יום חמישי, 5 בינואר 2012

לצעירות, או לצעירות ברוחן

בלנקום החליטו לעשות למותג מיני ליפט וכך כולנו הרווחנו קולקציית שפתונים ולקים חדשה המיועדת לקהל הצעירות.

lancome-ad

מה לעשות שצעירות מעדיפות להשתמש בדרך כלל בגלוסים? ובמותגים עממיים יחסית? ב"לנקום" החליטו לעשות מעשה. כחלק מאסטרטגיית ההתחדשות השוטפת של המותג, הוחלט בחברה להשיק קולקציה אביבית ייחודית, המורכבת כולה מקו שפתונים ולקים חדשים, אשר יכוונו ויוקדשו אל טעמן של הלקוחות הצעירות יותר.

במותג מדגישים, כי קו השפתונים מיועד בעצם לגרום לקהל הלקוחות הצעירות של המותג, אשר חובבות בעיקר גלוסים, לחזור ולהשתמש יותר בשפתונים, אשר לא מאכזבים ומגיעים במגוון עשיר של גוונים חדשים, בפורמולה קלילה יחד עם הבטחה של החברה לעמידות לטווח ארוך של לא פחות משש שעות.

קו השפתונים חולק בחברה לשלוש קטגוריות שונות: Jolis Matins– שפתונים בגוונים יומיומיים הכוללים בעיקר גווני  ורוד ובז', Boudoir Time– שפתונים בגוונים המכילים נצנצים לבנים או כסופים ו-Tonight Is My Night– שפתונים בגוונים הכוללים נצנצים זהובים.

Tonight-Is-My-Night

גם קו הלקים עבר שידרוג רציני והוא כולל לא פחות מ- 24 גוונים חדשים אשר יוצגו בחנויות בצמדים מתוך מטרה ליצור אופנה חדשה המשולבת בתרבות צרכנית חדשה אף היא: לק אחד יוצע לציפורני הידיים והשני יוצע לשימוש על ציפורני הרגליים. כל הלקים מבוססים על פורמולה חדשה וקלים למריחה במשיחת מברשת אחת.

lancomevernisinloveimageCARO6ZWH

הבחירה בהשקת קולקציה ייחודית לקהל הלקוחות הצעיר של המותג, נעשתה אחרי שבחברה הופתעו מההצלחה המסחררת שנחל הבושם Trésor Midnight Rose, שהושק בספטמבר האחרון ויועד גם הוא לקהל צעיר יותר. את חלק הארי של הצלחת הבושם, זוקפים בחברה לשחקנית הצעירה אמה ווטסון, שהצטרפה בשנה האחרונה לנבחרת שגרירות היופי של המותג, והובילה את הקמפיין שלו. עוד טרם ההשקה נהגה ווטסון להפיץ במדיה הדיגיטלית תמונות וסרטונים "מאחורי הקלעים" של סרטון הפרסומת – כך, למעשה, יצרה באזז לא קטן וגרמה לנהירה גדולה של לקוחות צעירות אחרי הבושם הנחשק מייד כשהושק.

Emma-Watson_LancomeSized1111221120606

אחרי שבלנקום ראו כי טוב, בחרו בווטסון לככב גם בקמפיין לקולקציית השפתונים החדשה, שצולם על-ידי הצלם הנודע מריו טסטינו ויעלה ברחבי העולם, הן על-גבי מגזינים והן על-גבי הרשת הדיגיטלית, כבר בפברואר הקרוב. זה המקום לציין גם, שווטסון עצמה היתה שותפה מלאה בתהליך בחירת גווני השפתונים החדשים שיושקו בקולקציה.

השפתונים מגיעים באריזה מטאלית ומעוטרים במה שנראה כטבעת בבסיסם. על-גבי האריזה מופיעים סימני תפירה (ככל הנראה, רמז לקוטור) וכיתוב הפוך שנראה כאילו נעשה על-גבי מראה. ב"לנקום" מסבירים זאת, בכך שהדור הצעיר של ימינו אוהב לבלות את זמנו בהתבוננות במראה. לפיכך, גם תושק במקביל לקולקציה אפליקציה סלולארית מיוחדת שמכונה "Virtual Mirror" (מראה וירטואלית), באמצעותה יוכלו הלקוחות להתנסות בגווני השפתונים על-ידי העלאה של תמונה שלהם לאפליקציה.

אנו מצפים בכליון עיניים לראות האם גם הקולקציה הזו תנחל הצלחה מסחררת לפחות כמו הבושם - אחרי הכל נראה שהעולם, בסופו של דבר, שייך לצעירים או יותר נכון- לצעירות.

*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי Bbeauty.

תגובה 1:

  1. מקסים, צעיר ושובב. סוף סוף ריענון וחידוש.
    צעירה ברוחי ובמראי, אני אתרץ בקניה ליורשת העצר בת העשרים וקצת.
    רעיון האפליקציה נפלא, נקוה שיהיה מוצלח יותר מהאפליקציות של OPI ן CHNA GLAZE לגווני הלקים שלהם.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails