבלת מעין תחושת מתיחה קלה באזור והעור הפך להיות חלק ורך יותר.

מודה – שימוש בקרם עיניים, משום מה, אינו שכיח בשגרת הטיפוח היומיומית שלי (למרות שבגילי הייתי אמורה להיצמד אליו כאילו חיי תלויים בכך). אבל אחרי שהתנסיתי בקרם לצורך כתיבת הפוסט, אני מוצאת את עצמי מקפידה להשתמש בו לפחות פעם ביום (בדרך כלל בבוקר). הייתי אומרת שאני… מאוהבת!

זה המקום להזכיר, שכמו יתר מוצרי AHAVA, גם קרם העיניים מתאים לכל סוגי העור (גם לעור רגיש) והוא עבר מבדקי אלרגיה ורופאי עיניים.

המחיר: 190 ₪.
ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA , בסופר-פארם, בג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.


*הערה: המוצר נמסר לי להתנסות ע"י משרד היח"צ של החברה.

 

2 תגובות:

  1. למרותצ שאני חוזרת על עצמי - אהבתי מאוד את מראה הלק המתפוצץ על ציפרנייך, שילוב מוצלח.

    אהבה מותג שמביא הרבה כבוד ישראלי

    השבמחק
  2. בדיוק השבוע קיבלתי במתנה את הקרם שלהם לידיים ופשוט עפתי באוויר!!
    הריח, המרקם, האיכות היא משהו מעולם אחר,
    ממליצה בחום, אסור לכם לפספס!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails