יום רביעי, 11 בינואר 2012

תגידו לי מה המזל שלכם ואומר לכם מה הניחוח שלכם!

מה דעתכם על בושם שבוחר בכם ולא להיפך? נשמע רעיון מעניין, לא? ככה לפחות חשבו בחברת CNR CREATE כשהשיקו ליין בשמים לנשים וגברים, המותאמים לגלגל המזלות שלהם. 

o_12785

בואו נודה, גם אם אנחנו לא מתעניינים ו/או מאמינים באסטרולוגיה, כולנו לבטח יודעים מהו סימן המזל שלנו לפחות באותה מידה שאנחנו יודעים באיזה חודש נולדנו. גם אם אנחנו לא מבינים גדולים בגלגל המזלות, הנושא הזה בוודאי עלה לא אחת במפגשים חברתיים שונים או סתם בהפסקת קפה בעבודה. האסטרולוגיה, בצורותיה השונות, משותפת לתרבויות רבות והיא מופיעה בצורות וזמנים שונים. בסין, למשל, שנת הלידה היא הכי חשובה. בתרבויות עתיקות האסטרולוגיה שימשה לא רק כדי לחזות את גורלם של אנשים, אלא של מדינות שלמות. לדוגמא, התחזית האסטרולוגית של האצטקים חזתה את הכיבוש האירופאי, אם כי למרבה הצער, הם האמינו שהכובשים יהיו אלים אדומי שיער...

zodiac

בכל מה שקשור לאסטרולוגיה, גם אני נמצאת בצד הסקפטי של הסקאלה, אם כי אני חוטאת בחטא הסקרנות ומידי פעם מציצה להורוסקופ שלי (טוב נו, גם לזה של בן-זוגי... ולפעמים גם לזה של ילדיי...) – בדרך כלל, זה קורה שבוע אחרי ורק כדי לבדוק אם האסטרולוג צדק בחיזוי שלו.

ולמה כל ההקדמה הזו? בשבוע שעבר הוזמנתי על-ידי רשת הבישום "כלפרפיום" להשקת בשמי מזלות, במסגרת קטגוריית בשמי הנישה שהחלה לייבא החברה. באירוע ההשקה נכחו שני אורחים חשובים: הבשם אוליבייה פונל ואנדריאס קולר, מנכ"ל חברת CnR, המייצרים ומשווקים את בשמי המזלות. מדובר פה, למעשה, בקונספט ייחודי לפיו מתאימים את הניחוח לתאריך הלידה של המשתמש/ת.

מי שהגה וייסד את המותג הוא רוברט בוהם, אסטרולוג אוסטרי נודע, שהחליט לשלב בין שתי האהבות שלו: אסטרולוגיה ובשמים, ויחד עם שותפיו – הזוג הצרפתי קניסה ואנדריאס קולר, הקים ב- 2008 את חברת CnR CREATE.
המשימה למצוא בָּשַׂם טוב, שמאמין באסטרולוגיה וגם מוכן לייצר בשמים עבור חברה קטנה וצעירה, היתה קשה ביותר. למזלו של בוהם, הוא פגש את אוליבייה פונל – בשם צעיר, מוכשר ובעל ראש פתוח (ואני יכולה להוסיף שיש לו גם חוש הומור מצויין והוא גם נראה בכלל לא רע...). פונל מגיע ממשפחה בעלת מורשת ארוכת שנים בתחום הבישום (3 דורות, ליתר דיוק), יש לו רקע טכני (ביולוג רפואי), תואר מאסטר במינהל עסקים וטבע הרפתקני – מה שהפך את תהליך היצירה לחוויה נהדרת לכל הצדדים. אגב, פונל מחזיק באמתחתו רזומה עשיר בעבודה עם מותגים גדולים ומפורסמים כמו הרמס, קרטייה, אסתי לאודר, סופיטל, שנחאי טאנג ועוד ובשמיו נמכרים כיום ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.

o_12460מימין לשמאל: אוליבייה פונל ורוברט בוהם

השניים – בוהם ופונל – עבדו יחדיו על הפורמולות של הבשמים: בוהם מצידו, אחראי על הרעיונות האסטרולוגיים, בעוד פונל מתרגם אותם להרכבים הריחניים המתאימים. התוצאה: 12 בשמי מזלות לנשים ו-12 בשמי מזלות לגברים, המשקפים את אופיים השונה של המזלות משני המינים.

1

לדברי החברה, כל הבשמים מבוססים על מרכיבים טבעיים, תמציות וחומרי גלם מאושרים, ללא שימוש בחומרי צבע מלאכותיים. כל בושם מגיע באריזה מהודרת (לנשים – אריזה סגולה, לגברים – אריזה שחורה), כאשר לבקבוק מצורף תיליון עם סמל המזל, אותו ניתן לצרף לשרשרת או צמיד.

DSCF3992DSCF3994DSCF4002

לאריזה מצורפת חוברת קטנה, שבה מפורטים המזלות והמאפיינים של בעל המזל, כשלצידם הסבר על המרכיבים עליהם מבוסס הניחוח.

DSCF4010DSCF4008

לא משנה מה אתם חושבים על אסטרולוגיה, אבל לדעתי CnR יצרו פה אלטרנטיבה כייפית לגמרי בשוק הבשמים, מה גם שזו יכולה להיות מתנה איכותית ומיוחדת למי שאוהב בשמים, במיוחד אם הוא גם מתעניין באסטרולוגיה. אמנם קונה המתנה לא צריך להתאמץ בבחירת הניחוח, אבל בכל זאת יש בזה משהו אישי למי שמקבל אותו. יש מצב שאוהבי הבשמים "הרגילים" יתקשו במקצת לקבל את הרעיון העומד מאחורי "בשמי המזלות", אחרי הכל הם בוודאי ירצו להריח ולנסות את כל הבשמים שבסדרה ותארו לעצמכם כמה מבלבל זה עשוי להיות כשהם יגלו שהם אוהבים את הניחוח הגברי של מזל גדי, בעוד שהם בעצם... נשים במזל בתולה...

בכל אופן, בערב ההשקה הרחתי והסנפתי כמה מהניחוחות בסדרה ואני חייבת לציין שהתפעלתי לטובה מהאיכות שלהם, אפילו אהבתי מאד את הריח הנשי של מזל אריה – המזל שלי. למרות זאת, החלטתי לפנק את בן-זוגי הפעם ובחרתי לקחת את הניחוח המתאים למזל שלו (סרטן). הרי כבר אמרתי מקודם, שזו יכולה להיות מתנה נפלאה, לא? חוץ מזה, גם אני נהנית באופן עקיף מהמתנה שלו ולא מפסיקה להסניף אותו.

כאמור, את בשמי המזלות ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת הבישום "כלפרפיום":
הניחוח לגבר מגיע באריזה של 100 מ"ל א.ד.ט. – עם תכשיט המזל בצבע שחור.
הניחוח לאשה מגיע באריזה של 50 מ"ל א.ד.פ. – עם תכשיט המזל בצבע סגול.

לרגל ההשקה המחיר של כל אריזה עומד על 299 ₪ (במקום 449 ₪), כאשר בנוסף יוענקו 10% הנחה לילידי המזל, ברכישת הבושם התואם בחודש יום ההולדת בשנת 2012.

להשיג: באתר האינטרנט של "כלפרפיום", במוקד הטלפוני 1-800-771-771 וברשת חנויות הבוטיק ברחבי הארץ.

תגובה 1:

  1. חיכיתי שהם יגיעו ארצה הרבה זמן... איזה כיף שהם פה סוף סוף!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails