יום שישי, 2 במרץ 2012

GIVENCHY מציגה: Mister Perfect

בנות, החיפוש שלכן הסתיים!
ג'יבנשי מצאה עבורכן את מיסטר פרפקט, הידוע יותר בשמו המלא: Givenchy Mister Perfect Instant Makeup Eraser HD. בג'יבנשי שמחים לספר עליו, שהוא יהווה את בן הזוג המושלם שלכן בתור... מתקן טעויות איפור והוא אפילו יעשה את זה בתוך שניות אחדות.

עם כל הכוונות הטובות ביותר, אין אחת מאיתנו שלא חוותה לפחות פעם אחת את אותה עגמת נפש, כאשר למשל את מאפרת את עצמך איפור עיניים מדהים ומקנחת במריחת שתי שכבות מסקרה על הריסים. פתאום מגיע הדגדוג המעצבן הזה באף ולפני שאת מספיקה לעשות משהו את פורצת בסדרת עיטושים שבסופם את מגלה את כל המסקרה מרוחה מסביב לעיניים. או כשאת בטוחה שציירת לעצמך פס אייליינר מושלם, וכשאת מתקרבת למראה את מגלה שהוא יותר גלי ומזוגזג כאילו נעשה על-ידי (לא עלינו) חולה פרקינסון.

בדיוק בשביל המקרים הללו נועד מיסטר פרפקט, שיסייע במהירות ובקלות לתקן את כל אותן טעויות מביכות. המוצר מגיע בצורת טוש עם שפיצים רזרביים (עבור העיניים, שפתיים ולחיים) - פשוט עוברים עם השפיץ על האיפור שרוצים לתקן והוא מוחק אותו במיידית (אגב, זה עובד גם על איפור עמיד במים). בקיצור, בחברה מבטיחים שאחרי שתכירו את המיסטר הזה, לא תרצו להיפרד ממנו!

את Mister Perfect ניתן כבר להשיג בארה"ב, ברשת "ספורה". באירופה הוא עולה על המדפים בימים אלו. עכשיו נשאר לנו רק לחכות שיגיע גם לכאן. הרי כל אחת רוצה מיסטר פרפקט אחד לפחות לעצמה...


2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails