יום חמישי, 29 במרץ 2012

Bobbi Brown Long-Wear Eye Collection (אביב 2012)

אמנם אצלנו רק נפתחה החנות הראשונה של בובי בראון בארץ, אבל זו הזדמנות נפלאה להציץ למדפי חנות המותג בארה"ב – שם עלתה ממש עכשיו קולקציית מוצרים עמידים במיוחד לעיניים.

גם הקולקציה הזו מבוססת על המוטו של בובי בראון: איפור פשוט בגוונים טבעיים, קל ומהיר לביצוע (במיוחד בשעות הבוקר הלחוצות) והעיקר עמיד לשעות ארוכות – איפור שמתאים לאשה המודרנית של ימינו.

מה בקולקציה:

Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow – צלליות קרם עמידות ל-12 שעות שאינן מדגישות קפלים ולא נמרחות. הצלליות בעלות פורמולה הניתנת לבניה ומספקת פיגמנט עשיר עם גימור קטיפתי רך. ניתן להניח אותן באמצעות האצבעות או מברשת.

הצלליות מגיעות ב-5 גוונים חדשים:
Velvet Plum – שזיף ברונזה עשיר
Cool Lilac – לילך ורדרד
Black Violet – חציל כהה
Smokey Topaz – פיוטר מוזהב
Berry Noir – חום אדמדם

Long-Wear Eye Pencil – עפרונות עיניים עמידים בעלי פורמולה עשירה בפולימרים הנמסים בטמפרטורת הגוף והופכים את העפרון תוך כדי השימוש למעין אייליינר נוזלי המשורטט בצורה מדוייקת ונשאר עמיד לאורך 12 שעות. צפיפות הפיגמנטים בפורמולה מקנה לעפרון גוון עשיר שאינו דוהה.

בקולקציה ניתן למצוא 6 גוונים חדשים:
Jet – שחור משחור
Mahogany – חום עשיר
Smoke – אפור פחם
Hunter – ירוק אמרלד כהה
Black Navy – כחול חצות כהה
Black Plum – חציל עשיר

Bobbi Brown Intensifying Long-Wear Mascara – מסקרה המספקת לריסים נפח והגדרה אולטימטיבית מבלי להימרח או להתפורר. המסקרה בעלת מברשת מעוצבת מיוחדת המצפה את הריסים באופן מושלם ומעניקה להם מקסימום אורך, נפח ועיגול למשך 16 שעות. ומה שהכי מושלם בה, היא העובדה שהיא מוסרת בקלות באמצעות מים חמים.
המסקרה מגיעה בגוון שחור.

2 תגובות:

  1. אחרי שהכרתי את המותג פה בחנות, בא לי על כל פריט שלהם, הכללללללללללללללל

    השבמחק
  2. הצלליות נראות טוווב! מזכירות לי משום מה את צלליות הקרם-ג׳ל של שאנל. ידוע לך האם יגיעו גם לארץ? 

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails