יום חמישי, 22 במרץ 2012

LANCÔME מחזירה את הזמן לאחור עם קרם אנטי-אייג'ינג חדשני

לנקום חשפה בימים אלו את Absolue L’Extrait – קרם אנטי-אייג'ינג אולטרה-פרימיום חדש, שיושק במהלך אפריל 2012. לדברי החברה, מדובר במוצר שאמור להיות היעיל ביותר בתחום מניעת ההזדקנות, שפותח אי-פעם ע"י חוקרי לנקום.

Lancome-Absolue-L-Extrait-jar-with-applicator

פורמולת המוצר משלבת מחקר בתאי גזע יחד עם ביולוגיה צמחית חדשנית. המרכיב המרכזי הינו מרכיב פעיל חדש – תאי גזע של ורד מזן מיוחד המתקבלים בתהליך ביוטכנולוגי בלעדי. מסתבר שתאי גזע אלו מסוגלים לגרות את תאי הגזע האנושיים בעור, אלו הנמצאים בשכבות העמוקות ביותר שלו, המשחקים תפקיד מרכזי בתהליך חידוש שכבות היסוד של הדרמיס.

בנוסף להיותו סמל המותג, הורד של לנקום הוא גם מקור ההשראה לחוקרים של החברה. מדובר בסוג מיוחד ביותר של ורד בגוון פוקסיה חי, המגודל על-פי הזמנה מיוחדת בצרפת, באזור עמק הלואר. אגב, היצור השנתי שלו מוגבל למספר אלפים מועט בשנה.

חוקרי לנקום הצליחו לעבד תאי גזע של הורד הנ"ל, הניתנים להכפלה באמצעות תהליכים ביוטכנולוגיים מסויימים המכונים "פרמוג'נסיס" (Fermogenesis). תהליכים אלו מספקים לכל תא גזע סביבת צמיחה עדינה, השומרת על קצב חילוף החומרים העצמי שלו כמו גם על פוטנציאל ההתחדשות שלו. בכל צנצנת קרם של Absolue L’Extrait נמצאים לא פחות משני מיליון תאים כאלו !!!

לדברי החברה, פורמולת האנטי-אייג'ינג מסופקת באמצעות קרם בגוון ורוד פנינה, המשנה את הטקסטורה שלו במהלך המריחה שלו על העור, כאשר הוא נספג לתוכו. הניחוח העדין של הקרם מורכב, בין השאר, מתווים של ורד (כמובן), ברגמוט, פלפל ורוד, יסמין, פרסיה ומאסק.

מחקרים קליניים שנערכו על 42 נשים (מחציתן בעלות עור רגיש) הראו שלאחר 11 שבועות של שימוש בקרם החדש נרשמה ירידה משמעותית של שבעה סימני הזדקנות עיקריים: קמטים במצח, קווי זעף, קמטי צחוק, קמטים מתחת לעיניים, קפל הנאזולביאלי (בין האף לפה), קמטים מסביב לפה וסימני הרפיון של הפנים. בנוסף, 36% מהנסייניות הראו ירידה בקווים וקמטוטים באזור הלחיים ו-45% ירידה בפיגמנטציה בחלק התחתון של הפנים.

Lancôme - Absolue L Extrait visual

קרם Absolue L’Extrait מוגש בצנצנת משודרגת של הקרם Nutrix של המותג, שנוצרה בשנת 1936 על-ידי מייסד המותג ארמנד פטיז'ן. הצנצנת החדשה עשויה מזכוכית בגוון שחור מעושן עם כיתוב בזהב והיא ארוזה בתוך קרטון המעוצב כקופסת תכשיטים (אולי כרמז למחירו היקר?).

לקרם מצורף אפליקטור מיוחד, שבעזרתו מורחים את הקרם על הפנים: הצד השחור שלו משמש להנחת הקרם על הפנים והצד המוזהב מיועד כדי לעסות את הקרם לתוך העור. אפליקטור זה הינו פרי פיתוח מיוחד של מעבדות המותג, על-מנת למקסם את תוצאות השימוש בקרם.

כאמור, הקרם צפוי לעלות על המדפים במהלך אפריל 2012 ומחירו (באירופה) יעמוד על 320 יורו (ל-50 מ"ל)!
אגב, מי שתופיע בקמפיין שילווה את הקרם הינה השחקנית ג'וליה רוברטס, המשמשת אחת מדוברות היופי של המותג בשנים האחרונות.

989a564eb4b620c4f8eb152549d08fdfe7e8da94


4 תגובות:

  1. אבסולו קנינו לאמא בגיל 60+ וזה עבד יפה. גוליה רוברטס קמה יפה, היא באמת מתאימה לדגמן עבור קרם אבסולו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, אל תהיי בטוחה שרוברטס קמה יפה... לעומת זאת, תהיי בטוחה שהיא מרוטשת להפליא (ואפילו לא מזמן קמה על כך מחאה קטנה).

      מחק
  2. כוונתי שהנחתי שאבסולו מיועד לעור בגילאים של 50+, לעור מבוגר. ולא לגיל שמייצגת רוברטס 40+ האם אני טועה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שמצב עור הוא כבר מזמן לא רק ענין של גיל ביולוגי...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails