יום שישי, 9 במרץ 2012

Estée Lauder לוקחת את סדרת Re-Nutriv רמה אחת קדימה

אם אתן מחפשות מוצר אנטי-אייג'ינג ששווה את משקלו בזהב, כדאי שתדעו ש"אסתי לאודר" – ללא ספק, מותג מנוסה ואמין בעולם היופי - השיק לאחרונה ליין חדש ושאפתני שאמור להכות גלים (תרתי משמע) בתחום.

esteelauderrenutriv

הליין החדש מצטרף לסדרת Re-Nutriv Re-Creation והוא כולל קרם פנים וסרום ללילה, המכילים אוצרות נדירים וטבעיים ממעמקי האוקיינוס האנטרקטי, שלדברי החברה מצליחים לפענח את סוד ההישרדות של התאים בעור. עוד אומרים בחברה, שהמוצרים עובדים בסינרגיה זוגית, היוצרת מראה צעיר יותר ומתנהגת כ"חומה וירטואלית נגד הזמן" וחושפת עור בעל זוהר וחיוניות מחודשים.

הרכיב המרכזי בפורמולת המוצרים הינו Glacial BioExtract™ - תמצית מרוכזת נדירה בהשראת מים טהורים מתחתיתו של קרחון באנטרקטיקה ומתגלית של חלבון מיוחד המאפשר לחיים לשגשג בתנאים בלתי אפשריים. רכיב זה אמור לחזק ולשמור על העור בתנאים המאתגרים איתם הוא מתמודד כל יום. בחברה מצהירים, כי הוכח שהוא מצליח לתמוך ביצור האלסטין הטבעי של העור, כמו גם את יעילותו כרכיב רב-עוצמה נגד גירויים המשפר באופן אופטימלי את רמות הלחות בעור.

באמצעות רכיבים יקרים אחרים כמו תמצית מיקרו-מינרלית, מים עמוקים מהוואי, קולואיד זהב ועוד, תפקידו של קרם הפנים להזין את העור ולהעניק לו מראה חסר גיל, בעוד שסרום הלילה דואג לחדש עור עייף עם עירוי של שמנים מצמחים אקזוטיים שמן נר הלילה ועוד רכיבים טבעיים אחרים היוצרים עור חלק, משיי וזוהר.

esteelaudernutriv1

ליין המוצרים בסדרה זו מלווה בניחוח מרגיע, הכולל בין השאר תווים קרמיים של פריחה ירוקה על-בסיס עיצי/מאסקי. הרכיבים המרכזיים הינם תווים של לוטוס המים, יקינתון, רקפת, סחלב ליילי, טייגר לילי וסנדלווד (אלגום).

כאמור, שני המוצרים החדשים בסדרה הושקו ממש בימים אלו (בחו"ל) והם נושאים תג מחיר של לא פחות מ-950 דולר!


תגובה 1:

  1. רה נוטריב - משקלו בזהב, אף פעם אין עליו הנחות, ביום טוב אולי יגרד את ה 10%. לנפלאות הקרמים טרם נדרשתי אבל המייקאפ - מדהים!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails