יום רביעי, 12 בפברואר 2014

ניחוחות של אהבה

בושם הוא אחד המוצרים הפופולאריים, שנוהגים להעניק כמתנה לבן/בת זוג אהוב/ה. אז לקראת הוולנטין'ס דיי (יום האהבה הבינלאומי), שיחול ביום שישי הקרוב, ריכזתי עבורכם פירוט של הבשמים הכי חדשים שהושקו לאחרונה.


בשמים בהתאמה אישית

SABON
לדעתי, אין דבר רומנטי יותר מאשר רקיחה של בושם בהתאמה אישית! רשת SABON הקימה בחנות הקונספט שלה (רח' שינקין 21 בתל-אביב) מעבדה לרקיחת בשמים. במעבדה יכולים הלקוחות לבחור מתוך 6 מרכיבי ניחוח שונים את הניחוח המועדף עליהם ואף לחזות בתהליך הרקיחה עצמו. בסוף התהליך ייארז הבקבוקון (או דה טואלט, 50 מ"ל - בתמונה למעלה) במארז ייחודי ומקסים בדמות ספר, עליו יופיע סיפור הניחוח וכן הקדשה אישית. כל התענוג הזה מסתכם במחיר של 188 ₪ בלבד.

מעבדת הבישום של SABON

בכלל, אני מאד ממליצה על ביקור בסניף הזה של הרשת, שיכול להוות חוויה רומנטית בפני עצמה – במיוחד בקומה התחתונה הקסומה, שם תוכלו לגלות איך כל המוצרים והאביזרים שמייצרת הרשת יכולים להשתלב בהרמוניה בחיי היומיום שלנו.

בשמי סלבס

Britney Spears Fantasy Anniversary Edition
הזמרת בריטני ספירס חוגגת עשור לכניסתה לעולם הבישום על-ידי השקת מהדורה מיוחדת של הבושם הנמכר ביותר שלה –
Fantasy. הניחוח הוא אותו ניחוח פירותי מתקתק כמו בבושם המקורי, עם תווים עליוניים של ליצ'י, קיווי וחבוש; לב של יסמין, סחלב, שוקולד לבן ועוגיית קאפקייק וניל; ובסיס הכולל תווים עציים, מושק ואירוס. אבל הפעם הכל מגיע באריזה מיוחדת – בקבוק שחור מעוטר בקריסטלים מוזהבים ואריזת קרטון עליה חקוקים שמותיהם של המעריצים הגדולים ביותר של ספירס מ-85 מדינות ברחבי העולם.
הבושם כולל מסרוני תודה אישיים מהזמרת: "10 חיבוקים ו-10 נשיקות", "לאוהדים הריחניים המתוקים שלי לעשור של אהבה" ו- "אתם ההשראה שלי"
XOXO בריטני. בנוסף, בריטני הוסיפה את חתימתה האישית על 100 בקבוקים שהופצו בכל העולם, מה שיהפוך את זה שמחזיק באחד מהם לבעל פריט אספנות יקר-ערך אמיתי.
מחיר:
199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


Rogue by Rihanna
על הבושם החדש של ריהאנה כבר סיפרתי לכם לפני חצי שנה. לאחרונה, הבושם הגיע גם אלינו, אז זו הזדמנות לחזור ולהזכיר אותו שוב בכמה מילים:
הניחוח מתואר כניחוח אוריינטלי פלרטטני וחושני, הכולל תווים של פריחת לימון, רקפת, יסמין, ורד, שזיף וזמש על-בסיס מושק, עצים, פצ'ולי, ענבר מוזהב ווניל. למרות שהוא מכיל מעט מאד תווים פירותיים, הוא דווקא מזכיר לי מאד ניחוח אפרסקי-משהו.
הבושם מגיע באריזה שעוצבה על-ידי ריהאנה עצמה והוא אמור לשקף את אישיותה.
מחיר: 199 ₪ (תכולה: 75 מ"ל) / 249 ₪ (תכולה: 125 ₪)
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ.


Killer Queen Katy Perry
כוכבת הפופ קייטי פרי השיקה בימים אלו את הבושם השלישי שלה - Killer Queen, המכונה על שם שיר הנושא אותו השם, שנכתב על-ידי פרדי מרקורי ז"ל, סולן להקת "קווין". השיר מדבר על אשה חזקה ובעלת בטחון עצמי, בדיוק מה שפרי ביקשה לבטא באמצעות הבושם הזה.
הניחוח שמתואר כניחוח שובב אך מתוחכם, בא לשקף את הרוח המרדנית של פרי, והוא כולל בתוכו תווים של  פירות יער, שזיף כהה, ברגמוט, פרח אדום קטיפתי (קלוסיה), יסמין טבעי, פרח הקשת בענן, קשמיר, פצ'ולי ופרלין נוזלי. כל זה מוגש בבקבוק מעוצב כאבן רובי אדומה מחודדת המונחת על צידה, או אם תרצו- כשרביט מלכותי, עם עיטורים מוזהבים כמו כתר זהב עשיר.
מחיר: 199 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 249 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג ברשתות הפארם השונות.


MINAJESTY by Nicki Minaj
בושם חדש נוסף לזמרת ניקי מינאז', המתואר כניחוח חצוף וזוהר המעניק ביטויי ייחודי. זהו ניחוח המבטא את אישיותה רבת העוצמה של מינאז' רבת הפנים עם תווים פירותיים פרחוניים הכוללים בין השאר אפרסק, דומדמניות אדומות, פריחת לימון, מגנוליה, סחלב, זרעי טונקה, וניל ומאסק.
הנוכחות של מינאז' מתבטאת גם בבקבוק המעוצב בדמותה עוטה פאה אדומה.
המחיר: 229 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 279 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ


לאשה

UNTOLD by Elizabeth Arden
זהו ניחוח המהווה עמוד תווך חשוב בתולדות המותג, מאחר ועברו כ-20 שנה מאז השיק בושם חדש. מדובר בניחוח הפונה לקהל יעד צעיר יותר מזה המאפיין בדרך-כלל את לקוחותיו הרגילים של המותג והוא נותן פרשנות מודרנית לנשים של היום – עם הרבה תיחכום, אבל גם רעננות וניצוצות. כל זה בא לידי ביטוי בתווים כמו פלפל ורוד, ברגמוט, אגס, ענבי שועל, גרדניה, יסמין, פצ'ולי, אלגום, ענבר ומושק. אם זה נשמע לכם מורכב מידי, זה בגלל שהניחוח עוצב כדי לייצג את ההיבטים השונים באישיותן של הנשים המודרניות: תוססות, בלתי צפויות, מעודנות, מסתוריות וחושניות.
גם הבקבוק המעוצב שלו בא לסמל את הפנים הרבות שיש לאשה המודרנית לצד הזוהר והאלגנטיות שהיא מציגה.
מחיר: 249 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


MANIFESTO L'ECLAT by Yves Saint Laurent
זהו הניחוח השלישי במספר בסדרת בשמי "מניפסטו" של המותג (שהראשון ביניהם הושק ב-2012) והוא מייצג מימד חדש עם האופי הנוצץ, זוהר ורענן שלו. הניחוח המקורי קיבל פה הילה חדשה, ירוקה ורעננה יותר, שאמורה להעצים את הכח, חוש הסטייל והנשיות של מי שלובשת אותו.
התו העליון של הבושם החדש מורכב מפרח יסמין-פרזיה, שמקבל חיזוק ירוק של תה, נבטי דומדמנית שחורה ותמצית של ברגמוט. אליהם מצטרפים תווים חושניים של תמצית נרולי ועץ קשמירן, וניל, פולי טונקה ואלגום. כל זה מוגש בבקבוק בצורה המוכרת משני הבשמים הקודמים בסדרה, רק שהפעם הוא שקוף וצלול עם רצועה של אמטיסט החובקת את מותניו ומדגישה גם את הבסיס שלו.
המחיר: 462 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 590 ₪ (תכולה: 90 מ"ל)
להשיג ב
רשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.


HYPNOTIC POISON Eau de Parfum by Dior
ה"רעל" הריחני של דיור שמגיע בבקבוק העגול האדום הוא אחד הבשמים הפופולאריים ביותר. התערובת הפרחונית הסקסית עם ניחוחות גורמה מתובלים של שוש, קוקוס, שקדים ווניל היא אחת מהיצירות שעשו מהפיכה בעולם הבישום ויחד עם זאת הושקו במהלך השנים מהדורות שונות של הניחוח בריכוזים כאלו ואחרים. הגרסה האחרונה הנוכחית היא טבעית יותר ושואבת את עוצמתה מחומרי הגלם שנבחרו בקפידה: תמצית יסמין סמבק בשילוב תמצית פריחת התפוז וזרעי טונקה מעוררים יחד עם התווים המפתים המקוריים של צמח הליקריץ (שוש) ווניל.
המחיר: 550 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 769 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).
להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.


לגבר

Fahrenheit Le Parfum by Dior
דיור מציגים ניחוח חדש בסדרת בשמי פרנהייט. זהו ניחוח אינטנסיבי יותר המספק הרמוניה של ניגודים. יש לו את ההרכב של הניחוח המקורי, אבל הוספו לו אלמנטים יחודיים המעשירים אותו ומדגישים את האישיות הלא-טיפוסית שלו. למעשה, להרכב שלו נבחרו בקפידה רכיבים טבעיים שידגישו את החושניות והחמימות שלו, כמו גם את המקצב האוריינטלי השזור בגווניו.
הניחוח פותח בתווים אינטנסיביים של זמש, מלווה במנדרינה סיציליאנית ושורש שוש מתוק. ליבו מספק תערובת חדשה של ארומות על-ידי שילוב של תמציות עלים סגולים ורום מתובלים בכוסברה וקימל. הבסיס מציג וניל בורבון שמדגיש את ייפי שאר המרכיבים, מבטיח יציבות, מחמם ומחבק את העור.
כל העושר הזה מגיע בקבוק בצורה האופיינית לשאר הבשמים בסדרה, בגוונים ססגוניים של שחור דיו, אדום ארגמני וצהוב שמש.
מחיר: 570 ₪ (תכולה: 75 מ"ל)
להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.


ALCAZAR by Ted Lapidus
ניחוח גברי בהשראה ארומאטית של מסע הרפתקני בחופי אגן הים התיכון, בגנים הקסומים של אנדלוסיה הטובלים בשפע של ניחוחות וצבעים.
הרכב הניחוח מכיל תווים של לימון אנדלוסי, תפוז מריר, אגוז מוסקט, פריחת תפוז, רוזמרין, לבנדר, ארז לבן, פולי טונקה ועור מקורדובה.
הבושם ארוז בבקבוק כחול מעוצב בעל כתפיים רחבות עם פקק מתכת כסוף ומבריק הנושא את חותמת הלוגו של המותג. את אריזת הקרטון מחליפה פה אריזת מתכת אלגנטית שהופכת למושלמת כנרתיק נסיעות.
המחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


לה וגם לו

Black XS Potion by PACO RABANNE
פאקו רבאן השיק שתי מהדורות (מוגבלות) חדשות של הסדרה האדג'ית שלו של בשמי Black XS, שהראשון שהם הושק לראשונה ב-2005. שני הבשמים החדשים בסדרה נתפשים כשיקויי אהבה אולטימטיביים עם ניחוח סודי שמוליך שולל בלהיטות אינסופית.
ה-
Black XS Potion שלה פותח בתווים רעננים של אשכולית, מוביל ללב של ורדי בקרה אדומים ויחנון ורוד ומסתיים בבסיס המורכב מתמצית חמה של אלגום וענבר.
ה-
Black XS Potion שלו מתחיל הם תווים של ערער כשבעקבותיו לענה מרירה, קשמיר ושרף, יחד עם כמה טיפות של רום ברקע.
כיאה לשיקויי אהבה, שני הניחוחות החדשים מגיעים בבקבוקים בגוונים של אדום ושחור, הצבעים האייקונים של הבשמים בסדרה: הבקבוקים מצופים בלקה שחורה ועליהם חותמה אדומה כדם.
מחיר השקה מיוחד:
Black XS Potion לאשה - 169 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
Black XS Potion  לגבר - 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).
להשיג באופן בלעדי בסופרפארם.


L’Eau 2 Kenzo by Kenzo
קנזו מציג שתי גרסאות חדשות לבשמים המצליחים L'Eau pour Kenzo (1986) ו- L'Eau pour Kenzo pour Homme (1999) תחת השם L’Eau 2 Kenzo לאשה ולגבר. המים כסמל לרעננות וניקיון הם המוטיב הבסיסי המניע של שתי המהדורות החדשות של הניחוחות, שנוצרו בהשראת הרפתקאות הקיץ בעיר גדולה כמו רומא. שני הניחוחות החדשים הם ספונטניים, מלאי חיים ואינטימיים.
L’Eau 2 Kenzo לנשים הוא ניחוח נוצץ, אנרגטי ואוורירי שמורכב מתווים פרחוניים פירותיים, ביניהם אפרסק, לימון, ורד, פרסיה, לוטוס, ארז ומאסק לבן.
L’Eau 2 Kenzo לגברים הוא ניחוח הדרי מרענן עם תווים של ג'ינגר, אשכולית, תפוז מר, לבנדר, ערער, וטיבר, ארז ואשוח.
המחיר: 250 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


המיוחדים

DALI FABULOUS by Salvador Dali
קולקציה חדשה ומדהימה של בשמי סלבדור דאלי, המעניקים פרשנות חדשה למילה ניחוח! ארבעה ניחוחות המאוגדים באוסף יוקרתי שמדגיש את הציביון יוצא הדופן שלהם. הבשמים מגיעים בבקבוקים מתכתיים מוזהבים, המתכתבים עם אלמנטים ביצירותיו של האומן הדגול, בשילוב עם ניחוחות עשירים ומרוכזים יותר (או דה פרפיום) של הגרסאות המקוריות לבשמי דאלי, מה שהופך את האוסף למפואר אף יותר.
Dali Fabulous 1 (Dali) - ניחוח נשי עם תערובת פרחונית הרמונית של ורדים, יסמין ושיפרה מתוחכם במיוחד לצד ברגמוט, ציפורן, מימוזה, פצ'ולי, ארז, וניל, סנדלווד, לבונה וענבר. מגיע בבקבוק מעוצב מוזהב בצורת השפתיים המפורסם של דאלי.
Dali Fabulous 2 (Dalissime) – ניחוח נשי פרחוני פירותי עם תווים של משמש, אפרסק, אוכמניות, פטל שחור, ורד, יסמין, שושנת העמקים, נרקיס, מושק, וניל, שעועית טונקה וענבר.
Dali Fabulous 3 (Eau de RubyLips – ניחוח נשי פרחוני פירותי חושני ותוסס עם תווים של פרח הכותנה, אשכולית, שושנת העמקים, מגנוליה, יערה, אננס, ארז, ענבר ומושק.
Dali Fabulous 4 (Salvador for Men) – ניחוח לגברים עציי ענברי פיקנטי, הכולל תווים של אגס נאשי, פירות יער, קינמון, ארז, אלגום (סנדלווד), קטורת, וניל, ענבר ומושק.
מחיר ליח': 864 ש"ח (תכולה: 100 מ"ל)

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

בשמי נישה

L’Occitane Ambre & Santal / Rose & Osmanthus
L’Occitane השיקה שני בשמים חדשים בסדרת La Collection de Grasse שנוצרה ומכונה על-שם גראס, בירת הבישום העולמית בדרום צרפת. הסדרה כוללת ניחוחות מדהימים המשלבים מרכיבים יקרים מארצות שונות. כל אחד מהניחוחות בקולקציה מורכב מתמציות טבעיות המניבות את התווים הטהורים והנקיים ביותר.
Ambre & Santal (או דה טואלט) – ניחוח אוריינטלי מתובל, הכולל תווים של ברגמוט, רוזמרין, עלי תאנה, ורד, סנדלווד (אלגום), לוטם וארז. הניחוח מיועד לנשים ולגברים.
Rose & Osmanthus (או דה טואלט) – ניחוח נשי פרחוני-פירותי עדין, הכולל תווים של ברגמוט, עלים ירוקים, אוסמנטוס סיני, ורד גראס, מאסק לבן, איריס לבן ווניל.
מחיר: 269 ₪ (תכולה: 75 מ"ל) / 39 ₪ (תכולה: 7.5 מ"ל).
בסדרה ניתן למצוא גם מוצרים משלימים עם ניחוחות תואמים: חלב גוף (109 ₪, 175 מ"ל) וג'ל רחצה (79 ₪, 175 מ"ל).
להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ, או בחנות המקוונת באתר החברה.


יוניסקס

Café'gol by Parfum Cafe
בושם או דה טואלט המוקדש לאוהבי הכדורגל והקפה באשר הם. הניחוח תבליני ארומתי רענן, הכולל בתוכו תווים של לבנדר, אניס, בזיליקום, אלגום, ווטיבר, פצ'ולי, הל, ענבר, מושק, איזוב, אלון ועור.
הניחוח מגיע בבקבוק מלבני בעיצוב נקי, כשבחלק הקדמי שלו מופיעה צללית של שחקן כדורגל על רקע החזית האחורית המוארת בגוונים הלאומיים של ברזיל – ארץ הקפה והכדורגל. את הבקבוק מעטר פקק כסוף עם לוגו המותג (פול קפה), שמוסיף לו נופך מסויים של אלגנטיות.
מחיר: 140 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג בחנויות ובפארמים ברחבי הארץ.

  

תגובה 1:

  1. הבושם של ניקי הפתיע בטירוף מתפתח נהדר. על הבשמים של דאלי הייתי שמחה להניח את ידי, הייתי מרכיבה למענם - מדף חנוכה ;)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails