יום שני, 9 בינואר 2012

PureDKNY Verbena הבושם החדש מבית דונה קארן

o_11813

אחרי שהניחוח PureDKNY הראשון בסדרה העלה על הפרק את המודעות לעוני בעולם, ממשיכה כעת המעצבת דונה קארן את שיתוף הפעולה עם ארגון CARE העולמי על-ידי השקת ניחוח חדש בסדרה - pureDKNY Verbena. תמציות צמח הורבנה (לואיזה) המרכיבות את הניחוח החדש נרכשות על-ידי המותג DKNY מחקלאים מקומיים בטוגו (שמרביתם נשים), בכך הוא מבטיח את המשך יצור הורבנה בטוגו לאורך זמן ותומך כספית בקהילה המקומית.

בעוד שהמרכיב העיקרי בניחוח הראשון בסדרה התבסס על פולי וניל, הניחוח החדש משתמש באיכות הלימונית הפריכה של הצמח מזן ריחן הורבנה (verbena-basil), המהווה את תו המפתח של הניחוח. זהו ניחוח בהיר, תוסס ורענן עם תערובת קלילה של תווים פרחוניים הכוללים בין השאר יערה, אדמונית ועלי כותרת של יסמין, המאוזנים עם תווי בסיס של ענבר לבן, אזוב ים ווטיבר.

DKNYP_SP10_TRPR100ml_high-res

גם הבקבוק של הבושם מסמל את מחויבותה של דונה קארן לאיכות הסביבה. הבקבוק המעוצב בצורת טיפה, עשוי מ-100% חומרים ממוחזרים, כמו גם אריזת הקרטון החיצונית שלו.

הבושם pureDKNY Verbena מוצע בשני גדלים: 100 מ"ל (590 ₪) ו-50 מ"ל (410 ₪).

לסיכום:
כל טיפה של Verbena, שמרכיביו נרכשים באפריקה, היא טיפה של רצון טוב. pureDKNY ממשיך לתמוך בקהילות מקומיות ובפועלו של ארגון CARE: מגן על הכבוד העצמי, נלחם בעוני ומחולל שינוי. כל כך טהור ופשוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails