יום ראשון, 22 בינואר 2012

נסיעת מבחן: Garnier Miracle Skin Perfector Daily All-in-1 BB Cream

תמונת יח"צ

אחרי שעורר סערה בשוק האסייתי, נראה שכעת ה-BB קרם הפך להיות המצרך המדובר ביותר בבלוגספרה בארה"ב ובאירופה, שזוכים להנות מהקרמים שמשיקים מותגים שונים שם. הראשון שעשה זאת, היה המותג "גרנייה" שהביא לשוק את ה-Miracle Skin Perfector Daily All-in-1 BB Cream.

כבר העליתי בעבר רשומה על אותה השקה ושם גם הסברתי מהו למעשה ה-BB קרם, אז מי שפספסה מוזמנת להקליק על הקישור ולקרוא. בקיצור, מדובר בקרם שמבטיח:
- אספקת לחות ל-24 שעות
- מראה אחיד לעור
- לתקן פגמים קלים וקמטוטים
- להעניק מראה זוהר
- להעניק הגנה מקרני השמש המזיקות בדרגת SPF15

מאז שקראתי על הקרם המופלא הזה, רציתי מאד להתנסות בו מקרוב, אבל הבנתי שהוא לא מתוכנן להגיע אלינו בקרוב, אם בכלל. למזלי, אחת מקוראות הבלוג החביבות שלי, הציעה לרכוש אותו עבורי בגרמניה. הבעיה היחידה שהגוון שנרכש עבורי הוא הכהה יותר מתוך השניים שהשיק המותג, כך שהוא לא מתאים לי- בטח לא בעונה זו של השנה. למרות זאת, החלטתי להתנסות בקרם כדי להבין על מה ה"מהומה" וכמובן להביא לכם את ההתרשמות האישית שלי ממנו.

DSCF4127

המוצר מגיע באריזה טיפוסית ל"גרנייה" – פשוטה למראה (אבל לא זולה) ופרקטית. למרות שאני לא יודעת לקרוא גרמנית, ניתן להבין שאריזת הקרטון החיצונית מכילה מידע רב על המוצר, יעודו ורכיביו.

1

בתוך האריזה נמצא המוצר בשפופרת המכילה 50 מ"ל.

DSCF4128 DSCF4135

אגב, למרות שנאמר לי שכרגע לא מתוכננת השקה של הקרם בארץ ובהתחשב בעובדה שהמוצר נרכש בגרמניה, הופתעתי לטובה לגלות את הכיתוב בשפה העברית עליו, כאחת מהשפות הבינלאומיות האחרות- דבר נדיר מאד, תודו!

DSCF4131 עברית ?!

כשפתחתי את המוצר הרגשתי בניחוח עדין ודי נעים – דבר חשוב כשלעצמו, בהתחשב בעובדה שהמוצר מיועד לשימוש יומיומי על הפנים. הטקסטורה של הקרם סמיכה מעט בהתחלה, אבל ברגע שמורחים אותו על העור הקרם הופך להיות דקיק יותר, מה שמאפשר לו להתמזג טוב יותר אבל גם במקביל לאבד מכושר הכיסוי שלו. למזלי הטוב, בורכתי בגנים טובים ואני לא סובלת מפגמים רציניים בעור, למעט אדמומיות קלה ופיגמנטציה קלה ביותר. הקרם אמנם דיי הצליח לטשטש אותם, אבל אני לא מאמינה שהוא יצליח להתגבר על פגמים חזקים יותר.

DSCF4136DSCF4138DSCF4141

מה שאהבתי בקרם הוא המראה הקורן שהוא מעניק וההרגשה שהעור מלוחח היטב. יתכן שדווקא נקודה זו תפריע לבעלות עור שמן שימצאו אותו כשומני מידי עבורן. אחרות אולי יעדיפו להוסיף שכבת פידור קלה מעליו.

לסיכום:
בגלל כושר הכיסוי הנמוך יחסית של המוצר, קשה להגיד שהוא BB קרם טיפוסי. מבחינתי, מתאים יותר לכנות אותו כ"טיינט" (קרם לחות עם גוון). גם קרמי BB טיפוסיים, הם בדרך-כלל בעלי רמת SPF גבוהה יותר (30 ומעלה). בכל אופן, אני אוהבת מאד את המראה הטבעי, הבריא והקורן שהוא מעניק.
הוא בהחלט יכול להוות פתרון לנשים שאינן סובלות מפגמים מיוחדים בעור ומחפשות תחליף קליל למייקאפ סטנדרטי.

את הקרם רכשו עבורי במחיר של 10 יורו (כ-50 ₪) – מחיר נוח ושווה לכל כיס. אני סקרנית לדעת, מה יהיה מחירו פה בארץ, במידה ויחליטו לשווקו כאן...


10 תגובות:

  1. כל כך מעצבן "שמדלגים עלינו" מילא אם החברה לא מוכרת את המוצרים שלה בארץ אבל שיש חברות כמו מייבלין לוריאל וגרנייה שכן מוכרים ופשוט לא מביאים את המוצרים החדשים שלהם לכאן זה כל כך מעצבן מה אנחנו לא צרכניות קוסמטיקה נחשבות ?
    אתי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אתי, אני דווקא אופטימית ומאמינה שהמוצר כן יגיע אלינו בשלב כלשהו. בכל מקרה, ניסיתי לברר שוב את הנושא ואני מקווה לקבל תשובה בהקדם. כמובן, שאעדכן את הפוסט בהתאם.

      מחק
  2. אילו רק יכולתי ללכת עם BB, הייתי קונה לי מכל החברות. אני כבר מכורה לשפכטל בגלל הפיגמנטציה.
    אהבתי את הציפרניים שלך...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפרתוש, זו באמת בעיה כשרגילים ללכת עם שכבות של מייקאפ, אבל היום הכיוון הוא ללכת על המראה הטבעי ככל האפשר. בכלל, בדיוק אתמול קראתי שהטרנד החדש ל-2012 הוא "להתאפר כאילו חזרת ממסיבה סוערת ולא כאילו את בדיוק יוצאת אליה"...
      אה, תודה גם על המחמאה לגבי הציפורניים - זה סט הלקים החדש של פופה. גם על זה צפוי לעלות פוסט השבוע. :)

      מחק
  3. חייבת לציין שאהבתי לגמרי את כיתוב העברית על האריזה!
    נחכה לעידכונים בעניין השיווק בארץ...

    השבמחק
  4. יש לי אותו בשני הגוונים (: אכן לא תחליף למייקאפ ולא מתיימר, זה באמת קרם לחות עם גוון. אבל המרקם שלו עשיר וחלק יותר מקרם רגיל, ויש בו אלמנט הארה בולט ותחושה נהדרת על העור. אני מורחת אותו כקרם לחות והגנה בימים בהם אני לא משתמשת במייקאפ, אלא רק נקודתית בקונסילר.
    אז בעצם מדובר במוצר ביניים, לא קרם לחות רגיל ולא מייקאפ, ובכל זאת הוא נהדר על העור ושווה לגמרי את מחירו באירופה.

    השבמחק
  5. האם אפשר להחליף אותו בקרם לחות? לא להשתמש בקרם פנים בכלל כשמשתמשים בו?

    השבמחק
  6. האם אפשר להחליף אותו בקרם לחות? לא להשתמש בקרם פנים בכלל כשמשתמשים בו?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אלין,
      זה כמובן תלוי בסוג העור עצמו, אבל בהנחה שהעור שלך לא סובל מבעיות יובש רציניות, הייתי אומרת שהוא בהחלט יכול לייתר את השימוש בקרם לחות (בנוסף), בטח ובטח בקיץ.

      מחק
  7. לא הבנתי מה ההבדל בינו לבין לחות עם גוון כמו שיש לד"ר עור ולסבוקלם וגם לחב' בחו"ל. אני משתמשת בטריפל של סבוקלם וזה נראה לי בדיוק אותו אפקט..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails