יום רביעי, 28 במרץ 2012

טוב מאד פלוס

גורמים רבים ושונים אחראים על גירוי עורנו והרגשת אי-הנוחות שמתלווה לכך. אנו נחשפים לאלפי כימיקלים שונים בבית, במשרד ובחוץ, האחראים על אותם גירויים: זה יכול להיות בחומרי הניקוי, בתרופות שונות, שימוש בחומרי קוסמטיקה ועוד. הגירויים יכולים להיגרם גם מהחשיפה לשמש, עקיצות מבעלי-חיים או לחצים נפשיים. אותם גירויים יכולים להתבטא בתופעות של עיקצוץ, גירוד, יובש, צריבה, אדמומיות וכיוצ"ב. ככל שהשנים עוברות להן, אנו צוברים על עורנו עדויות לחוויות הללו המתבטאות בעיקר בצלקות וכתמי פיגמנטציה הגורמים לעור שלנו להראות עייף וחסר חיוניות. אחת הדרכים היעילות לטיפול בתופעות הללו הינה ביצוע פילינג לעור בדרגות עומק שונות – טיפול שבאמצעותו מסירים את התאים המתים בעור ועוזרים לעור להתחדש ולהתבהר ובכך להעניק לו מראה צעיר ורענן יותר.

הבעיה בטיפול מסוג כזה, הינה השימוש בחומצות מרוכזות שעלולות בדרך-כלל לגרום למטופלת אדמומיות וצריבה חזקה וכואבת. חברת "ביוטי פלוס" המתמחה בשיווק מוצרי אסתטיקה משלימים, משיקה בימים אלו סדרת מוצרים מוגני פטנט, המאפשרים לראשונה טיפולי פילינג לכל סוגי העור, ללא כל אותן תופעות הלוואי המוכרות. הסדרה החדשה הנה פרי פיתוח של חברת Cosmederm האמריקאית בראשותו של ד"ר גארי האן, והיא מהווה בשורה גם למטופלים בעלי העור הרגיש ביותר, שיכולים מעתה לעבור טיפולי פילינג ללא חשש לפגיעה ממשית בעור ולתופעות נלוות אחרות.

cosmederm3

הסדרה מציעה מוצרים המתאימים לשימוש ביתי ומבוססים על מלחי סטרונציום – מרכיב האחראי על הפחתת רגישויות והתפתחות דלקות. כאמור, המוצרים מיועדים למנוע רגישויות בעור, אבל הם בנוסף בעלי תועלות טיפוח אנטי-איג'ינג ומיועדים לשימוש ביתי יומיומי. בין המוצרים בסדרה ניתן למצוא: קרם אלפא-הידרוקסי מחוזק המאיץ את חידוש העור ומשפר את מרקמו, ג'ל ניקוי להגברת הלחות הטבעית ולשמירה עליה, הידרוג'ל לטיפול אינטנסיבי בעור אקנתי או עם סבוריאה וקרם לחות לאחר פילינג לבלימת רגישויות והתפתחות דלקות.

בנוסף למוצרים הנ"ל, משיקה חברת "ביוטי פלוס" את מוצרי חברת SAL היפנית, המיועדים לשיקום העור לאחרי טיפולי פילינג או טיפולי לייזר. המוצרים בסדרה הינם פרי מחקר רפואי ארוך בראשותו של ד"ר טאקאשי טאקאהשי, שממצאיו אף הביאו לזכייה בפרס נובל. המוצרים מכילים מינימום תוספות וחומרים משמרים והם מבוססים על מרכיב המיקרו-קרבון המשמש מעין ספוג לספיגת הרדיקלים המזיקים לעור. מדובר בחומר אנטי-אוקסידנט פעיל פי 10 מכל חומר מוכר אחר ואף חזק יותר פי 125 מויטמין C, המצוי בכל חומר קוסמטי אחר.

מוצרי סאל

לחברת SAL עשרה מוצרים שונים, כאשר כל אחד מהם מבוסס על פטנט ייחודי משלו. בחברה מבטיחים ששימוש במוצרים לאורך זמן יביא לשיקום וחיזוק מבנה העור באופן ניכר לעין. בין המוצרים ניתן למצוא: סרום פולרן להאטת סימני ההזדקנות בעור ולהגנה עליו, תרכיז לשיקום וזירוז תיקון רקמת העור, תרכיז הבהרה, קרם עיניים משקם, סרום מרוכז לבניית מאגר הלחות בעור לאחר טיפולי פילינג וקרמים למיצוק והגנה.

את מוצרי COSMEDERM ו- SAL ניתן להשיג דרך קוסמטיקאיות בלבד. לבירור נקודה קרובה למקום מגוריכן, ניתן להתקשר לחברת "ביוטי פלוס", היבואנית והמשווקת הרשמית של המוצרים בטלפון: 03-5444199.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails